Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Is dit tegen mij bedoeld..?Powerbabe schreef:Wat zijn sommige dames hier eigenlijk een stel zure wijven zeg! Stel je voor dat je eens aardig doet.
Gast- Gast
Zo verkeerd is Smikkell haar reactie toch niet :O
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Nouja Smikkell, je post kwam anders behoorlijk zuur en naar over. Vooral je laatste zinnetje 'er zijn er niet veel die ik ga missen'. Dat gaf gewoon een hele nare intonatie.
Gast- Gast
Darcy mag van mij weggaan hoor. Ik vind niet dat iemand moet blijven. Ik zeg alleen dat ik me af vraag of meteen je account verwijderen nodig is en je niet eerst afstand kunt nemen. Veel komen toch (als snel) weer terug. Het is toch niet erg als je account hier ongebruikt blijkt bestaan?Storm schreef:Omdat je gelijk je mening klaar hebt over haar vertrek. Dat vind ik gewoon ongepast, er moet altijd gezeken worden als iemand vertrekt, ik vraag me echt af waarom. Darcy zegt zelf toch dat ze misschien weer terugkomt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Darcy mag van mij weggaan hoor. Ik vind niet dat iemand moet blijven. Ik zeg alleen dat ik me af vraag of meteen je account verwijderen nodig is en je niet eerst afstand kunt nemen. Veel komen toch (als snel) weer terug. Het is toch niet erg als je account hier ongebruikt blijkt bestaan?Storm schreef:Omdat je gelijk je mening klaar hebt over haar vertrek. Dat vind ik gewoon ongepast, er moet altijd gezeken worden als iemand vertrekt, ik vraag me echt af waarom. Darcy zegt zelf toch dat ze misschien weer terugkomt.
Lees haar reactie... Dan is het duidelijk waarom zij er voor kiest om haar account te verwijderen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat vind jij. Mensen mogen toch zeker zelf wel uitmaken of ze hun account laten verwijderen? Ook i.v.m posts enzo, die dan nog blijven staan. Kan me wel voorstellen dat je dat geen prettig idee vindt.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat zijn sommige dames hier eigenlijk een stel zure wijven zeg! Stel je voor dat je eens aardig doet.
Op wie doel je?
Gast- Gast
posts blijven hoe dan ook nog staan alleen komt er dan gast voor te staan.
Maar in quotes blijft je naam gewoon staan
Inge- Ratel
Storm schreef:Dat vind jij. Mensen mogen toch zeker zelf wel uitmaken of ze hun account laten verwijderen? Ook i.v.m posts enzo, die dan nog blijven staan. Kan me wel voorstellen dat je dat geen prettig idee vindt.
OH daar wilde ik trouwens nog wat over zeggen. Ik heb mijn posts een beetje doorgekeken, of ik nog dingen wilde verwijderen. Je kunt niet terugzoeken tot het begin van dit forum. Ik kon maar terugzoeken tot begin februari. Dus andere mensen die dingen willen verwijderen, denk daar aan
En ik heb de laatste tijd al wat afstand genomen van het forum, maar misschien viel dat niet op omdat ik alsnog vrij aanwezig was (vergeleken met anderen), dat kan natuurlijk.
Gast- Gast
Inge: Ja dat is waar, maar die zijn dan veel moeilijker te doorzoeken aangezien je geen posts meer terug kan kijken en er overal 'gast' voor staat.
Gast- Gast
Tenzij er een dag komt dat ze dit hele forum weer verwijderen...Inge schreef:posts blijven hoe dan ook nog staan alleen komt er dan gast voor te staan.
Gast- Gast
Ik snap opzich dat mensen hun account laten verwijderen, waarom niet. En dat je zegt dat je gaat vind ik ook niet zo raar. Ik heb het niet gedaan jaren (denk ik) terug met vorig account. Dezelfde avond was er al een topic waar ik was. Tja, dus ik snap wel dat mensen dat doen. Maar van sommige forummers zou ik het wel jammer vinden als ze gaan en vind ik het nog steeds jammer dat ze zijn gegaan, bij de meeste denk ik tja. Alleen ikgaweg-topics met een bepaalde boodschap vind ik storend (ik bedoel niet jouw melding, Darcy).
Gast- Gast
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik het niet snap.Storm schreef:Dat vind jij. Mensen mogen toch zeker zelf wel uitmaken of ze hun account laten verwijderen? Ook i.v.m posts enzo, die dan nog blijven staan. Kan me wel voorstellen dat je dat geen prettig idee vindt.
Ik heb niets tegen Darcy, en ik neem aan dat ze dat zelf ook wel weet. Als ik zeg dat ik er nie veel zal missen zeg ik niet dat ze van mij mag oprotten. Ik zeg dat ik er niet veel zal missen. Iedereen is vrij om te gaan en ik houd ze niet tegen.
Ik vind wel dat Darcy de laatste tijd snel in de aanval/verdediging schiet. Daar wilde ik haar nog over PM'n. Vroeg me af of er inderdaad meer dingen speelde op het forum, dat ze de laatste tijd zo reageerde.
Gast- Gast
Nee storm ik bedoelde jou niet:).
Ik vind het gewoon jammer dat iedereen hier altijd maar meteen zuur moet gaan lopen doen en overal een mening over moet hebben. Laat darcy lekker weg gaan? Als je dr toch niet gaat missen waar maak je je dan ingodsnaam druk over.
Ik vind het gewoon jammer dat iedereen hier altijd maar meteen zuur moet gaan lopen doen en overal een mening over moet hebben. Laat darcy lekker weg gaan? Als je dr toch niet gaat missen waar maak je je dan ingodsnaam druk over.
Gast- Gast
Is er geen mogelijkheid om accounts op non actief te zetten vraag ik me af? Dat wel je naam weg gaan, maar dat je het evt later weer op kan pakken?
Dan zou het 'probleem' ook oplossen toch?
Dan zou het 'probleem' ook oplossen toch?
Gast- Gast
Zooo..
Laten we overgaan op een ander onderwerp.
Oprah is in Australië!
Wauw, wil ik ook nog eens heen!
Oprah is in Australië!
Gast- Gast
Ik zie nergens gemene posts of gemene opmerkingen van mijn kant trouwens.
Edit: en ook niet dat ik me druk maak. Ik zie alleen een vraag...
Edit: en ook niet dat ik me druk maak. Ik zie alleen een vraag...
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 maa 2011 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Zooo..
Oprah is in Australië!
Haha
Gast- Gast
Reva schreef:PrinsesBo schreef:Zooo..
Oprah is in Australië!
Haha
In al dat gemuts heb ik geen zin
Gast- Gast
Ik snap het eigenlijk ook niet. Als je wil gaan, ga dan. Of je het nou wel of niet meldt, het is toch niet goed. Je ziet dat mensen er altijd wat over te zeggen hebben.
En als je niet de discipline hebt om hier niet meer te komen, dan vind je het hier blijkbaar nog erg leuk en begrijp ik niet waarom je account direct verwijderd moet worden. Maar goed, ieder z'n ding.
En met 'je' doel ik op iedereen, niet alleen op Darcy.
En als je niet de discipline hebt om hier niet meer te komen, dan vind je het hier blijkbaar nog erg leuk en begrijp ik niet waarom je account direct verwijderd moet worden. Maar goed, ieder z'n ding.
Gast- Gast
Dit dus. Dat was mij vraag..Alex167 schreef:Ik snap het eigenlijk ook niet. Als je wil gaan, ga dan. Of je het nou wel of niet meldt, het is toch niet goed. Je ziet dat mensen er altijd wat over te zeggen hebben.
Gast- Gast
Dat is zo ja...Beauty Addict schreef:Tenzij er een dag komt dat ze dit hele forum weer verwijderen...Inge schreef:posts blijven hoe dan ook nog staan alleen komt er dan gast voor te staan.
Klopt, maar als iemand echt doelbewust op zoek gaat kom je er alsnog wel... kost wat meer moeite jaStorm schreef:Inge: Ja dat is waar, maar die zijn dan veel moeilijker te doorzoeken aangezien je geen posts meer terug kan kijken en er overal 'gast' voor staat.
Daar is het toch een forum voorPowerbabe schreef:Nee storm ik bedoelde jou niet:).
Volgens mij zegt Smikkell niet dat ze Darcy niet gaat missen, maar dat er forummers zijn die ze niet zal missen.
Inge- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: