E-book gezocht!
+30
Sam
Manderijn
Maple
Carrie
Shy
ForeverLove
Fearie
SarahKey
Guusje
Destino
Burn
Zwerver
sabje
studiebol
Pitufo
Poisongirl
Bolleke
Droopy28
Mysterious
Coco
Pepper
munk
Jeanette
Schaapke
Aagje!
silly-one
Pannetoet
girli
IlikeBali
Parisienne
34 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: E-book gezocht!
Heb je utorrent op je computer staan? Want ik krijg dan gelijk een link naar Utorrent en dan moet ik het daar accepteren. En vervolgens wordt hij gedownload.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Via die site kun je ook 2 soorten programma's installeren om de bestanden binnen te kunnen halen..Pannetoet schreef:Hoe dan? Want als ik op het magneetje klik gebeurt er niets namelijk...silly-one schreef:...Ik download dan met de magneetlink. Dat vind ik zelf de prettigste manier.
Ik heb Vuze geïnstalleerd en dat werkte prima!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Heeft iemand toevallig het zevende kind van Erik Valeur?
Op facebook is er ook een groep waar je ebooks kan lenen. Daar heb ik oa suzanne vermeer vandaan en gerda van wageningen (al moet je daar van houden)
Op facebook is er ook een groep waar je ebooks kan lenen. Daar heb ik oa suzanne vermeer vandaan en gerda van wageningen (al moet je daar van houden)
Ja die heb ik...maar ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt helemaal niets Ik heb ookal B.itLord gedownload maar ook dat heeft geen effect..silly-one schreef:Heb je utorrent op je computer staan? Want ik krijg dan gelijk een link naar Utorrent en dan moet ik het daar accepteren. En vervolgens wordt hij gedownload.
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Heeft iemand toevallig de Wraak van Prada al?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
En als je Vuze probeert? Dan moet je de url in het programma plakken en dan haalt hij hem binnenPannetoet schreef:Ja die heb ik...maar ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt helemaal niets Ik heb ookal B.itLord gedownload maar ook dat heeft geen effect..silly-one schreef:Heb je utorrent op je computer staan? Want ik krijg dan gelijk een link naar Utorrent en dan moet ik het daar accepteren. En vervolgens wordt hij gedownload.
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ah dat ga ik morgen even proberen...op hoop van zegenDestino schreef:En als je Vuze probeert? Dan moet je de url in het programma plakken en dan haalt hij hem binnenPannetoet schreef:Ja die heb ik...maar ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt helemaal niets Ik heb ookal B.itLord gedownload maar ook dat heeft geen effect..silly-one schreef:Heb je utorrent op je computer staan? Want ik krijg dan gelijk een link naar Utorrent en dan moet ik het daar accepteren. En vervolgens wordt hij gedownload.
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
heeft iemand misschien voor mij de nieuwe van Simone van der Vlugt, de wraak van Prade en van Jill mansell vlinders voor altijd??
Ik probeer een beetje boeken bij elkaar te sprokkelen omdat we volgende week eindelijk op vakantie gaan jeeeeeej
doei
Ik probeer een beetje boeken bij elkaar te sprokkelen omdat we volgende week eindelijk op vakantie gaan jeeeeeej
doei
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
SarahKey schreef:Heeft iemand toevallig het zevende kind van Erik Valeur?
Ik heb het zevende kind, heb alleen geen idee hoe dat werkt qua sturen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Als de nieuwe van Simone van der Vlugt, morgen ben ik weer thuis is. Dan heb ik die al gevonden. Ik heb het al gedownload, maar als je het zelf wil doen is hij ook hier te vinden. http://kickass.to/simone-van-der-vlugt-morgen-ben-ik-weer-thuis-ebook-dutchreleaseteam-t7706353.htmlForeverLove schreef:heeft iemand misschien voor mij de nieuwe van Simone van der Vlugt, de wraak van Prade en van Jill mansell vlinders voor altijd??
doei
silly-one- Ratel
Als je het bestandje hebt, dat voeg je gewoon als bijlage toe in een email. En dan versturen! Hetzelfde als een Wordbestand zeg maar.Shy schreef:Ik heb het zevende kind, heb alleen geen idee hoe dat werkt qua sturenSarahKey schreef:Heeft iemand toevallig het zevende kind van Erik Valeur?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heeft iemand het nieuwe boek van Simone van der Vlugt voor mij te leen? jeanette, mijn PM niet gehad?
Ik heb boeken van Linda van Rijn en Tes Gerritsen voor wie wil!
Carrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13
Ik heb De Wertheims! Stuur maar een PMGuusje schreef:Heeft iemand toevallig voor mij het boek: Tonio van AfT van der Heijden en het boek De Wertheims van Sylvia Tennenbaum?
Ik ga met een paar weken op vakantie en zou ze graag willen lezen op m'n iPad.
Carrie- Fluisteraar
Ik heb zin om weer wat bezoeken van Carry Slee te lezen, dat heb ik heel lang een fijne schrijfster gevonden, ookal zijn het boeken voor kinderen/jongeren. Wie heeft er een paar?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
ls de nieuwe van Simone van der Vlugt, morgen ben ik weer thuis is. Dan heb ik die al gevonden. Ik heb het al gedownload, maar als je het zelf wil doen is hij ook hier te vinden. http://kickass.to/simone-van-der-vlugt-morgen-ben-ik-weer-thuis-ebook-dutchreleaseteam-t7706353.htmlCarrie schreef:Heeft iemand het nieuwe boek van Simone van der Vlugt voor mij te leen? jeanette, mijn PM niet gehad?
silly-one- Ratel
Tnx! Ik wacht wel even tot je thuis bent, want heb geen account en zit op de iPadsilly-one schreef:ls de nieuwe van Simone van der Vlugt, morgen ben ik weer thuis is. Dan heb ik die al gevonden. Ik heb het al gedownload, maar als je het zelf wil doen is hij ook hier te vinden. http://kickass.to/simone-van-der-vlugt-morgen-ben-ik-weer-thuis-ebook-dutchreleaseteam-t7706353.htmlCarrie schreef:Heeft iemand het nieuwe boek van Simone van der Vlugt voor mij te leen? jeanette, mijn PM niet gehad?
Carrie- Fluisteraar
Ik ben gewoon thuis hoor. Het is de titel 'morgen ben ik weer thuis'. Als je je email pm kan ik hem gelijk naar je ipad sturen en dan kan je hem gelijk lezen.Carrie schreef:Tnx! Ik wacht wel even tot je thuis bent, want heb geen account en zit op de iPadsilly-one schreef:ls de nieuwe van Simone van der Vlugt, morgen ben ik weer thuis is. Dan heb ik die al gevonden. Ik heb het al gedownload, maar als je het zelf wil doen is hij ook hier te vinden. http://kickass.to/simone-van-der-vlugt-morgen-ben-ik-weer-thuis-ebook-dutchreleaseteam-t7706353.htmlCarrie schreef:Heeft iemand het nieuwe boek van Simone van der Vlugt voor mij te leen? jeanette, mijn PM niet gehad?
silly-one- Ratel
Hahahahahahaha wat een sukkel ben ik ook! Ik moet hardop lachen! Ik stuur je een PMsilly-one schreef:Ik ben gewoon thuis hoor. Het is de titel 'morgen ben ik weer thuis'. Als je je email pm kan ik hem gelijk naar je ipad sturen en dan kan je hem gelijk lezen.Carrie schreef:Tnx! Ik wacht wel even tot je thuis bent, want heb geen account en zit op de iPadsilly-one schreef:ls de nieuwe van Simone van der Vlugt, morgen ben ik weer thuis is. Dan heb ik die al gevonden. Ik heb het al gedownload, maar als je het zelf wil doen is hij ook hier te vinden. http://kickass.to/simone-van-der-vlugt-morgen-ben-ik-weer-thuis-ebook-dutchreleaseteam-t7706353.htmlCarrie schreef:Heeft iemand het nieuwe boek van Simone van der Vlugt voor mij te leen? jeanette, mijn PM niet gehad?
Carrie- Fluisteraar
je hebt mail Carrie
silly-one- Ratel
Hahahahhaha carrie,ik lig in een deuk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ze geloof ik allemaalMaple schreef:Ik heb zin om weer wat bezoeken van Carry Slee te lezen, dat heb ik heel lang een fijne schrijfster gevonden, ookal zijn het boeken voor kinderen/jongeren. Wie heeft er een paar?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Goed van je uitleg want dat wist ik ook nog niet Thxs !Burn schreef:Als je het bestandje hebt, dat voeg je gewoon als bijlage toe in een email. En dan versturen! ;)Hetzelfde als een Wordbestand zeg maar.Shy schreef:Ik heb het zevende kind, heb alleen geen idee hoe dat werkt qua sturenSarahKey schreef:Heeft iemand toevallig het zevende kind van Erik Valeur?
Shy ik stuur je even een pm
Super, je hebt een PM!Carrie schreef:Ik heb De Wertheims! Stuur maar een PMGuusje schreef:Heeft iemand toevallig voor mij het boek: Tonio van AfT van der Heijden en het boek De Wertheims van Sylvia Tennenbaum?
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Haha ja ik ook!Zwerver schreef:Hahahahhaha carrie,ik lig in een deuk
Carrie- Fluisteraar
Verstuurd!Guusje schreef:Super, je hebt een PM!Carrie schreef:Ik heb De Wertheims! Stuur maar een PMGuusje schreef:Heeft iemand toevallig voor mij het boek: Tonio van AfT van der Heijden en het boek De Wertheims van Sylvia Tennenbaum?
Carrie- Fluisteraar
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: