Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hai!!
Van sommige huisartsen snap je niet dat ze huisarts zijn, echt heel slecht. Gelukkig is die van mij wel fijn, maar hoor zo vaak vervelende verhalen!
Van sommige huisartsen snap je niet dat ze huisarts zijn, echt heel slecht. Gelukkig is die van mij wel fijn, maar hoor zo vaak vervelende verhalen!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ja, mensen gaan in de aanval en als je ze dan een vraag stelt zijn ze verdwenen. Ben ik dan iemand met nare opmerkingen of komen zij dan gewoon alleen even rellen met hun vriendjes?
Gast- Gast
Ik hoop het niet! Mag eindelijk meepraten van mezelf
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Inderdaad, hij is verder wel fijn want hij schrijft altijd wel stevige medicatie voor waar je wel wat aan hebt. Maar tegen zulk soort dingen kan ik dan gewoon weer heel slecht.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan nog steeds niet op de site van de rabobank. Heb Cookies verwijderd, maar helpt niets.
Gast- Gast
Meestal beginnen ze zo May, om te kijken hoe je er op reageert!
Stel dat het niet werkt / je bent allergisch zit jij met een bups pillen waar je niets meer mee kunt!
Ben toch maar aan de slag gegaan
Is dit vriendje cupcake waardig? Zo ja, dan moet ik er nog 49 meer maken
Stel dat het niet werkt / je bent allergisch zit jij met een bups pillen waar je niets meer mee kunt!
Ben toch maar aan de slag gegaan
Is dit vriendje cupcake waardig? Zo ja, dan moet ik er nog 49 meer maken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap niet wat de ha verkeerd doet. Bij zware medicatie is het toch niet zo gek dat hij/zij je eerst terug wilt zien voor hij je meer geeft?May schreef:Inderdaad, hij is verder wel fijn want hij schrijft altijd wel stevige medicatie voor waar je wel wat aan hebt. Maar tegen zulk soort dingen kan ik dan gewoon weer heel slecht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan nog steeds niet op de site van de rabobank. Heb Cookies verwijderd, maar helpt niets.
Rabo zelf al gebeld?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb geen telefoon (afgesloten) daarom wil ik ook zo graag mijn rekeningen betalen.Lejow schreef:Smikkell schreef:Ik kan nog steeds niet op de site van de rabobank. Heb Cookies verwijderd, maar helpt niets.
Rabo zelf al gebeld?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik snap niet wat de ha verkeerd doet. Bij zware medicatie is het toch niet zo gek dat hij/zij je eerst terug wilt zien voor hij je meer geeft?May schreef:Inderdaad, hij is verder wel fijn want hij schrijft altijd wel stevige medicatie voor waar je wel wat aan hebt. Maar tegen zulk soort dingen kan ik dan gewoon weer heel slecht.
Eens. Ik kreeg ook eerst voor 15 dagen AD mee, ik was zo depressief als een deur. Dan kun je niet verwachten dat hij me gelijk voor 3 maanden pillen meegeeft.
Gast- Gast
Ik kreeg ook maar voor paar dagen, maar ik werd er echt heel erg naar en depresief van.Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ik snap niet wat de ha verkeerd doet. Bij zware medicatie is het toch niet zo gek dat hij/zij je eerst terug wilt zien voor hij je meer geeft?May schreef:Inderdaad, hij is verder wel fijn want hij schrijft altijd wel stevige medicatie voor waar je wel wat aan hebt. Maar tegen zulk soort dingen kan ik dan gewoon weer heel slecht.
Eens. Ik kreeg ook eerst voor 15 dagen AD mee, ik was zo depressief als een deur. Dan kun je niet verwachten dat hij me gelijk voor 3 maanden pillen meegeeft.
Gast- Gast
Wat raar, Smikkell, ik heb nergens last van.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik snap niet wat de ha verkeerd doet. Bij zware medicatie is het toch niet zo gek dat hij/zij je eerst terug wilt zien voor hij je meer geeft?May schreef:Inderdaad, hij is verder wel fijn want hij schrijft altijd wel stevige medicatie voor waar je wel wat aan hebt. Maar tegen zulk soort dingen kan ik dan gewoon weer heel slecht.
Ach misschien ben ik ook wel verwend hoor. Maar hij zegt dat ik het structureel moet gaan gebruiken, en schrijft dan geen herhaalrecept voor. Zeg dan gewoon we gaan het eerst proberen en kom daarna terug om te evalueren hoe het gaat.
May- Ratel
Ik was kotsmisselijk en werd nog depressiever dan ik al was. Erg succesvol. Nu ben ik weer redelijk normaal.
Smik, bij mij doet de Rabo-site het ...
Smik, bij mij doet de Rabo-site het ...
Gast- Gast
En een ander ding downloaden om mee te internetten, hoe noem je zo iets nou..
Explorer, of mozilla bijv..
Browser.. dat was m
Browser.. dat was m
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat mocht je altijd al hoorElin schreef:Ik hoop het niet! Mag eindelijk meepraten van mezelf
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ja, misschien had hij het beter zo kunnen vertellen. Maar ik vind niet dat hij hier een fout maakt en vind de reacties dat huisartsen zo slecht zijn niet gepast. Je krijgt de mediactie voor een langere tijd, maar wil gewoon zien hoe je er op reageerd en daar zicht op hebben voordat hij je met medicatie voor maanden naar huis stuurt.May schreef:Smikkell schreef:Ik snap niet wat de ha verkeerd doet. Bij zware medicatie is het toch niet zo gek dat hij/zij je eerst terug wilt zien voor hij je meer geeft?May schreef:Inderdaad, hij is verder wel fijn want hij schrijft altijd wel stevige medicatie voor waar je wel wat aan hebt. Maar tegen zulk soort dingen kan ik dan gewoon weer heel slecht.
Ach misschien ben ik ook wel verwend hoor. Maar hij zegt dat ik het structureel moet gaan gebruiken, en schrijft dan geen herhaalrecept voor. Zeg dan gewoon we gaan het eerst proberen en kom daarna terug om te evalueren hoe het gaat.
Gast- Gast
Eensch met smik
Kijk mijn Mimekindje is lekker in de zon genieten
Kijk mijn Mimekindje is lekker in de zon genieten
Lejow- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ja, misschien had hij het beter zo kunnen vertellen. Maar ik vind niet dat hij hier een fout maakt en vind de reacties dat huisartsen zo slecht zijn niet gepast. Je krijgt de mediactie voor een langere tijd, maar wil gewoon zien hoe je er op reageerd en daar zicht op hebben voordat hij je met medicatie voor maanden naar huis stuurt.May schreef:Smikkell schreef:Ik snap niet wat de ha verkeerd doet. Bij zware medicatie is het toch niet zo gek dat hij/zij je eerst terug wilt zien voor hij je meer geeft?May schreef:Inderdaad, hij is verder wel fijn want hij schrijft altijd wel stevige medicatie voor waar je wel wat aan hebt. Maar tegen zulk soort dingen kan ik dan gewoon weer heel slecht.
Maar ik heb dan ook nergens gezegd dat huisartsen slecht zijn Alleen dat ik hem op dit moment stom vind omdat hij het één zegt maar het ander bedoeld blijkbaar.
May- Ratel
Die van mij liggen ook beide in hun mandjes in het zonnetje (in de bijkeuken schijnt de zon door de deur heen)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ben al vanaf vannacht bezig. IE krijg ik de site niet en FF krijg ik de site wel, maar gaat het na het inloggen fout. Eind van de ochtend heb ik twee rekeningen kunnen betalen en toen werd ik er weer afgegooid. Ik lees op internet dat meer mensen er last van hebben. Stom! Ik las in het andere topic dat sommigen er last van hebben en anderen niet.Lejow schreef:En een ander ding downloaden om mee te internetten, hoe noem je zo iets nou..
Browser.. dat was m
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: