Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja inderdaad toen een paar jaar geleden mijn moeder in het ziekenhuis lag gingen de verhalen ook rond. Na de laatst roddel heb ik me er echt niets meer van aangetrokken. Want dat verhaal was dat mijn moeder haar beide benen moest missen (terwijl er alleen 2 tenen geamputeerd zijn)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi dat mensen zich in 1 letter kunnen vergissen en er daardoor dus een heel sensatieverhaal van maken
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo, weer thuis! Man is aan het koken, heerlijk...
Jordana: Wat een naar verhaal!!
Lejow: Vind je cupcake mannetje erg leuk!!
Jordana: Wat een naar verhaal!!
Lejow: Vind je cupcake mannetje erg leuk!!
Gast- Gast
Ik moest even nadenken Zwoesj, maar ik snap hem nu! Zo simpel gaat het dus..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
BA: Heerlijk dat er voor jou/jullie gekookt wordt!
Ik ga er vandoor, snel douchen en dan catechisatie!
Laatst aangepast door Burn op wo 2 maa 2011 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Ik vind zulke reacties op nieuwsberichten altijd heel erg om te lezen als je het slachtoffer kent.
Een paar jaar geleden is een vriend van mij bij de Pathé naast de HMH in Amsterdam door het dak gevallen en overleden. Daar stond een gigantisch lullig stukje over op GeenStijl. Sinds die dag kijk ik ook nooit meer op GeenStijl..
Een paar jaar geleden is een vriend van mij bij de Pathé naast de HMH in Amsterdam door het dak gevallen en overleden. Daar stond een gigantisch lullig stukje over op GeenStijl. Sinds die dag kijk ik ook nooit meer op GeenStijl..
Gast- Gast
Heerlijk!!Burn schreef:BA: Heerlijk dat er voorjou/jullie gekookt wordt!
Sterkte vanavond, of is het altijd wel gezellig?
Gast- Gast
Kutkutkut, waarom heb ik altijd dit soort dingen??
Het verhaal van hierboven komt op in m`n hoofd.. Ik ga op zijn Partyflock kijken en vervolgens zie ik het staan..
Geboortedatum: 3 maart 1985
Vrijwel nooit sta je er even zo bij stil en nu op de dag voor z`n verjaardag.. Slik..
Het verhaal van hierboven komt op in m`n hoofd.. Ik ga op zijn Partyflock kijken en vervolgens zie ik het staan..
Geboortedatum: 3 maart 1985
Vrijwel nooit sta je er even zo bij stil en nu op de dag voor z`n verjaardag.. Slik..
Gast- Gast
Die wcrollen waarvan je het kartonnetje in het toilet kunt gooien zijn echt te leuk voor woorden
Gast- Gast
Huh? Die ken ik niet...Reva schreef:Die wcrollen waarvan je het kartonnetje in het toilet kunt gooien zijn echt te leuk voor woorden
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Heerlijk!!Burn schreef:BA: Heerlijk dat er voorjou/jullie gekookt wordt!
Sterkte vanavond, of is het altijd wel gezellig?
Catechisatie is normaal altijd wel leuk, heb nu wel extra vragen door papa. Maar goed, daar komen we vast wel uit!
Dankjewel!
Burn- Lady Post-a-lot
Nee, ik ook niet..Beauty Addict schreef:Huh? Die ken ik niet...Reva schreef:Die wcrollen waarvan je het kartonnetje in het toilet kunt gooien zijn echt te leuk voor woorden
Burn- Lady Post-a-lot
Beauty Addict schreef:Huh? Die ken ik niet...Reva schreef:Die wcrollen waarvan je het kartonnetje in het toilet kunt gooien zijn echt te leuk voor woorden
Ja zodat je ze gewoon in de plee kunt gooien. Ideaal.. Dus ik deed net een heel stuk van het rolletje in een flesje water en ging schudden. Twee seconden later...karton weg
Gast- Gast
Zouden ze mannen kunnen maken van dat spul?Reva schreef:Beauty Addict schreef:Huh? Die ken ik niet...Reva schreef:Die wcrollen waarvan je het kartonnetje in het toilet kunt gooien zijn echt te leuk voor woorden
Ja zodat je ze gewoon in de plee kunt gooien. Ideaal.. Dus ik deed net een heel stuk van het rolletje in een flesje water en ging schudden. Twee seconden later...karton weg
Gast- Gast
Reva schreef:Beauty Addict schreef:Huh? Die ken ik niet...Reva schreef:Die wcrollen waarvan je het kartonnetje in het toilet kunt gooien zijn echt te leuk voor woorden
Daar heb k echt nog noooooit van gehoord!
HAHA BA: Dat lijkt me wel een goed plan.. SOMS!
Burn- Lady Post-a-lot
Goedenavond,
Bah wat een naar nieuws hier allemaal. Sterkte voor diegenen die het nodig hebben!
Bah wat een naar nieuws hier allemaal. Sterkte voor diegenen die het nodig hebben!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
En nou ga ik even zeuren over mijn lichaam. Het lijkt verdomme net of mijn tieten lek zijn.
Jordana- Ratel
Huh?Jordana schreef:En nou ga ik even zeuren over mijn lichaam. Het lijkt verdomme net of mijn tieten lek zijn.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Huh?Jordana schreef:En nou ga ik even zeuren over mijn lichaam. Het lijkt verdomme net of mijn tieten lek zijn.
Ik heb koorts en ik zweet behoorlijk nou. En ik heb net een schoon shirt aan moeten trekken omdat het onder mijn tieten nat was van het zweet. Fijn ziek zijn.
Jordana- Ratel
Hoe vervelend ook, zweten is op dit moment goed. Beterschap Jordana!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ooohh, nu snap ik mJordana schreef:Beauty Addict schreef:Huh?Jordana schreef:En nou ga ik even zeuren over mijn lichaam. Het lijkt verdomme net of mijn tieten lek zijn.
Ik heb koorts en ik zweet behoorlijk nou. En ik heb net een schoon shirt aan moeten trekken omdat het onder mijn tieten nat was van het zweet. Fijn ziek zijn.
Wat naar joh, heb je al paracetamol of iets anders genomen tegen de koorts?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ooohh, nu snap ik mJordana schreef:Beauty Addict schreef:Huh?Jordana schreef:En nou ga ik even zeuren over mijn lichaam. Het lijkt verdomme net of mijn tieten lek zijn.
Wat naar joh, heb je al paracetamol of iets anders genomen tegen de koorts?
Ik heb 2 uur geleden paracetamol genomen. En het ene moment lijkt het beter te helpen als het andere moment.
Jordana- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: