Het Libelleforum?
+3
Blond
Lejow
VeryCherry
7 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het Libelleforum?
Inge schreef:Tja idd...
Maar na al dat gezeik kwam uit dat meerdere angels dubbele nicks hadden om mee te forummen / relletjes op te jutten.
Zo had een angel perongeluk onder haar prive nick gereageerd (een angelbericht) en onder die naam had ze flink wat lopen rellen
Haha ja klopt, die zaten gewoon de boel op te jutten... Dat zijn geen angels meer. Dan kunnen ze Yes een brave boel vinden, hier hebben we nu in ieder geval niet die problemen....
Gast- Gast
Wat een gekken bij Viva joh...
Het lijk wel 'Hells Angels'
Het lijk wel 'Hells Angels'
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ABE schreef:Van Viva had ik het hier ook al een keer gelezen. Dit gaat om een soortgelijke werkwijze, zoals ik het bericht las.
Is er dan iets nieuws aan de hand op Libelle? Ik weet alleen dat er 1 iemand geband is omdat ze liep te schelden ed en nu verkondigt ze de wereld dat ze niet mag uitkomen voor haar mening. Ze is er zelfs mee naar de pers gestapt, triest...
Gast- Gast
Was ook een wedstrijd toen met Halloween, je mocht een avatar maken en de avatar met de meeste stemmen zou winnen en iets winnen.
Afijn de avatar met de meeste stemmen won niet want die avatar vonden de angels opeens niet kunnen (was een plaatje van een angel -> volgens de angels een plaatje van een angel met een hakenkruis of iets, terwijl dat helemaal niet het geval was). ook dikke rel geweest
Afijn de avatar met de meeste stemmen won niet want die avatar vonden de angels opeens niet kunnen (was een plaatje van een angel -> volgens de angels een plaatje van een angel met een hakenkruis of iets, terwijl dat helemaal niet het geval was). ook dikke rel geweest
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Was ook een wedstrijd toen met Halloween, je mocht een avatar maken en de avatar met de meeste stemmen zou winnen en iets winnen.
Haha nou ja als ik het zo hoor zaten er behoorlijke nazi's daar tussen de angels .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:ABE schreef:Van Viva had ik het hier ook al een keer gelezen. Dit gaat om een soortgelijke werkwijze, zoals ik het bericht las.
Is er dan iets nieuws aan de hand op Libelle? Ik weet alleen dat er 1 iemand geband is omdat ze liep te schelden ed en nu verkondigt ze de wereld dat ze niet mag uitkomen voor haar mening. Ze is er zelfs mee naar de pers gestapt, triest...
Dat is triest inderdaad!
Gast- Gast
Dan kunnen we met dit forum beter in Shownieuws komen dan door een rel
Lejow schreef:Ik vind de libelle zelf ook leuk.. margriet ook vooral brieven van lezeressen..
Jajajaja!!! En de columns van de meesten
Gast- Gast
Giacomo schreef:Bedoel je de Viva niet? Daar is wel wat aan de hand, al weken.
Volgens mij is er bij de Viva altijd gezeik
Gast- Gast
Haha het loopt daar wel heel soepel:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/54917/last
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/54917/last
Gast- Gast
Zoooow, gaat echt lekker daar...
CherrieLola schreef:Zoooow, gaat echt lekker daar...
Volgens mij is het daar net als op Viva geweest dat er gewoon openlijk werd gemeld als iemand een waarschuwing of ban had gekregen. Nu is het blijkbaar weggehaald en missen de forummers dat stukje. Maar met het bekend maken van dat soort dingen ontlok je toch ook weer heel nieuwe discussies wat me niet de bedoeling lijkt. Moeten ze constant die discussie dan aangaan met forummers? Ik kan me niet voorstellen dat het dan nog leuk is om moderator te zijn haha.
Gast- Gast
Nee, lijkt mij ook niet. Maar dan snap ik niet dat dat niet gezegd/uitgelegd wordt. Scheelt een hoop onvrede.
Ik dacht dat Libelle-lezeressen allemaal dames van 35+ zijn en net gedrag zouden vertonen. Blijkbaar heb ik een zeer foutief beeld gehad.
Gast- Gast
Hoe ouder, hoe meer ze rellenAlex167 schreef:Ik dacht dat Libelle-lezeressen allemaal dames van 35+ zijn en net gedrag zouden vertonen. Blijkbaar heb ik een zeer foutief beeld gehad.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht precies hetzelfde.Alex167 schreef:Ik dacht dat Libelle-lezeressen allemaal dames van 35+ zijn en net gedrag zouden vertonen. Blijkbaar heb ik een zeer foutief beeld gehad.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Wtf...we hebben het hier over internetfora. Hebben die mensen niks te doen overdag? Ik kom hier voor mijn lol hoor, het is niet mijn hele leven ofzo..
Gast- Gast
Inderdaad..Alex167 schreef:Ik dacht dat Libelle-lezeressen allemaal dames van 35+ zijn en net gedrag zouden vertonen. Blijkbaar heb ik een zeer foutief beeld gehad.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Wtf...we hebben het hier over internetfora. Hebben die mensen niks te doen overdag? Ik kom hier voor mijn lol hoor, het is niet mijn hele leven ofzo..
Ik vond het verhaal zeer sterk, maar was wel benieuwd of iemand hier op het forum er iets van wist.
Laatst aangepast door ABE op wo 2 maa 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha dat klinkt dan wel spannend ABE . Weet je ook in welke pijler dat komt? Ik neem trouwens aan dat er angels bovenop zitten om een dergelijk topic gelijk te verwijderen...
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die lijst... Mocht iemand hem te pakken krijgen op die site straks? Mss een kopieren en hierheen plakken? Ik moet ff telefoneren nl haha.
Gast- Gast
Het was echt een heel vreemd mailtje waarin eigenlijk werd gezegd dat ze monddood werden gemaakt en dat ze daar vanavond een einde aan wilden maken. Volgens mij is het een lijst die onder protest het forum hebben moeten verlaten. Goed, ik vind het allemaal maar weird.
Edit: Pijler vraag en antwoord, waar daar was een link van bijgesloten.
Edit: Pijler vraag en antwoord, waar daar was een link van bijgesloten.
Laatst aangepast door ABE op wo 2 maa 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben wel benieuwd wat voor lijst dan dat is.
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: