Goedemorgen
+14
Nyx
Shisha
Maple
GeKKiE
L!ND@
Taeda
nina
Sarah1985
Uiltje
TukTuk
kajaka88
Ibbeltje
Burn
Ella
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Hier is de dag wel erg vroeg begonnen..... Dit word een lange dag. Wat gaan jullie doen?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen
Goedemorgen!
Ik heb zo eerst samen met mijn zusje oppasdienst bij de kerk, daarna ga ik denk ik even op de koffie bij oma. Vanmiddag hebben ik overleg met het bruidspaar en de andere ceremoniemeester over de bruiloft. Daarna heb ik nog geen plannen..
Ik heb zo eerst samen met mijn zusje oppasdienst bij de kerk, daarna ga ik denk ik even op de koffie bij oma. Vanmiddag hebben ik overleg met het bruidspaar en de andere ceremoniemeester over de bruiloft. Daarna heb ik nog geen plannen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen,
Ik ga vanmiddag naar verjaardag van zoontje van Pommes. Verder geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Ik ga vanmiddag naar verjaardag van zoontje van Pommes. Verder geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Wij moeten straks eerst op verjaardag van ons nichtje. Die wordt al weer 1 jaar vandaag. Daarna het huis opruimen en de was doen!
Wij moeten straks eerst op verjaardag van ons nichtje. Die wordt al weer 1 jaar vandaag. Daarna het huis opruimen en de was doen!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen! Hier ook al vroeg wakker, zeker omdat ik pas om half 5 sliep.. Maarja is ook niet zo heel erg, moet toch weer vroeg slapen omdat morgen mijn wekker weer om 5:45 gaat
Ik ga vandaag proberen te studeren, heb zaterdag herkansing, en verder nog wat opruimen en lekker relaxen thuis.
Ik ga vandaag proberen te studeren, heb zaterdag herkansing, en verder nog wat opruimen en lekker relaxen thuis.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Goedemorgen !
Kon niet meer slapen dus zit nu lekker op de bank.
We gaan als de dierenarts open is even met onze kat er langs, heeft sinds 2 dagen een dikke wang en anders gaan we er morgen heen.
Vanavond verjaardag van mijn moeder en verder nog geen plannen
Fijne zondag allemaal !
Kon niet meer slapen dus zit nu lekker op de bank.
We gaan als de dierenarts open is even met onze kat er langs, heeft sinds 2 dagen een dikke wang en anders gaan we er morgen heen.
Vanavond verjaardag van mijn moeder en verder nog geen plannen
Fijne zondag allemaal !
Uiltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 63
Registratiedatum : 04-07-13
goedemorgen
Heerlijk wakker worden in mijn eigen bed. We hadden een week gekampeerd. En hele luide vervelende overburen. En hiet thuis is het zo heerlijk stil. Ik dacht net dat ik doof was.
Moet vandaag de was doen. En morgen weer werken
Fijne dag allemaal
Heerlijk wakker worden in mijn eigen bed. We hadden een week gekampeerd. En hele luide vervelende overburen. En hiet thuis is het zo heerlijk stil. Ik dacht net dat ik doof was.
Moet vandaag de was doen. En morgen weer werken
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga zo lekker een uurtje naar yoga.
Vanmiddag denk ik bij m'n huisje langs.
Ik heb t huisje nog niet toegezegd, ik weet wel dat ik dat gewoon moet doen maar ik vind het zo spannend. En zo definitief bij mijn (ex)vriend weg. Terwijl ik de huur zo op kan zeggen natuurlijk :-)
Vanmiddag denk ik bij m'n huisje langs.
Ik heb t huisje nog niet toegezegd, ik weet wel dat ik dat gewoon moet doen maar ik vind het zo spannend. En zo definitief bij mijn (ex)vriend weg. Terwijl ik de huur zo op kan zeggen natuurlijk :-)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik ga met een vriendin mee om haar trouwjurk uit te zoeken
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Goedemorgen! Wij zijn ongelovelijk lui...Helaas ligt de wasmand nog vol, dus daar ga ik me sowieso even mee bezig houden. Vanmiddag gaan we waarschijnlijk even naar de kinderboerderij/doepark. Even iets doen.....Maar ik heb nu nog nergens zin in.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb eerst lekker uitgeslapen (9 uur is voor mij uitslapen).
Vandaag gaan mijn vriend en ik het huis opruimen, schoonmaken, wat houtwerk bijschilderen en het doucheputje repareren.
Dinsdag komen er weer eens kijkers voor het huis.
Ondertussen zal ik ook nog een wasje doen en ergens tussendoor boodschappen halen.
Ik heb eerst lekker uitgeslapen (9 uur is voor mij uitslapen).
Vandaag gaan mijn vriend en ik het huis opruimen, schoonmaken, wat houtwerk bijschilderen en het doucheputje repareren.
Dinsdag komen er weer eens kijkers voor het huis.
Ondertussen zal ik ook nog een wasje doen en ergens tussendoor boodschappen halen.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen. Ik ga zo even een ontbijtje maken, wat wassen wegdraaien en vanmiddag even naar m'n ouders.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Goedemorgen!
Hier ook een bult met was waar ik mij vandaag echt mee bezig moet gaan houden. En verder komt er vanmiddag een vriendin langs.
Fijne dag allemaal!
Hier ook een bult met was waar ik mij vandaag echt mee bezig moet gaan houden. En verder komt er vanmiddag een vriendin langs.
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Vandaag heb ik helemaal niets op de planning staan. Ik ga zo eerst eens even een kop thee drinken.
Fijne dag iedereen!
Vandaag heb ik helemaal niets op de planning staan. Ik ga zo eerst eens even een kop thee drinken.
Fijne dag iedereen!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Goedemorgen!
Hier is mijn vriend de hond uit laten en gaan we straks lekker uitgebreid ontbijten met allerlei verse afbakbroodjes. Doen we ieder weekend
Verder hebben we gisteravond een hele leuke avond gehad met vrienden, maar lagen we dus laat in bed, dus zullen we lekker rustig aan doen vandaag. We gaan een eind met de hond wandelen en vanmiddag komt er een vriend voetbal kijken.
Fijne dag allemaal!
Hier is mijn vriend de hond uit laten en gaan we straks lekker uitgebreid ontbijten met allerlei verse afbakbroodjes. Doen we ieder weekend
Verder hebben we gisteravond een hele leuke avond gehad met vrienden, maar lagen we dus laat in bed, dus zullen we lekker rustig aan doen vandaag. We gaan een eind met de hond wandelen en vanmiddag komt er een vriend voetbal kijken.
Fijne dag allemaal!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Taeda, wat leuk zeg, veel plezier!
Wij hebben gisteravond een leuke avond samen gehad, meestal doen we veel met vrienden, dus dit was ook wel weer erg leuk!
We lagen wel vrij laat op bed en zijn net pas wakker hihi. Vriendlief is een ontbijtje maken, we ontbijten lekker met verse broodjes, jus d'orange en een eitje. Straks laatste wasje draaien, DIY dingen voor de bruiloft maken, langs mijn ouders en aan het eind van de middag komt een vriendin met haar vriend! Ze blijven eten dus ga lekker uitgebreid koken .
Fijne dag allemaal!
Wij hebben gisteravond een leuke avond samen gehad, meestal doen we veel met vrienden, dus dit was ook wel weer erg leuk!
We lagen wel vrij laat op bed en zijn net pas wakker hihi. Vriendlief is een ontbijtje maken, we ontbijten lekker met verse broodjes, jus d'orange en een eitje. Straks laatste wasje draaien, DIY dingen voor de bruiloft maken, langs mijn ouders en aan het eind van de middag komt een vriendin met haar vriend! Ze blijven eten dus ga lekker uitgebreid koken .
Fijne dag allemaal!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Goede dag!
Wij zijn er ook al weer even uit.
De jongste vond vandaag 7.30 uur een mooie tijd om de dag te beginnen en de oudste rond half 9. Die had alleen een ongelukje gehad en had vannacht een bloedneus (het hele gezicht zat onder van oor tot oor). Dus die even met mij onder de douche genomen. Daarna lekker met zijn 3-tjes ontbeten (mijn vrouw heeft vandaag vroege dienst) en rond 10 uur op de fiets gestapt en lekker 1,5 uur gefietst. Pfff, er stond af en toe nog een stevige tegenwind. Pittig als je heuveltje op gaat met ongeveer 22 kilo aan kinderen.
Verder geen echte plannen, misschien komen mijn ouders deze kant op want er is hier een wielerronde met de winnaar van de tour de France. Het parcours is aan een zijstraat bij ons. En anders gaan we vanmiddag hun kant op. De kindjes blijven daar vannacht oom slapen.
Wij zijn er ook al weer even uit.
De jongste vond vandaag 7.30 uur een mooie tijd om de dag te beginnen en de oudste rond half 9. Die had alleen een ongelukje gehad en had vannacht een bloedneus (het hele gezicht zat onder van oor tot oor). Dus die even met mij onder de douche genomen. Daarna lekker met zijn 3-tjes ontbeten (mijn vrouw heeft vandaag vroege dienst) en rond 10 uur op de fiets gestapt en lekker 1,5 uur gefietst. Pfff, er stond af en toe nog een stevige tegenwind. Pittig als je heuveltje op gaat met ongeveer 22 kilo aan kinderen.
Verder geen echte plannen, misschien komen mijn ouders deze kant op want er is hier een wielerronde met de winnaar van de tour de France. Het parcours is aan een zijstraat bij ons. En anders gaan we vanmiddag hun kant op. De kindjes blijven daar vannacht oom slapen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Wij gaan zo heerlijk samen uit eten om te vieren dat we vakantie hebben Flesje wijn aan tafel , heerlijk:yes:
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Heerlijk! Veel plezierrianne287 schreef:Wij gaan zo heerlijk samen uit eten om te vieren dat we vakantie hebben Flesje wijn aan tafel , heerlijk:yes:
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: