Tandjesklachten, wel of niet?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tandjesklachten, wel of niet?
Overal lees ik wat anders als het gaat om klachten van tandjes.
Mijn jongste was gisteren erg hangerig, zeurderig, had luiers waar je u tegen zegt en ik zag op twee puntjes het tandvlees een beetje wittig zijn. Hij had ook koorts.
Vanmorgen precies hetzelfde verhaal. Koorts gemeten en was 38.7.
Ik weet eigenlijk 99% zeker dat het tandjes zijn (vooral vanwege het tandvlees en hij zit heel raar met zijn mondje te happen).
Maar eigenlijk vraag ik me af of koorts en die poepluiers wel 'officiele' tandjesklachten zijn. De een zegt namelijk van wel en de ander zegt dat vooral koorts er niks mee te maken heeft...
Mijn jongste was gisteren erg hangerig, zeurderig, had luiers waar je u tegen zegt en ik zag op twee puntjes het tandvlees een beetje wittig zijn. Hij had ook koorts.
Vanmorgen precies hetzelfde verhaal. Koorts gemeten en was 38.7.
Ik weet eigenlijk 99% zeker dat het tandjes zijn (vooral vanwege het tandvlees en hij zit heel raar met zijn mondje te happen).
Maar eigenlijk vraag ik me af of koorts en die poepluiers wel 'officiele' tandjesklachten zijn. De een zegt namelijk van wel en de ander zegt dat vooral koorts er niks mee te maken heeft...
*Lieke*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13
Re: Tandjesklachten, wel of niet?
Mijn zoontje had heel veel last van tandjes, huilerig, iets verhoging en heel veel stinkende poep, waardoor hij hele erge luieruitslag kreeg.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Heel lastig inderdaad, ik lees ook tegenstrijdige berichten. Hier was hij wat ziek, 38,4 koorts en spugen, hele familie was ziek, dus we gingen ervan uit dat hij ook ziek was. Zaten er ineens 2 tanden, week later zaten er nog2, die zonder klachten zijn doorgekomen. Dus of koorts nu wel of niet erbij hoort.
Ik zou zijn temperatuur in de gaten houden, eventueel paracetamol geven en alles goed in de gaten houden, niet teveel focussen op alleen tandjes. Maar als je zegt dat hij witte puntjes heeft, zal dat het wel zijn.
Ik zou zijn temperatuur in de gaten houden, eventueel paracetamol geven en alles goed in de gaten houden, niet teveel focussen op alleen tandjes. Maar als je zegt dat hij witte puntjes heeft, zal dat het wel zijn.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Zoon is bij de eerste twee tandjes ook een beetje ziek geweest, koorts / hangerig, maar ik weet niet zeker of dit echt door de tandjes kwam. Nu komt nr 3 en ik denk ook nr 4 maar tot op heden geen klachten.
De stink luiers had hij ruim voordat de tandjes doorkwamen.
De stink luiers had hij ruim voordat de tandjes doorkwamen.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Volgens mijn huisarts is er bij koorts zoals je zoontje heeft echt iets anders aan de hand. Van tandjes krijgen ze hooguit wat verhoging maar niet zo ontzettend veel.
Ik denk overigens ook iedere keer dat N tandjes krijgt maar nog steeds niets te zien.
\
Ik zou trouwens gewoon een zetpilletje geven dat kan nooit kwaad.
Ik denk overigens ook iedere keer dat N tandjes krijgt maar nog steeds niets te zien.
\
Ik zou trouwens gewoon een zetpilletje geven dat kan nooit kwaad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mag gewoon aan zijn oortjes komen, dus oorontsteking is het gelukkig niet. Hij eet en drinkt redelijk, maar vanmorgen kwam zijn fruit er al weer helemaal uit. Verder heeft hij gelukkig niet echt klachten, maar hij zit niet lekker in zijn velletje.
Denk zelf dat het dus een combi is van tandjes en ziek, want die koorts vind ik zelf ook te hoog voor alleen maar tandjes.
Denk zelf dat het dus een combi is van tandjes en ziek, want die koorts vind ik zelf ook te hoog voor alleen maar tandjes.
*Lieke*- Fluisteraar
Kindjes hebben al snel hoge koorts en als verder alles goed gaat met hem. maar idd voor tandjes vind ik het te hoog.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Vind ik ook, hoewel hij bij zijn eerste twee tandjes ook wel echt deze temp had. Was toen twee dagen ook zo en toen was het over. Alleen spuugde hij toen niet.
Wat ik overigens ook wel lastig vind, dat spugen. Zijn buikje is helemaal leeg nu. Aan de ene kant ben ik dan geneigd om meteen weer wat aan te bieden, maar de kans is groot dat dat er dan ook meteen weer uitkomt omdat zijn maag van slag is. Bah waar is toch die gebruiksaanwijzing, ik dacht dat ik bij een tweede wel minder onzeker zou zijn...
Wat ik overigens ook wel lastig vind, dat spugen. Zijn buikje is helemaal leeg nu. Aan de ene kant ben ik dan geneigd om meteen weer wat aan te bieden, maar de kans is groot dat dat er dan ook meteen weer uitkomt omdat zijn maag van slag is. Bah waar is toch die gebruiksaanwijzing, ik dacht dat ik bij een tweede wel minder onzeker zou zijn...
*Lieke*- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: