Prins Friso is overleden
+43
Isolt
Dora
Fjell
Davinia
Kamperseboekenwurm
Nyx
Snoes
Framboos
Auxo
Jeanette
patjuhhh
Sorella
Maple
_Lacey_
Fayebella
M@niek
Angela_1986
Jelin
Ella
Ilargi
silly-one
*Foef*
Chocolate Cookie
Kowalski
Bolleke
Gympie
Jezzie
Verde
Destino
Bazinga
Joan
Jade
JustMeDaan
Elliot
Caroow
Lejow
Penélope
Rush
Exogenesis
Minx
Marin
Sarah1985
May
47 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Prins Friso is overleden
Arme kinderen en arme Beatrix.
*Foef*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 11-08-13
Het is triest, maar eigenlijk had dit vorig jaar al moeten gebeuren. Geen mens kan nog leven na een reanimatie van 50 minuten. Afgelopen weekend een uitvaart gehad van iemand die de helft van die tijd is gereanimeerd en die had al geen kans meer.
Het blijft triest, maar ik kijk er totaal niet van op.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Heel naar, maar wel beter zo denk ik. Het klinkt misschien heel stom, maar het lijkt me voor de familie wel 'fijn' dat het nu gewoon gebeurd is, en zij er zelf geen keuze in hebben moeten maken... Erg triest is natuurlijk wel.
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Vreselijk nieuws, maar misschien maar beter zo.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Verdrietig nieuws. Ik had allang geen hoop meer had dat hij ooit uit coma zou komen. Hij is eindelijk uit zijn lijden verlost.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Het is natuurlijk vooral ontzettend verdrietig voor Mabel, hun kinderen, prinses Beatrix en alle andere familieleden en vrienden van prins Friso!Joan schreef:Eens met jullie beiden.Elliot schreef:Hier ben ik het wel mee eens. Heel heftig voor zijn familie, hij was nog zo jong! Maar al sinds het ongeluk heb ik gedacht dat het maar beter was als hij zou overlijden. Ook voor Mabel en de kinderen, hoe moeilijk moet het zijn dat papa er nog wel is maar eigenlijk ook niet?Exogenesis schreef:Die man is zo bizar lang zonder zuurstof geweest, dat ik nooit hoop heb gehad. Ik vind het triest voor de familie, maar anderzijds ook fijn dat er nu een einde is aan alle zorgen en onzekerheden.
Maar daarnaast ben ik het ook met bovenstaande eens. Ik dénk dat het een stukje rust brengt, er valt een stuk onzekerheid weg. Zij zullen ook wel geweten hebben dat er zo goed als geen kans meer was dat hij zou ontwaken uit zijn coma maar je houdt dan denk ik toch vast aan dat hele kleine sprankje hoop dat er nog is.
Mijn moeder heeft enkele dagen in coma gelegen en dat vond ik al zenuwslopend, écht verschrikkelijk! Ik moet er niet aan denken dat dat weken, maanden of zelfs 1,5 jaar had geduurd...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
zeer sneu en verdrietig! Maar ben het ook eens met bovenstaande.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een verdrietig nieuws. Maar ik denk ook dat het voor zijn gezin, familie en vrienden beter zo is. Dan kunnen ze ergens iets gaan afsluiten.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Triest nieuws, maar zoals de meesten al zeggen: inderdaad het beste.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Bedenk dat een lange reanimatie van iemand die onderkoeld is, wel degelijk zinvol kan zijn. Volgens mij heeft dat iets te maken met het zuurstofverbruik van het lichaam. Iemand die onderkoeld is mag volgens mij zelfs 60 minuten gereanimeerd worden. Wat dat is bij een normale lichaamstemperatuur weet ik even niet, maar in elk geval een heel stuk korter.silly-one schreef:Het is triest, maar eigenlijk had dit vorig jaar al moeten gebeuren. Geen mens kan nog leven na een reanimatie van 50 minuten. Afgelopen weekend een uitvaart gehad van iemand die de helft van die tijd is gereanimeerd en die had al geen kans meer.
Ik schrok er trouwens ook wel van, lees het net pas in de lift, toen ik ff Facebook aan het checken was.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Voor de familie en vrienden is dit natuurlijk verschrikkelijk maar ik denk dat dit voor Friso alleen maar een verademing kan zijn. Hij heeft nu eindelijk rust.
Als ik ooit in een coma kom te liggen waarbij de kans vrij klein is dat ik ooit nog bijkom en áls ik al bijkom ik de rest van mijn leven als een kasplantje moet leven mogen ze van mij de stekker eruit trekken.
Als ik ooit in een coma kom te liggen waarbij de kans vrij klein is dat ik ooit nog bijkom en áls ik al bijkom ik de rest van mijn leven als een kasplantje moet leven mogen ze van mij de stekker eruit trekken.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Wel erg verdrietig en toch nog onverwachts. Maar wel beter zo denk ik..
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Erg triest, maar wel beter zo inderdaad..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Eens met dat laatste. Sowieso zo lang in leven houden was in mijn ogen uitstellen van het definitieve afscheid. Zoals Exo al zei heeft die man bizar lang geen zuurstof gehad dat hij het nooit meer zou redden. Heel erg natuurlijk voor zijn familie, maar het is beter zo.Verde schreef:Ik zag het ook net op het journaal. Vind het heel verdrietig en naar voor zijn familie, maar tegelijkertijd denk ik dat ze het nu tenminste wel kunnen afsluiten.
Persoonlijk denk ik ook dat het beter was geweest als hij nooit was gereanimeerd, na al die tijd dat hij zonder zuurstof onder de sneeuw heeft gelegen.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Onverwachts, maar ik denk misschien dat het beter is zo. Ook al is het heel verdrietig voor zijn vrouw, kinderen en familie.
Framboos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13
Ik hoorde het gisteren. Wat een verdrietig nieuws, al lijkt me dit ook het beste .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hij had al anderhalf jaar geen leven meer, dus dit is waarschijnlijk wel het beste.
Het blijft oneerlijk om als moeder je eigen kinderen te overleven.
Het blijft oneerlijk om als moeder je eigen kinderen te overleven.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Toegevoegd: dinsdag 13 aug 2013, 17:59
Update: dinsdag 13 aug 2013, 18:02
De begrafenis van prins Friso is op vrijdagmiddag 16 augustus in besloten kring in Lage Vuursche in de gemeente Baarn. Dat meldt de RVD.
Update: dinsdag 13 aug 2013, 18:02
De begrafenis van prins Friso is op vrijdagmiddag 16 augustus in besloten kring in Lage Vuursche in de gemeente Baarn. Dat meldt de RVD.
*Foef*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 11-08-13
Net werd bij 100% nl het nummer gedraaid 'Dat Ik Je Mis'. welke Maaike Ouboter (bekend van 'De Beste Singer-Songwriter van Nederland') waarschijnlijk vanmiddag zingt op de uitvaart van Prins Friso.
Wat een prachtig kippenvelnummer...
Wat een prachtig kippenvelnummer...
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
dat nummer is echt prachtig
zag net deze foto voorbij komen op internet .
zag net deze foto voorbij komen op internet .
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wauw, ik vind het een hele indrukwekkende foto. Alle volwassenen in het zwart en de kindjes in het wit. En zo mooi hand in hand!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
ja is een indrukwekkende foto.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wow bijzonder indrukwekkende foto inderdaad. Ik weet dat ze er helemaal niets aan hebben zo hier, maar ik wens ze veel sterkte.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ach gos en de dienst wordt geleid door Carel ter Linden, de dominee die mij ook gedoopt heeft. Dat vind ik toch altijd wel bijzonder.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pfff ik krijg er kippenvel van, onwijs indrukwekkende foto!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Prins Friso, onder een lawine
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?
» Show je Prins/Prinses!
» Friso pep 1 en 2
» Friso bewaarbus
» Zou jij met een prins kunnen trouwen?