Goeeiieemorgen
+8
Pannetoet
loura
Sterre
Davinia
Mermaid
Shisha
Destino
Julia
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goeeiieemorgen
Wat gaan jullie allemaal doen dit weekend?
Wij zitten normaliter heel vol gepland, maar we hebben gewoon nog helemaal niets staan. Voelt
erg vreemd haha. Ik moet alleen nog even werken tot 12.15.
Duss wat gaan jullie allemaal doen?
Wij zitten normaliter heel vol gepland, maar we hebben gewoon nog helemaal niets staan. Voelt
erg vreemd haha. Ik moet alleen nog even werken tot 12.15.
Duss wat gaan jullie allemaal doen?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Goeeiieemorgen
Goedemorgen!
Werk ze vandaag Julia!
Ik ga zo opstaan, ontbijten en richting mn bijrijdpaardje.
Vriendlief gaat boodschappen doen en een begin in het huishouden maken.
Vanmiddag bij mn oma op bezoek, samen huis afmaken en verder met bruiloft DIY dingen.
Vanavond samen een filmpje pakken .
Leuke dag voor de boeg dus!
Werk ze vandaag Julia!
Ik ga zo opstaan, ontbijten en richting mn bijrijdpaardje.
Vriendlief gaat boodschappen doen en een begin in het huishouden maken.
Vanmiddag bij mn oma op bezoek, samen huis afmaken en verder met bruiloft DIY dingen.
Vanavond samen een filmpje pakken .
Leuke dag voor de boeg dus!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Goedemorgen!
Lekker zo'n weekendje niks. Ik moet echt nodig het huishouden doen. Ik heb zelf net de griep gehad en nu ligt mijn man ziek in bed dus er is de afgelopen dagen nauwelijks wat gedaan. Alleen wil D. niet helemaal meewerken. Hij is al een paar dagen veel aan het jengelen, wil veel drinken en bij mij liggen dus het kan maar zo zijn dat ik het hele weekend op de bank hang. Ook niet erg haha.
Lekker zo'n weekendje niks. Ik moet echt nodig het huishouden doen. Ik heb zelf net de griep gehad en nu ligt mijn man ziek in bed dus er is de afgelopen dagen nauwelijks wat gedaan. Alleen wil D. niet helemaal meewerken. Hij is al een paar dagen veel aan het jengelen, wil veel drinken en bij mij liggen dus het kan maar zo zijn dat ik het hele weekend op de bank hang. Ook niet erg haha.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Succes nog even met werken Julia! Heerlijk toch juist even zo'n weekend niks?
Leuk zo'n paardje Destino! Ik wil zo graag ooit nog eens leren paardrijden.
Succes met je zoontje Sisha en beterschap voor je man.
Ik moet straks echt de caviakooi gaan verschonen, de laatste dagen te weinig tijd en teveel pijn voor gehad. Dan nog even naar de stad om een cadeau voor mijn broer te halen, die viert morgen zijn verjaardag. Dus morgen daar heen en vanuit daar nog even een paar dagen met mijn ouders en nichtje naar de camping.
Leuk zo'n paardje Destino! Ik wil zo graag ooit nog eens leren paardrijden.
Succes met je zoontje Sisha en beterschap voor je man.
Ik moet straks echt de caviakooi gaan verschonen, de laatste dagen te weinig tijd en teveel pijn voor gehad. Dan nog even naar de stad om een cadeau voor mijn broer te halen, die viert morgen zijn verjaardag. Dus morgen daar heen en vanuit daar nog even een paar dagen met mijn ouders en nichtje naar de camping.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Vandaag is nog niet echt duidelijk. Mijn broertje is op een festival in België voor een heel weekend en ligt nu doodziek in zijn tentje. Ik heb hem gezegd dat we hem wel wilden halen als hij naar huis wilde. Betekent een rit van totaal 5 uur, maar dat maakt dan niets uit. Misschien gaat een vriend van hem ook naar huis, want zijn schoonzus ligt zwaargewond in het ziekenhuis, maar hij wist nog niet zeker of hij daarvoor naar huis wilde. Dus eventjes afwachten hoe dat verder gaat.
Als we mijn broertje niet hoeven te halen gaan we op ziekenbezoek bij de stiefmoeder van mijn vriend en anders doen we dat morgen.
Vanavond gaan we uit eten met vrienden en daarna naar een tentfeest in het dorp .
Vandaag is nog niet echt duidelijk. Mijn broertje is op een festival in België voor een heel weekend en ligt nu doodziek in zijn tentje. Ik heb hem gezegd dat we hem wel wilden halen als hij naar huis wilde. Betekent een rit van totaal 5 uur, maar dat maakt dan niets uit. Misschien gaat een vriend van hem ook naar huis, want zijn schoonzus ligt zwaargewond in het ziekenhuis, maar hij wist nog niet zeker of hij daarvoor naar huis wilde. Dus eventjes afwachten hoe dat verder gaat.
Als we mijn broertje niet hoeven te halen gaan we op ziekenbezoek bij de stiefmoeder van mijn vriend en anders doen we dat morgen.
Vanavond gaan we uit eten met vrienden en daarna naar een tentfeest in het dorp .
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik ben opweg naar een vrijgezellenfeest! Leuk leuk! Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ga naar Loveland straks En gelukkig is het weer goed!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Goodmorning!
Ik lig al een uur met de ipad op de bank, nog in mijn slaapkleding Dusss ik ga mij zo eerst aankleden want de schilder staat over 20min voor de deur.. En verder moet ik nog een was draaien, strijken en wat andere dingetjes in het huishouden Vanavond ook helemaal niks sinds lange tijd dus lekker bankhangen met vriendlief!
Fijne dag allemaal!
Ik lig al een uur met de ipad op de bank, nog in mijn slaapkleding Dusss ik ga mij zo eerst aankleden want de schilder staat over 20min voor de deur.. En verder moet ik nog een was draaien, strijken en wat andere dingetjes in het huishouden Vanavond ook helemaal niks sinds lange tijd dus lekker bankhangen met vriendlief!
Fijne dag allemaal!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Geen plannen dit weekend, gok dat het weer een saai weekend word...
Vandaag alleen eventjes naar een beauty groothandel.
Vandaag alleen eventjes naar een beauty groothandel.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goeiemorgen! Fijn kunnen uitslapen. Vanavond een feest van de vriend van mijn schoonmoeder, hij is van de week 50 geworden. Verder het huis maar eens opruimen en schoonmaken, moet ook gebeuren.
Have fun op loveland loura!
Have fun op loveland loura!
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Ik was alweer vroeg wakker vanochtend. E dat terwijl ik gister pas rond 2 uur ging slapen.
Heb al het eea opgeruimd in huis. Net mijn ontbijt op en ga zo naar een vriendin. Lekker lunchen en shoppen! Mijn vriend is de hele dag weg vandaag dus ik heb het rijk voor mij alleen vanavond!
Fijne dag allemaal!
Heb al het eea opgeruimd in huis. Net mijn ontbijt op en ga zo naar een vriendin. Lekker lunchen en shoppen! Mijn vriend is de hele dag weg vandaag dus ik heb het rijk voor mij alleen vanavond!
Fijne dag allemaal!
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Goedemorgen!
Wij hebben gisteravond mijn verjaardag nog gevierd. Helaas heeft echt de helft van de vrienden die ik uitgenodigd heb op het laatste moment afgehaakt, dus we bleven met een kleiner groepje over. Het was een hele gezellige avond/nacht. Mijn vriend en ik hebben net alles opgeruimd en er gelijk maar een grote schoonmaak van gemaakt. Nu even een paar uurtjes relaxen en misschien nog even een powernap want straks heb ik een late dienst en morgen dan weer een vroege. Morgenavond gaan mijn vriend denk ik even een hapje eten in de stad.
Fijn weekend iedereen!
Wij hebben gisteravond mijn verjaardag nog gevierd. Helaas heeft echt de helft van de vrienden die ik uitgenodigd heb op het laatste moment afgehaakt, dus we bleven met een kleiner groepje over. Het was een hele gezellige avond/nacht. Mijn vriend en ik hebben net alles opgeruimd en er gelijk maar een grote schoonmaak van gemaakt. Nu even een paar uurtjes relaxen en misschien nog even een powernap want straks heb ik een late dienst en morgen dan weer een vroege. Morgenavond gaan mijn vriend denk ik even een hapje eten in de stad.
Fijn weekend iedereen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: