Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
+1Alex167 schreef:Ik ook eigenlijk, maar ik weet niet waarop ...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ga maar eens douchen en daarna even postzegels kopen.
En daarna gooische vrouwen marathon houden doeeei
En daarna gooische vrouwen marathon houden doeeei
Gast- Gast
Hoezo?Sannie89 schreef:Smikkell schreef:Ik heb normaal ontbeten vandaag. Tenminste, ik heb om 4 uur vannacht ontbeten en om 10 uur vandaag ook nog normaal gegeten. Ik heb net een appel op maar ik heb zin in slechte dingen..Lotus schreef:Hoe lang heb je al niet gegeten Smikkell?
Ik heb ook zin om me helemaal klem te eten aan ongezonde dingen...
slaap jij wel?
Gast- Gast
Hmm.. lekker tosti ham/kaas met tomaat.
Ik heb vanochtend al gestemd
Jammer dat ik niet mocht stemmen voor de provincie zuid-holland. daar heb ik veel meer mee
Ik heb vanochtend al gestemd
Jammer dat ik niet mocht stemmen voor de provincie zuid-holland. daar heb ik veel meer mee
Gast- Gast
haaaj allemaal!
Ik ben even thuis.. lunchpauze houden.. Kom thuis.. heeft de hond een compleet pak kaneel biscuitjes uit de kast gejat.. Het lege pak was in haar mand terug te vinden..
EIgenlijk is het niks waard om tussen de middag naar huis te gaan.. veelste kort.. teveel gehaast... maarja heb het hondje weer even blij gemaakt..
Ik ga nu maar weer naar t werk!
tot vanavond allemaal!(al moet k dan mn huis schoonmaken)
Ik ben even thuis.. lunchpauze houden.. Kom thuis.. heeft de hond een compleet pak kaneel biscuitjes uit de kast gejat.. Het lege pak was in haar mand terug te vinden..
EIgenlijk is het niks waard om tussen de middag naar huis te gaan.. veelste kort.. teveel gehaast... maarja heb het hondje weer even blij gemaakt..
Ik ga nu maar weer naar t werk!
tot vanavond allemaal!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoezo?Sannie89 schreef:Smikkell schreef:Ik heb normaal ontbeten vandaag. Tenminste, ik heb om 4 uur vannacht ontbeten en om 10 uur vandaag ook nog normaal gegeten. Ik heb net een appel op maar ik heb zin in slechte dingen..Lotus schreef:Hoe lang heb je al niet gegeten Smikkell?
Ik heb ook zin om me helemaal klem te eten aan ongezonde dingen...
slaap jij wel?
Omdat ik je altijd zo laat op nog zie op het forum en lees dat je om 4 uur ontbijt?
Niet dat het fout is, maar vroeg ik me af
Gast- Gast
Mij vallen dat soort dingen ook altijd op..Alex167 schreef:Lief van je, Sannie!
Grappig trouwens, jij en je vriend zijn vandaag 2 jaar, 2 maanden en 2 dagen samen
Alex, al een manier gevonden om naar huis gestuurd te worden?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Doei Anousch!
Ik mag lekker wel stemmen voor de provincie Zuid-Holland
ik niet, want woon net in noord brabant... maar mn werk + vrienden komen allemaal uit zuid holland...
Alleen zit ik op school in n-b...
Gast- Gast
Ik ga mijn spullen pakken en ook maar eens aan het werk!
Fijne dag en tot later.
Fijne dag en tot later.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Mij vallen dat soort dingen ook altijd op..Alex167 schreef:Lief van je, Sannie!
Grappig trouwens, jij en je vriend zijn vandaag 2 jaar, 2 maanden en 2 dagen samen
Nee, heb je suggesties?
Gast- Gast
Hij heeft er problemen mee dat jij een kind hebt, dus wel leuk om daar iets mee te doen. Ik vond de optie om je kind een dagje mee te nemen wel een goede A. met wat stiften naast je aan het bureau (en om de muur en op belangrijke documenten en...) En verder vooral inspelen op alle vooroordelen die er zijn over werkende moeders..Alex167 schreef:Smikkell schreef:Mij vallen dat soort dingen ook altijd op..Alex167 schreef:Lief van je, Sannie!
Nee, heb je suggesties?
Gast- Gast
Ik kom me hier ook maar weer eens melden.
Hoe is het met iedereen?
Hoe is het met iedereen?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Met mij gaat het redelijk. Alleen moet ik eigenlijk van alles doen, maar heb er gewoon echt helemaal geen zin in. Gelukkig is er morgen weer een dag en kan ik die dingen dan ook wel doen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dat is dan wel weer erg prettig!
Ik ga de vaatwasser even uitruimen en dan een aflevering glee kijken voordat ik ga werken.
doei!
Ik ga de vaatwasser even uitruimen en dan een aflevering glee kijken voordat ik ga werken.
doei!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hij heeft er problemen mee dat jij een kind hebt, dus wel leuk om daar iets mee te doen. Ik vond de optie om je kind een dagje mee te nemen wel een goede A. met wat stiften naast je aan het bureau (en om de muur en op belangrijke documenten en...) En verder vooral inspelen op alle vooroordelen die er zijn over werkende moeders..Alex167 schreef:Smikkell schreef:Mij vallen dat soort dingen ook altijd op..Alex167 schreef:Lief van je, Sannie!
Nee, heb je suggesties?
Oh ja, dat was zeker een goede. Ik wilde vanmiddag ook een stuk of 10 foto's meenemen en pontificaal op het bureau zetten, vind ie vast ook erg leuk.
Gast- Gast
Haha dat vind ik wel een goede Alex
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: