internetbundel buitenland
+6
Bimbam
Marin
JustMeDaan
Elliot
Maple
Rush
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
internetbundel buitenland
even een vraagje... vriend heeft internetbundel aangezet voor 2euro per dag
Net op whats app zegt hij, ik ga weer offline voordat ik alles verbruikt heb. Ik zei dat dat alleen op gaat met dingen downloaden. Klopt dat?! Je hebt zoveel mb maar dat verbruikt whats app toch niet?
Ik stuurde een foto en toen zei hij dat ik niet teveel moest sturen.
Net op whats app zegt hij, ik ga weer offline voordat ik alles verbruikt heb. Ik zei dat dat alleen op gaat met dingen downloaden. Klopt dat?! Je hebt zoveel mb maar dat verbruikt whats app toch niet?
Ik stuurde een foto en toen zei hij dat ik niet teveel moest sturen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Re: internetbundel buitenland
Als hij op whatsapp jou foto`s opent, moet de telefoon deze ook even downloaden, dus dat verbruikt wel MB's ja.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ja oke dat begrijp ik maar alleen chatten op whats app kost toch geen mb's dan?!
(ik wou nog wel elke dag een fotootje sturen maja dan maar niet haha)
(ik wou nog wel elke dag een fotootje sturen maja dan maar niet haha)
Uiteraard neemt alles waarvoor je internetverbinding voor nodig hebt, MB's. Maar WhatsApp neemt niet zoveel, nee.
Rush- Lady Post-a-lot
Alles wat over het internet gaat, verbruikt data, dus ook whatsapp. Volgens mij niet O heel veel, dat niet, maar dat weet ik niet zeker.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
hmm oke.. nou ja dan hou ik mij er niet zo mee bezig meer (anders ga ik mij weer druk maken...)
Hoeveel MB heeft hij dan?
Rush- Lady Post-a-lot
Elke letter die je stuurt is zoveel byte, dus elk berichtje kost in principe wel een stukje van zijn bundel. Foto's zijn natuurlijk veel groter en koste daarom meer MB's dan alleen tekst. Alleen online zijn kost volgens mij niets (zolang er maar geen berichtje binnenkomt of verstuurd wordt).
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
uhm volgens mij heeft alleen Vodafone dit.. dus dan heeft hij 35mbRush schreef:Hoeveel MB heeft hij dan?
T-mobile heeft ook zulke pakketten hoor. Daar is een weekbundel 200mb, een dag 10 mb. En alles wat je telefoon binnenhaalt gebruikt inderdaad. Teksten in WA niet zo erg veel, maar foto's en mails enz gebruikt nogal wat ja. Bij T-mobile betaal je dan trouwens niks extra's als je over de buitenland bundel zit maar gaat je download/internetsnelheid omlaag.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Whatsapp verbruikt niet super veel MB, maar altijd wel een beetje. Voor 35 MB moet hij voorlopig wel even vooruit kunnen, maar 't is ook geen vetpot met ongelimiteerd verbruik. Ik verbruik meestal in het buitenland in 3 dagen zo'n 150 MB en ik internet véél.
Hij kan beter niet Facebooken bijvoorbeeld, dat kost veel data. Maar Whatsapp kan prima.
Hij kan beter niet Facebooken bijvoorbeeld, dat kost veel data. Maar Whatsapp kan prima.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja inderdaad, ik ben 2 weken in buitenland geweest en heb elke week een weekbundel genomen met 200 MB maar die ging echt helemaal op! En de laatste dag 2x een dagbundel van 10mb want ook daar zat ik zo doorheen.
Moet zeggen dat ik ook regelmarig fb keek, mail, foto's zond via WA en WA zelf uiteraard, apps updaten heb ik maar gelaten want dat ging echt enorm hard. Maar heb wel wat apps gedownload. Je zit er zo doorheen hoor.
Moet zeggen dat ik ook regelmarig fb keek, mail, foto's zond via WA en WA zelf uiteraard, apps updaten heb ik maar gelaten want dat ging echt enorm hard. Maar heb wel wat apps gedownload. Je zit er zo doorheen hoor.
JustMeDaan- Prater
volgens mij heeft hij geen T-MobileJustMeDaan schreef:T-mobile heeft ook zulke pakketten hoor. Daar is een weekbundel 200mb, een dag 10 mb. En alles wat je telefoon binnenhaalt gebruikt inderdaad. Teksten in WA niet zo erg veel, maar foto's en mails enz gebruikt nogal wat ja. Bij T-mobile betaal je dan trouwens niks extra's als je over de buitenland bundel zit maar gaat je download/internetsnelheid omlaag.
hij heeft geen facebook dus dat scheeltMarin schreef:Whatsapp verbruikt niet super veel MB, maar altijd wel een beetje. Voor 35 MB moet hij voorlopig wel even vooruit kunnen, maar 't is ook geen vetpot met ongelimiteerd verbruik. Ik verbruik meestal in het buitenland in 3 dagen zo'n 150 MB en ik internet véél.
Whatsapp kost niet zoveel, een bericht ontvangen of versturen kost ongeveer 0,002 MB. Foto's kosten wel iets meer, wat ik in mijn eigen telefoon heb gezien is dat gemiddeld zo'n 75kB (dus 0,075MB). Valt ook wel mee dus, maar ik weet natuurlijk niet wat hij verder allemaal op internet doet. Ik zou zelf die 35 MB van zijn levensdagen niet opkrijgen in ieder geval.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Reageerde ook meer op dat je zei dat alleen Vodafone dat heeft. Zowat elke provider heeft zulke dergelijke paketten volgens mij.ExpressoB schreef:volgens mij heeft hij geen T-MobileJustMeDaan schreef:T-mobile heeft ook zulke pakketten hoor. Daar is een weekbundel 200mb, een dag 10 mb. En alles wat je telefoon binnenhaalt gebruikt inderdaad. Teksten in WA niet zo erg veel, maar foto's en mails enz gebruikt nogal wat ja. Bij T-mobile betaal je dan trouwens niks extra's als je over de buitenland bundel zit maar gaat je download/internetsnelheid omlaag.
JustMeDaan- Prater
https://www.studentmobiel.nl/info/overzicht_data_verbruik
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
bedankt voor de reacties..
hij heeft inderdaad Vodafone, heb al gezegd dat appen weinig mb's kost (imessage kan ook altijd nog)
hij heeft inderdaad Vodafone, heb al gezegd dat appen weinig mb's kost (imessage kan ook altijd nog)
iMessage gaat ook over internet, toch?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
mijn man heeft dat onlangs gehad. Ee appje kost bijna niks een foto openen kost wat meer. Hij zat maar 30 euro boven zijn eigen bundel en dat voor 2 weken!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
ja klopt ja stom hahaMaple schreef:iMessage gaat ook over internet, toch?
Bij Vodafone krijg je ook een melding als je op 80% van die bundel zit. Word je dus redelijk op tijd gewaarschuwd als je teveel internet gebruikt.
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Oud en nieuw in het buitenland
» App met weersverwachting buitenland
» Stage in het buitenland
» Vermelden dat ik nu in het buitenland zit?
» Internet en het buitenland?
» App met weersverwachting buitenland
» Stage in het buitenland
» Vermelden dat ik nu in het buitenland zit?
» Internet en het buitenland?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: