Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nare vent. Waarom neemt hij nog een vrouw aan?Alex167 schreef:Lynn_ schreef:Alex, had jij je baas gisteren nog gesproken?
Ja, ik heb hem uitgelegd over die foto's die op het kaartje stonden en hij reageerde heel lullig, blijkbaar zat het 'in de vrouw' want hem lukte het gelijk blablabla. Ass. Ik kon ook gewoon niet zeggen wat ik allemaal wilde zeggen want het was daarna gelijk dismissed en Alex kon weer vertrekken.
Gast- Gast
Wat lief van June dat ze je helpt! Ik denk niet dat ze hier boos om wordt hoor :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Wat lief van June dat ze je helpt! Ik denk niet dat ze hier boos om wordt hoor :-).
+1.
Gast- Gast
Ja precies, waarom neemt die hork dan vrouwen aan?!
Lynn_- Kletskop
Smikkell schreef:Nare vent. Waarom neemt hij nog een vrouw aan?Alex167 schreef:Lynn_ schreef:Alex, had jij je baas gisteren nog gesproken?
Ja, ik heb hem uitgelegd over die foto's die op het kaartje stonden en hij reageerde heel lullig, blijkbaar zat het 'in de vrouw' want hem lukte het gelijk blablabla. Ass. Ik kon ook gewoon niet zeggen wat ik allemaal wilde zeggen want het was daarna gelijk dismissed en Alex kon weer vertrekken.
Geen idee, omdat hij zich dan verheven kan voelen boven die vrouw? Dat doet ie dan maar lekker bij zijn eigen vrouw, niet bij mij.
En ja, ik ben rond aan het kijken. Ook in andere steden, want ik heb een mooi huis gezien
Gast- Gast
Nou, ik heb ook een lief plantje van haar gekregen, maar ben er super allergisch voor. Ik ben alleen te eigenwijs om hem ergens anders neer te zetten (en de klachten worden steeds erger)Lynn_ schreef:Wat lief van June dat ze je helpt! Ik denk niet dat ze hier boos om wordt hoor :-).
Gast- Gast
Ooow haha! Dat is niet handig. Misschien buiten zetten zodat je er door het raam toch naar kunt kijken :-)?
Lynn_- Kletskop
Altijd leuk als je een mooi huis op het oog hebt :-).
Lynn_- Kletskop
Hahaha, dat is minder Smikkell. Als je wat minder eigenwijs bent moet je het plantje maar even ergens anders neerzetten.
Gast- Gast
Nee, dat is niet lief en ik ben erg gehecht aan het plantje. Ja, en June is best wel uh... een lief persoon. Niet schattig, maar wel erg lief.Alex167 schreef:Hahaha, dat is minder Smikkell. Als je wat minder eigenwijs bent moet je het plantje maar even ergens anders neerzetten.
Gast- Gast
Dan zit er niks anders op. Hoe uit de allergische reactie zich?
Lynn_- Kletskop
Zo ben ik. Ik weet nog wel dat ik voor een uitzendbureau werkte en ik zo'n plantje van ze kreeg als dankbaarheid. Meteen twee weken ziek en niet kunnen werken :p Dat was vast niet hun bedoeling. Daarvoor nooit geweten dat ik er niet tegen kon. Op mijn werk een keer heel erg last van gehad, toen wist ik dat er ergens zo'n plantje moest staan...
Gast- Gast
Gast- Gast
Heel raar ja. En vervelend!
Lynn_- Kletskop
Gast- Gast
Is een hyacint toch?
En ik zou toch echt voor m'n gezondheid kiezen hoor Smikkel.. als ik er zoveel last van zou hebben
En ik zou toch echt voor m'n gezondheid kiezen hoor Smikkel.. als ik er zoveel last van zou hebben
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wel lief plantje!
Ik heb de twee telefoontjes gedaan waar ik geen zin in had. Ook degene over mn nog steeds gegijzelde fiets. Maar die meneer was er niet maar belt mij terug, dus dat voelt toch wel als goed gedaan voor mij
Ik heb de twee telefoontjes gedaan waar ik geen zin in had. Ook degene over mn nog steeds gegijzelde fiets. Maar die meneer was er niet maar belt mij terug, dus dat voelt toch wel als goed gedaan voor mij
Gast- Gast
Lijkt inderdaad op een hyacint! Kun je 'm niet in de tuin/op het balkon zetten?
Gast- Gast
Ik heb vandaag lieve post gehad van mijn werk. Arme kindjes snappen niet waarom ik er opeens nooit meer ben.. Meer dan 4 jaar lang ben ik er een paar keer per week en nu opeens niet meer!
Gast- Gast
Reva schreef:Wel lief plantje!
Afstrepen op je to do lijst!
Gast- Gast
Nog steeds?Reva schreef:Wel lief plantje!
Gast- Gast
Kan hij dat aan?Alex167 schreef:Lijkt inderdaad op een hyacint! Kun je 'm niet in de tuin/op het balkon zetten?
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: