Hoogtevrees?
+19
Auxo
Evalynn
Roos'
Annemoontje
Middleme
vliegeraar
dolfijntje24
Elliot
girli
Jeanette
Destino
Xanna
Highway
Sushi
Framboos
Maple
Fayebella
Tabbert
Atelier Madame
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoogtevrees?
Dan moet je vooral deze wandeling gaan lopen in China! Bekijk voor het tweede filmpje, ik krijg vanaf de bank al klamme handjes. Jeetje wat een afgrond!
http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reizen/article/detail/3489334/2013/08/08/Mensen-met-hartkwaal-niet-welkom-op-engste-wandelpad.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reizen/article/detail/3489334/2013/08/08/Mensen-met-hartkwaal-niet-welkom-op-engste-wandelpad.dhtml
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Hoogtevrees?
OMG, krijg er gewoon de kriebels van!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Sow, dat zou ik echt niet doen. Ik krijg het warm terwijl ik op de bank zit.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
En ik vind de Capilano Suspension Bridge al eng. En de glazen vloeren de CN Tower op 350 meter hoogte.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Brrr... mij niet gezien hoor
Framboos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13
Oh gatsie zeg. Lijkt mij echt niks.
Haha toen ik 12 was heb ik op die glazen vloer van de CN Tower gestaan en toen vond ik het echt niet eng. Ik denk niet dat ik het nu nog zou doen.Maple schreef:En ik vind de Capilano Suspension Bridge al eng. En de glazen vloeren de CN Tower op 350 meter hoogte.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Haha, ik ga het straks gewoon weer proberen. Ik weet nu hoe dun dat glas is, da's eigenlijk helemaal niet zo dik
Maple- Prater
Ik heb geen hoogtevrees maar dit lijkt me eng!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat? Is het echt dun? Hoe dun?Maple schreef:Haha, ik ga het straks gewoon weer proberen. Ik weet nu hoe dun dat glas is, da's eigenlijk helemaal niet zo dik
Toen ik er was stond er een bordje bij waar iets op stond als: "Dit glas kan het gewicht van 14 nijlpaarden dragen" of zo. Dus dan is het toch best dik?
Sushi- Kletskop
2,5 inch, dus nog geen 6,5 centimeter
Maple- Prater
Oh brr dan zou ik er nu zeker weten niet meer op gaan staan haha, veel te eng.Maple schreef:2,5 inch, dus nog geen 6,5 centimeter
Sushi- Kletskop
Oh, dat lijkt me leuk! Al heb ik 20 minuten moed moeten verzamelen om hierop te gaan staan, dat gaat 1000 meter recht naar beneden:
Maar die wandeling in China zou ik wel proberen als dat zou kunnen en als je gezekerd bent.
Maar die wandeling in China zou ik wel proberen als dat zou kunnen en als je gezekerd bent.
Gast- Gast
Oh Jente, al gaven ze me een miljoen cadeau, echt niet dat ik daarop ging.
Maple- Prater
Dat vind ik stoer van je Jente! Ik durfde het niet aan! Mijn vriend ook niet overigens.
Laatst aangepast door Xanna op do 8 aug 2013 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Ja, dat dacht ik ook! Maar de wandeling er naartoe is iets van 2,5 uur en als je dan terugkomt zonder foto is dat natuurlijk stom. Ik was trouwens wel een beetje boos op mijn vriend, die ging op 1 been enzoMaple schreef:Oh Jente, al gaven ze me een miljoen cadeau, echt niet dat ik daarop ging.
Gast- Gast
Omg Jente ook al zo'n eng ding... hoe breed is dat vlak?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Uhm, iets van een halve vierkante meter ofzo? Ik heb niet naar beneden gekeken Maar het engste vond ik om erop te stappen, als je er eenmaal op staat is t wel ok voor de foto en dan snel weer eraf.Atelier Madame schreef:Omg Jente ook al zo'n eng ding... hoe breed is dat vlak?
Gast- Gast
Oh bah wat eng zeg, ik zou dat echt niet durven. Echt dapper van je!Jente schreef:Uhm, iets van een halve vierkante meter ofzo? Ik heb niet naar beneden gekeken Maar het engste vond ik om erop te stappen, als je er eenmaal op staat is t wel ok voor de foto en dan snel weer eraf.Atelier Madame schreef:Omg Jente ook al zo'n eng ding... hoe breed is dat vlak?
Sushi- Kletskop
Jente, wat een eng ding, nog voor geen miljoen ging ik erop staan
Overigens heb ik wel erge hoogtevrees, ik ben al bang vanaf de 4e tree op een ladder..
Overigens heb ik wel erge hoogtevrees, ik ben al bang vanaf de 4e tree op een ladder..
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ieh, mij never nooit gezien!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik jonger was had ik trouwens nooit last van hoogtevrees. Vorig jaar ging ik met mijn vader lunchen op de Euromast en we zaten bij het raam en toen ik naar beneden keek werd ik helemaal duizelig en zelfs een beetje misselijk, haha. Dat is dus wel echt veranderd bij mij.
Sushi- Kletskop
Ik vraag me dan wel af, gebeuren er ook ongelukken? Vallen mensen dan ook naar beneden?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Sushi, ik denk dat het ook idd verandert als je ouder wordt.
Als kind klom ik ook altijd in bomen en stond gerust op een balkon in een flat, dat soort dingen durf ik nu ook niet meer..
Als kind klom ik ook altijd in bomen en stond gerust op een balkon in een flat, dat soort dingen durf ik nu ook niet meer..
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Volgens internet zijn er tot nu toe op die plaats 8 doden gevallen. Hoe en wat precies staat er verder niet bij! Ik geloof dat het grondoppervlak 1 m2 is, maar dan nog. Stel dat je je evenwicht verliest..Je valt 1000m naar beneden!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Haha in bomen klimmen leek mij altijd heel cool, maar ik kon het niet. Ik was niet lenig genoeg denk ik haha. Zat iedereen al boven in de boom, hing ik nog in mijn eentje aan de onderste tak.Destino schreef:Sushi, ik denk dat het ook idd verandert als je ouder wordt.
Sushi- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: