Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik wil ook weer gaan sparen. Van mijn stagevergoeding word ik niet blij.
Gelukkig heb ik de afgelopen jaren flink kunnen sparen (oa 1 jaar dubbel bijbaantje gehad), dus ik kan nog gewoon leven, maar ik wil echt weer kunnen sparen.
Gelukkig heb ik de afgelopen jaren flink kunnen sparen (oa 1 jaar dubbel bijbaantje gehad), dus ik kan nog gewoon leven, maar ik wil echt weer kunnen sparen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lief van je Elin!
@Donna: bij de meeste mag ik zelf een prijs bedenken, en dan vraag ik 6 euro vooral omdat het bijna allemaal savonds dus ik hoef dan gewoon bijna niks te doen.
Maar als ik een hele dag moet en actief bezig ben dan krijg ik 7,50
@Donna: bij de meeste mag ik zelf een prijs bedenken, en dan vraag ik 6 euro vooral omdat het bijna allemaal savonds dus ik hoef dan gewoon bijna niks te doen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Heb je dat dan altijd op? Ik wil wel graag blijven uitgaan enzo, maar daar geef ik gelukkig toch al niet zoveel aan uit. Alleen uit eten gaan moet ik drastisch verminderen..May schreef:Donnaa ik hou per maand gemiddeld zo'n 150 euro over voor zulk soort dingen. Ik hou per maand wel meer over maar dat gaat naar mijn spaarrekening.
Gewoon meer etentjes thuis organiseren . Scheelt een hoop geld en is net zo gezellig!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Elin schreef:Euh, niet Burn, sorry! Wat moet je precies doen dan?
Geeft niets, dan ben ik dus niet de enige die er niets van snapt!
Ik ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan, is een opdracht van school, en daarbij hoort ook een financieel plan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Anousch schreef:Lief van je Elin!
ZO WEINIG?
Serieus, jij hebt toch niet voor niets een opleiding gedaan?
Blond- Lady Post-a-lot
Ja, dat ben ik sowieso van plan, want ik ben gek op lekker eten.. Helaas lusten m`n vriendinnen niet zoveel, maar dat leer ik ze dan welElin schreef:_Donnaa schreef:Heb je dat dan altijd op? Ik wil wel graag blijven uitgaan enzo, maar daar geef ik gelukkig toch al niet zoveel aan uit. Alleen uit eten gaan moet ik drastisch verminderen..May schreef:Donnaa ik hou per maand gemiddeld zo'n 150 euro over voor zulk soort dingen. Ik hou per maand wel meer over maar dat gaat naar mijn spaarrekening.
Gewoon meer etentjes thuis organiseren . Scheelt een hoop geld en is net zo gezellig!
Moet ik eerst nog leren koken, haha!
Gast- Gast
Ik vind dat niet weinig hoor ... kan aan mij liggen? Volgens mij is dat een redelijk normaal oppastarief.
Gast- Gast
Ik vind het ook een vrij lag tarief...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wat ik nu ga zeggen moet je alleen maar positief opvatten. Ik zou als ik jou was hoger inzetten qua prijs. Dan weet je zeker dat ze je nemen om je kwaliteiten/omdat je goed bent dan omdat je gewoon een aardige goedkope oppas bent. Want dit is best weinig eigenlijk, als ik eerlijk moet zijn..Anousch schreef:Lief van je Elin!
Gast- Gast
Ik weet natuurlijk niet wat voor schoolachtergrond jij hebt Anousch, maar je zou ook eens kunnen kijken naar PGB werk. Bijvoorbeeld kinderen begeleiden met autisme etc. Ik pas op bij 2 kinderen met autisme en via PGB verdien ik daar 30 euro per uur.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het een normaal oppastarief voor je buurmeisje van 15, niet voor iemand die er ook nog een opleiding voor heeft gedaan.
Maar dat kan aan mij liggen.
Maar dat kan aan mij liggen.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb geen kinderen hoor (nee? nee! ), maar mijn nichtje van 14/15 zou ik gewoon 5 euro per uur geven en €25 voor een avondje ofzo.. Als er dan iemand op komt passen die gewoon volwassen is en ook nog met verstand van zaken, dan zou ik daar wel wat meer voor over hebben..Alex167 schreef:Ik vind dat niet weinig hoor ... kan aan mij liggen? Volgens mij is dat een redelijk normaal oppastarief.
Gast- Gast
Burn schreef:Elin schreef:Euh, niet Burn, sorry! Wat moet je precies doen dan?
Geeft niets, dan ben ik dus niet de enige die er niets van snapt!
Ik ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan, is een opdracht van school, en daarbij hoort ook een financieel plan..
Lijkt me best interessant (dat ondernemingsplan dan), maar van de financiële kant heb ik echt geen verstand haha! Heb je geen voorbeeld ofzo? Succes!
Elin- Fluisteraar
Hé Lotus!
Cheesegirl- Ratel
_Donnaa schreef:Ja, dat ben ik sowieso van plan, want ik ben gek op lekker eten.. Helaas lusten m`n vriendinnen niet zoveel, maar dat leer ik ze dan welElin schreef:_Donnaa schreef:Heb je dat dan altijd op? Ik wil wel graag blijven uitgaan enzo, maar daar geef ik gelukkig toch al niet zoveel aan uit. Alleen uit eten gaan moet ik drastisch verminderen..May schreef:Donnaa ik hou per maand gemiddeld zo'n 150 euro over voor zulk soort dingen. Ik hou per maand wel meer over maar dat gaat naar mijn spaarrekening.
Moet ik eerst nog leren koken, haha!
Haha, komt goed! Gewoon proberen, als het een keer mislukt weet je gewoon dat je dat niet meer moet maken . Ik kookte thuis ook nooit, maar moet zeggen dat het nu best goed gaat. Eigenlijk is het ook helemaal niet moeilijk.
Elin- Fluisteraar
Carola589 schreef:Ik weet natuurlijk niet wat voor schoolachtergrond jij hebt Anousch, maar je zou ook eens kunnen kijken naar PGB werk. Bijvoorbeeld kinderen begeleiden met autisme etc. Ik pas op bij 2 kinderen met autisme en via PGB verdien ik daar 30 euro per uur.
Ik pas dan niet op, maar ik doe wel werk met kinderen met autisme via het PGB en dat verdient inderdaad goed. Maar 30 euro per uur vind ik wel HEEL veel hahaha! Voor hoeveel uur doe je dat per week en hoe ben je eraan gekomen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb geen kinderen hoor (nee? nee! ), maar mijn nichtje van 14/15 zou ik gewoon 5 euro per uur geven en €25 voor een avondje ofzo.. Als er dan iemand op komt passen die gewoon volwassen is en ook nog met verstand van zaken, dan zou ik daar wel wat meer voor over hebben..Alex167 schreef:Ik vind dat niet weinig hoor ... kan aan mij liggen? Volgens mij is dat een redelijk normaal oppastarief.
+1, inderdaad helemaal omdat je een diploma hebt!
Elin- Fluisteraar
Carola589 schreef:Ik weet natuurlijk niet wat voor schoolachtergrond jij hebt Anousch, maar je zou ook eens kunnen kijken naar PGB werk. Bijvoorbeeld kinderen begeleiden met autisme etc. Ik pas op bij 2 kinderen met autisme en via PGB verdien ik daar 30 euro per uur.
Ja daar heb ik dus geen 'verstand' van, ik heb PW gedaan.
Maar @de rest: het is natuurlijk gewoon zwart, en dit is nog veel.. want er zijn er zat die willen maar 3 euro geven, ja zelfs aan iemand die de opleiding gedaan heeft. En dit is gewoon even een fijn extraatje. Anders had ik helemaal niks. En aangezien ik toch maar tv zit te kijken totdat hun terug komen.
Gast- Gast
Ik kan wel wat natuurlijk, maar niet heel uitgebreid, maar dat leert idd vanzelf..Elin schreef:
Haha, komt goed! Gewoon proberen, als het een keer mislukt weet je gewoon dat je dat niet meer moet maken . Ik kookte thuis ook nooit, maar moet zeggen dat het nu best goed gaat. Eigenlijk is het ook helemaal niet moeilijk.
Wij (kinderen) koken thuis ook nooit.. Mijn vader lust niks vreemds etc.
Gast- Gast
Giacomo: Die 30 euro is dan voor 2 kinderen hé, dus eigenlijk 15 per kind. Hoeveel uur per week staat niet vast, soms een hele maand niet en soms 16 uur in één week. Ik kende deze kinderen + ouders via een stage die ik heb gelopen tijdens mijn opleiding.
Cheesegirl- Ratel
Giacomo schreef:Carola589 schreef:Ik weet natuurlijk niet wat voor schoolachtergrond jij hebt Anousch, maar je zou ook eens kunnen kijken naar PGB werk. Bijvoorbeeld kinderen begeleiden met autisme etc. Ik pas op bij 2 kinderen met autisme en via PGB verdien ik daar 30 euro per uur.
Ik pas dan niet op, maar ik doe wel werk met kinderen met autisme via het PGB en dat verdient inderdaad goed. Maar 30 euro per uur vind ik wel HEEL veel hahaha! Voor hoeveel uur doe je dat per week en hoe ben je eraan gekomen?
Een vriendin van mij verdiende ook zo veel met PGB, dit kwam omdat zij een hbo diploma had (pabo). Dus dan kan het wel aardig oplopen!
Elin- Fluisteraar
7,50 per uur is nog aan de hoge kant hoor voor oppassen, als je denkt aan een gastouder. Over het algemeen krijgen gastouders maar 5 euro per uur. En daar moet belasting vaak nog af. En ja , dan heb je dus ook een opleiding gedaan. Erg he? Dat is dan trouwens wel per kind, dus als je meerdere kinderen hebt, dan verdien je uiteraard meer.
Gast- Gast
Heb je dat trouwens via pgbwerk.com gevonden of niet?
Want zag dat ze ook mensen zoeken die boodschappen doen voor ouderen enzo, dat kan ik er ook altijd bij doen natuurlijk
Want zag dat ze ook mensen zoeken die boodschappen doen voor ouderen enzo, dat kan ik er ook altijd bij doen natuurlijk
Gast- Gast
Giacomo schreef:7,50 per uur is nog aan de hoge kant hoor voor oppassen, als je denkt aan een gastouder. Over het algemeen krijgen gastouders maar 5 euro per uur. En daar moet belasting vaak nog af. En ja , dan heb je dus ook een opleiding gedaan. Erg he? Dat is dan trouwens wel per kind, dus als je meerdere kinderen hebt, dan verdien je uiteraard meer.
Ja precies!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: