keukenkastjes afsluiten
+13
Muppetje
Fiebje
Slakje
Manderijn
SarahKey
PapillonRose
Vixen
Liadan
Artemis
Jezzie
MamaDaan
Happydobby
Amber-
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
keukenkastjes afsluiten
Luuk maakt steeds onze keukenkastjes open. Wat zijn nou goede haakjes om dit af te sluiten. Had laatst al een keer iets bij de kruidvat gehaald maar dit werkt niet.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Re: keukenkastjes afsluiten
Wij hadden ook haakjes maar die gingen steeds los, nu is alles eraf en we laten het zo.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben haakjes van de gamma, die schroef je in de kastjes. Werkt perfect!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Wij hebben haakjes van de hema.
Op mijn werk hadden we iets waar je een magneetje voor moest houden om de kastjes open te krijgen.
Edit; deze hadden ze op mijn werk.
http://www.bol.com/nl/p/jippie-s-magneetslot-wit/9200000001528712/
Op mijn werk hadden we iets waar je een magneetje voor moest houden om de kastjes open te krijgen.
Edit; deze hadden ze op mijn werk.
http://www.bol.com/nl/p/jippie-s-magneetslot-wit/9200000001528712/
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou daar geen haakjes op zetten, dan kun je alles wel afsluiten.
Dus dan maar 100x per dag weghalen, dat hoort erbij. En als je de keukenkastjes afsluit komt er wel weer iets anders, en zo blijf je bezig. Hoort er gewoon bij.
Dus dan maar 100x per dag weghalen, dat hoort erbij. En als je de keukenkastjes afsluit komt er wel weer iets anders, en zo blijf je bezig. Hoort er gewoon bij.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Wij hebben op 1 keukenkastje een haakje, dat is waar alle schoonmaakmiddelen in staan. Haakje komt van de Prenatal, zit er al bijna 4 jaar op en zit nog net zo stevig als in het begin .
En 100 x weghalen doe ik bij de andere keukenkastjes wel maar bij dat kastje ga ik echt het risico niet nemen.
En 100 x weghalen doe ik bij de andere keukenkastjes wel maar bij dat kastje ga ik echt het risico niet nemen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Gevaarlijke apparaten heb ik uit de onderste kastjes weg gehaald en de schoonmaakspullen in de berging gezet. Verder sluiten we geen kastjes af. Bij de oudste was dit maar een vrij korte fase, zij trok altijd de kast met bakjes leeg en die gooide ik gewoon weer terug. Toen ze de kast niet meer 10 keer per dag leeg trok had ik het weer netjes in de kast staan. Haakjes die je op de deurtjes moet schroeven vind ik zonde van onze dure, nieuwe keuken.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Hier in het oude huis een traphekje gehad naar de keuken, ze kon hierdoor gewoon überhaupt de keuken niet in. In het nieuwe huis kon dat niet, maar inmiddels was ze ook al een stuk ouder. Hier heb ik niks op de kastjes gemaakt. Heel af en toe maakt ze een kastje open en pakt er wat uit, dan haal ik haar weg. Eventueel gevaarlijke dingen zitten in de bovenste kastjes, voor de zekerheid. En inmiddels heeft ze weinig interesse meer in de keuken gelukkig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Artemis schreef:Ik zou daar geen haakjes op zetten, dan kun je alles wel afsluiten.
Wij hebben er ook geen haakjes op, nergens op. Ik vind ook dat het gewoon afgeleerd moet worden.
Ik let er natuurlijk wel op waar hij bij kan. Geen giftige stoffen op de onderste planken bijvoorbeeld.
Liadan schreef:Wij hebben op 1 keukenkastje een haakje, dat is waar alle schoonmaakmiddelen in staan. Haakje komt van de Prenatal, zit er al bijna 4 jaar op en zit nog net zo stevig als in het begin .
Dat snap ik idd. Ik zette de schoonmaakmiddelen gewoon weg. Veiligheid is idd het belanrijkste, maar als het gaat om ' lastig' dan zou ik er geen haakjes op zetten. Ze moeten het toch leren.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Hier heb ik ook niks op de kastjes. Beide komen ze ook nergens aan, behalve waar hun eigen spul in staat.
Ik zou het ook wel erg zonde vinden om iets in de kastjes of deurtjes te schroeven.
Ik zou het ook wel erg zonde vinden om iets in de kastjes of deurtjes te schroeven.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Louise mag niet in de keuken komen zonder mama if papa. Ze zet nl ook het vuur en de wasmachine op.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wij hadden alleen een haakje bij de schoonmaakmiddelen maar die is stuk gegaan (gamma). Heb het nu verplaatst.
Het is een fasedat ze dat doen, hier laat hij de lades al een tijd met rust.
Het is een fasedat ze dat doen, hier laat hij de lades al een tijd met rust.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Wij hebben alleen haakjes op de gootsteenkastjes. Deze heb ik eens gekocht bij Aldi, echte Duitse degelijkheid. De andere kastjes gingen ook steeds open, maar na honderd keer nee zeggen doet ie dat niet meer echt. Maar voor de zekerheid vind ik haakjes op de gootsteenkastjes wel fijn
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Artemis schreef:Liadan schreef:Wij hebben op 1 keukenkastje een haakje, dat is waar alle schoonmaakmiddelen in staan. Haakje komt van de Prenatal, zit er al bijna 4 jaar op en zit nog net zo stevig als in het begin .
Dat snap ik idd. Ik zette de schoonmaakmiddelen gewoon weg. Veiligheid is idd het belanrijkste, maar als het gaat om ' lastig' dan zou ik er geen haakjes op zetten. Ze moeten het toch leren.
Ben ik het mee eens. Alleen bij de tweeling werd het hier wel anders. Bij de oudste 2 hadden we ze niet, maar nu moet ik met 4 echt ogen voor en achter hebben dus op het kastje met schoonmaakmiddelen hebben we het nu wel.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb gevaarlijke spullen zoals schoonmaakmiddelen en dingen van glas bovenin de kastjes gezet en verder blijf ik herhalen dat er niet aan mag komen. En dat doet ze ook steeds meer.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hiervoor woonden we in een huurhuis en had ik het wel. Nu in ons koophuis niet.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Bedankt voor de tips. Als we een kastje gaan afsluiten zal het ook alleen het gootsteenkastje zijn.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wij hebben magneetslotjes erop gezet toen J. ze open begon te maken, we hadden eerst die andere maar dan zaten zijn vindgertjes steeds tussen de deur. Zal best dat 100 keer je kind weghalen erbij hoort maar weken achter elkaar alleen maar heen en weer lopen naar de keuken de hele dag door was ik echt zat. En hij heeft evengoed geleerd dat hij er niet aan mag zitten want hij doet het nu nooit meer.
Ik heb nu nog maar op 1 kastje een slotje omdat daar ook mesjes van de staafmixer enz. inliggen. M. maakt ook wel regelmatig de kastjes open maar niet zo vaak en obsessief als J. dat deed. dus nu zijn de slotjes niet meer echt nodig.
Ik heb nu nog maar op 1 kastje een slotje omdat daar ook mesjes van de staafmixer enz. inliggen. M. maakt ook wel regelmatig de kastjes open maar niet zo vaak en obsessief als J. dat deed. dus nu zijn de slotjes niet meer echt nodig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Emo door afsluiten ' periodes'
» pagina's afsluiten
» Zorgverzekering afsluiten via Independer.nl?
» bruiloft; verzekering afsluiten?
» Iets afsluiten en verdergaan..
» pagina's afsluiten
» Zorgverzekering afsluiten via Independer.nl?
» bruiloft; verzekering afsluiten?
» Iets afsluiten en verdergaan..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: