Goedemorgen!
+14
Elliot
Davinia
Middleme
M@niek
Oasis
mo-lola
Snirp
Mida4you
Sarah1985
Poisongirl
Parel
slaatje
Destino
Snoes
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal!
Ik ben weer aan het werk na 4 weken vakantie gehad te hebben. Vandaag werk ik tot 15u, daarna mijn zoontje ophalen van het kinderdagverblijf en met hem naar de fysio.
Daarna nog even boodschappen halen en vanavond komt Zonnetje bij ons eten.
Fijne dag allemaal!
Ik ben weer aan het werk na 4 weken vakantie gehad te hebben. Vandaag werk ik tot 15u, daarna mijn zoontje ophalen van het kinderdagverblijf en met hem naar de fysio.
Daarna nog even boodschappen halen en vanavond komt Zonnetje bij ons eten.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
Succes met werken weer na de vakantie!
Ik ga straks ook aan het werk tot 17.00.
Daarna alleen eten, want vriendlief werkt over.. Vanavond naar mijn bijrijdpaardje .
Iedereen een fijne dag!
Ik ga straks ook aan het werk tot 17.00.
Daarna alleen eten, want vriendlief werkt over.. Vanavond naar mijn bijrijdpaardje .
Iedereen een fijne dag!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Goedemorgen,
Succes weer na de vakantie Snoes.
Werkze Destino
Ik heb niet zo veel plannen vandaag. Aan het eind van de ochtend komt de fysio om de resultaten van Mikey zijn meting van de afplatting te bespreken. En tussen half 2 en half zeven (lekker tijd, not) word er een pakket bezorgd. Tussendoor maar een beetje poetsen, wat lezen en spelen met mijn zoontje.
Fijne dag allemaal.
Succes weer na de vakantie Snoes.
Werkze Destino
Ik heb niet zo veel plannen vandaag. Aan het eind van de ochtend komt de fysio om de resultaten van Mikey zijn meting van de afplatting te bespreken. En tussen half 2 en half zeven (lekker tijd, not) word er een pakket bezorgd. Tussendoor maar een beetje poetsen, wat lezen en spelen met mijn zoontje.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik mag nog even slapen eigenlijk, L hoef ik om 13 uur pas op te halen vd crèche.
Voor de rest doen we hier dan niet zoveel, vannacht ga ik mijn eerste nachtdienst in.
Daarna heb ik wel mooi 2 weken vakantie!
Werkse snoes, en veel plezier vanavond!
Destino, rijdse!
Ik mag nog even slapen eigenlijk, L hoef ik om 13 uur pas op te halen vd crèche.
Voor de rest doen we hier dan niet zoveel, vannacht ga ik mijn eerste nachtdienst in.
Daarna heb ik wel mooi 2 weken vakantie!
Werkse snoes, en veel plezier vanavond!
Destino, rijdse!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Goedemorgen,
Snoes succes met weer werken
Destino lekker rijden geniet ervan
Parel lekker toch zo'n lazy day
Ik was al vroeg op want zou naar de zwalywhoeve met een vriendin. Helaas toen ik J. uit bed haalde had hij flink joirts en bleek hij gied ziek. Dus vriendinen oppas afgebeld en blijf nu lekker thuis. Veel knuffelen met hem maar.
Snoes succes met weer werken
Destino lekker rijden geniet ervan
Parel lekker toch zo'n lazy day
Ik was al vroeg op want zou naar de zwalywhoeve met een vriendin. Helaas toen ik J. uit bed haalde had hij flink joirts en bleek hij gied ziek. Dus vriendinen oppas afgebeld en blijf nu lekker thuis. Veel knuffelen met hem maar.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
goedemorgen
Ben helemaal stijf ben zondag van de trap gevallen hele lichaam doet zeer
Ik moet werken tot 13 u. En vanmiddag in spanning zitten mijn moeder en opa hebben een gesprek met de arts van mijn oma over de operatie gisteren. Die veel langer geduurd heeft en heel anders gegaan is.
Fijne dag allemaal
Ben helemaal stijf ben zondag van de trap gevallen hele lichaam doet zeer
Ik moet werken tot 13 u. En vanmiddag in spanning zitten mijn moeder en opa hebben een gesprek met de arts van mijn oma over de operatie gisteren. Die veel langer geduurd heeft en heel anders gegaan is.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Pff, ik slaap de laatste tijd zo veel. Het gaat nergens meer over! Gisteravond ben ik om kwart voor 10 naar bed gegaan en vanmorgen om half 7 werd ik wakker (terwijl de wekker al vanaf kwart over 6 stond te loeien. Het lijkt wel dat ik als ik vroeger naar bed ga, nog moeier (is dat een woord) wakker wordt dan wanneer ik laat naar bed ga.
Nja, ik zit alweer op m'n werk. Voordeel aan vroeg beginnen is wel dat ik om half 5 al lekker klaar ben
Vanavond ga ik niet zoveel doen, ik heb het nieuwe seizoen van Greys Anatomy op dvd gekocht (of nou ja, helemaal niet nieuw hoor, het is seizoen 8 maar voor mij is die nog helemaal nieuw). Dus dat wordt lekker bankhangen!
Fijne dag allemaal!
Pff, ik slaap de laatste tijd zo veel. Het gaat nergens meer over! Gisteravond ben ik om kwart voor 10 naar bed gegaan en vanmorgen om half 7 werd ik wakker (terwijl de wekker al vanaf kwart over 6 stond te loeien. Het lijkt wel dat ik als ik vroeger naar bed ga, nog moeier (is dat een woord) wakker wordt dan wanneer ik laat naar bed ga.
Nja, ik zit alweer op m'n werk. Voordeel aan vroeg beginnen is wel dat ik om half 5 al lekker klaar ben
Vanavond ga ik niet zoveel doen, ik heb het nieuwe seizoen van Greys Anatomy op dvd gekocht (of nou ja, helemaal niet nieuw hoor, het is seizoen 8 maar voor mij is die nog helemaal nieuw). Dus dat wordt lekker bankhangen!
Fijne dag allemaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen,
Ik ga vandaag wat dingen doen in het huishouden. Verder niet teveel en lekker uitrusten. Dochter heb ik net naar de kinderopvang gebracht en haal ik vanmiddag weer op.
Fijne dag iedereen
Ik ga vandaag wat dingen doen in het huishouden. Verder niet teveel en lekker uitrusten. Dochter heb ik net naar de kinderopvang gebracht en haal ik vanmiddag weer op.
Fijne dag iedereen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!!!
Vanmorgen al vroeg mijn vriend naar Schiphol gebracht, dagje Londen voor zijn werk.
Moet nu werken tot 14u.
Daarna thuis nog wat dozen uitpakken en na het eten mijn vriend weer ophalen
Fijne dag allemaal!
Vanmorgen al vroeg mijn vriend naar Schiphol gebracht, dagje Londen voor zijn werk.
Moet nu werken tot 14u.
Daarna thuis nog wat dozen uitpakken en na het eten mijn vriend weer ophalen
Fijne dag allemaal!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Goedemorgen
Ik ga zo naar het ziekenhuis voor na controle en daarna ga ik even het huis onderhanden nemen.
En vanmiddag niet teveel en lekker uitrusten.
En vanavond naar de bios samen met mijn vriend.
Fijne dag iedereen.
Ik ga zo naar het ziekenhuis voor na controle en daarna ga ik even het huis onderhanden nemen.
En vanmiddag niet teveel en lekker uitrusten.
En vanavond naar de bios samen met mijn vriend.
Fijne dag iedereen.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Goedemorgen,
Ik moet echt nog even wakker worden zeg! Vandaag hele dag aan schoolwerk en vanavond weer werken van 16 tot 21 uur na een week vakantie.
Fijne dag allemaal!
Ik moet echt nog even wakker worden zeg! Vandaag hele dag aan schoolwerk en vanavond weer werken van 16 tot 21 uur na een week vakantie.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik was al zeer vroeg wakker (en dat na 4 uurtjes slaap) om de schade expert op te wachten. Belt deze op dat ze pas rond 1 uur komt...zucht!
Ik was al zeer vroeg wakker (en dat na 4 uurtjes slaap) om de schade expert op te wachten. Belt deze op dat ze pas rond 1 uur komt...zucht!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Goedemorgen!
Ik ga zo met mn moeder een stofje halen voor het gordijn van ons dakraam. Daarna verf halen en een stuk plafond verven.
Vanmiddag met vriend naar de stad voor 3 lampen in huis en aan het einde van de middag naar de gemeente om mijn verhuizing door te geven!
Fijne dag
Ik ga zo met mn moeder een stofje halen voor het gordijn van ons dakraam. Daarna verf halen en een stuk plafond verven.
Vanmiddag met vriend naar de stad voor 3 lampen in huis en aan het einde van de middag naar de gemeente om mijn verhuizing door te geven!
Fijne dag
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen allemaal!
Mijn ouders zijn op vakantie en m'n vriend en ik gaan vanavond bij mijn broertje eten. Daarna heb ik afgesproken met een vriendin.
Verder overdag gaan we niet veel bijzonders doen, denk ik. Beetje wasje draaien en dat soort dingen.
Fijne dag allemaal!
Mijn ouders zijn op vakantie en m'n vriend en ik gaan vanavond bij mijn broertje eten. Daarna heb ik afgesproken met een vriendin.
Verder overdag gaan we niet veel bijzonders doen, denk ik. Beetje wasje draaien en dat soort dingen.
Fijne dag allemaal!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Goedemorgen!
Ik zit al 2,5 uur in het ziekenhuis met mijn zusje, haar bevalling wordt ingeleid vandaag. Denk alleen dat ik zo wel naar huis ga, kan hem er toch niet uitkijken. Ben wel heel de dag thuis, dus kan snel terug als het nodig is. Spannende dag dus!
Fijne dag allemaal!
Ik zit al 2,5 uur in het ziekenhuis met mijn zusje, haar bevalling wordt ingeleid vandaag. Denk alleen dat ik zo wel naar huis ga, kan hem er toch niet uitkijken. Ben wel heel de dag thuis, dus kan snel terug als het nodig is. Spannende dag dus!
Fijne dag allemaal!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Jeetje Auxo, nu al! Dat is wel heel spannend zeg!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Succes vandaag Auxo. Wat een spannende dag gaan jullie tegemoet. Alles gaat opeens wel heel snel hè!Auxo schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Framboos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13
Ja het gaat echt super snel! Voor mij minder erg dan voor mijn zusje, ze is maar zo kort bewust zwanger geweest. Ik vind het leuk, al zo snel mijn neefje kunnen zien Toch blijft het bizar, lijkt wel onze eigen soap.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Oh Auxo, wat leuk! Spannend zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Vannacht niet zo heel erg goed geslapen. Helaas. Ik ga zo even heel erg burgerlijk een kg sperziebonen halen in de bonus bij de AH. 44 cent per 500 gram, daar kan ik het toch niet voor laten liggen? Kan ik ze vanmiddag koken, klaarmaken en dan in de diepvries maken.
Vanmiddag wil ik ook nog even skeeleren. Ik heb het alleen al 13 jaar niet gedaan en ben bang dat ik op mijn snufferd kukel als ik ze net aan heb. Het is nog steeds te mooi weer om naar de plas hier in de buurt te gaan. Want als ik ga skeeleren, dan wil ik wel helemaal alleen ergens zijn. Voor het geval dat.
Fijne dag iedereen!
Vannacht niet zo heel erg goed geslapen. Helaas. Ik ga zo even heel erg burgerlijk een kg sperziebonen halen in de bonus bij de AH. 44 cent per 500 gram, daar kan ik het toch niet voor laten liggen? Kan ik ze vanmiddag koken, klaarmaken en dan in de diepvries maken.
Vanmiddag wil ik ook nog even skeeleren. Ik heb het alleen al 13 jaar niet gedaan en ben bang dat ik op mijn snufferd kukel als ik ze net aan heb. Het is nog steeds te mooi weer om naar de plas hier in de buurt te gaan. Want als ik ga skeeleren, dan wil ik wel helemaal alleen ergens zijn. Voor het geval dat.
Fijne dag iedereen!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Goedemorgen,
Ik heb vanmorgen al gewerkt.
Vanmiddag even boodschappen halen en wat in huis doen.
Vanavond op verjaardag bij een vriend.
Spannend Auxo!
Fijne dag allemaal!
Ik heb vanmorgen al gewerkt.
Vanmiddag even boodschappen halen en wat in huis doen.
Vanavond op verjaardag bij een vriend.
Spannend Auxo!
Fijne dag allemaal!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: