Hoe begroet jij mensen op een verjaardag?
+22
blondje1313
Raindrop
Rouxxxe
Benthe
Mamsie
Sarah1985
Jeanette
Caroow
Lejow
loura
minoessepoes
Inge
Annoek
Atelier Madame
Ugly Betty
Mari
Tyrael
Blond
Effie_O
Moezie
Snoes
Burn
26 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoe begroet jij mensen op een verjaardag?
Op verjaardagen zoen ik gewoon iedereen die ik ken. De rest geef ik een hand en ik stel mezelf voor. Bij de familie van mijn vriend is het echt heel onbeleefd als je niet groet als je binnenkomt en als je weer gaat, dus dat is 2 keer het hele rijtje af en drie zoenen geven. Dat word je daar al als kind geleerd, hoe jong ook, je moet groeten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dolcis_ schreef:Waarom niet? Het zijn maar mannen hoor Kijk er raar van op als ze hond ook een zoen zouden gevenminoessepoes schreef:Mijn vriend geeft zijn vader en zijn broertje ook drie zoenen als ze jarig zijn en bij hele goede vrienden ook. Ik kende dat ook niet echt, dat mannen elkaar ook drie zoenen geven!
Ja het zijn maar mannen, ik heb er niks op tegen, maar mijn vader en broer doen het niet, mijn vrienden ook niet en mijn ooms ed ook niet. Geen enkele man in mijn omgeving doet het dus (behalve mijn vriend en zijn familie dus). Waarom niet weet ik ook niet.
En ik zie dan weer vaak genoeg dat mensen hun hond kusjes laten geven (lees hun gezicht laten aflikken) En dat vind ik echt vies
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geef de jarige 3 zoenen en (scheelt eraan hoe goed ik ze ken) de ouders, zus/broers en eventueel de kinderen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
minoessepoes schreef:Dolcis_ schreef:Waarom niet? Het zijn maar mannen hoor Kijk er raar van op als ze hond ook een zoen zouden gevenminoessepoes schreef:Mijn vriend geeft zijn vader en zijn broertje ook drie zoenen als ze jarig zijn en bij hele goede vrienden ook. Ik kende dat ook niet echt, dat mannen elkaar ook drie zoenen geven!
Ja het zijn maar mannen, ik heb er niks op tegen, maar mijn vader en broer doen het niet, mijn vrienden ook niet en mijn ooms ed ook niet. Geen enkele man in mijn omgeving doet het dus (behalve mijn vriend en zijn familie dus). Waarom niet weet ik ook niet.
En ik zie dan weer vaak genoeg dat mensen hun hond kusjes laten geven (lees hun gezicht laten aflikken) En dat vind ik echt vies
Ze zeggen dat een hondenbek schoner is dan die van de mens
Maar inderdaad Mari, toonzetting doet al een hele hoop.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:minoessepoes schreef:Dolcis_ schreef:Kijk er raar van op als ze hond ook een zoen zouden gevenminoessepoes schreef:
Nadat ze hun kont hebben afgelikt? Of zoals die hond van mijn schoonouders die poep van elk willekeurig beest eet, jeetje dat beest stinkt uit zijn bek. Dus ik sla graag een rondje hond kussen over
minoessepoes- Ratel
ik feliciteer de jarige en zijn man/vriend/vrouw/vriendin. En zeg in het algemeen gedag tegen de rest, heb z'n hekel aan als mensen iedereen langs gaan. Een vriendin van mijn ouders die geeft ook altijd 3 zoenen bij elke ontmoeting.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Lejow schreef:Mari schreef:Lejow schreef:loura schreef:Caribbeanlover schreef:loura schreef:Ik ben er ook niet zo van die 3 zoenen... Vroeger al helemaal niet.. Nu heb ik me eroverheen gezet omdat het zo hoort maar ja liever iedereen gewoon een hand. Ik geef dus iedereen nu 3 zoenen die ik ken dan he... De mensen die ik niet ken geef ik een hand en stel ik me voor..
Alleen als ik ergens laat aankom en iedereen is druk in gesprek en het is druk enzo dan feliciteer ik alleen de jarige.
Het hoort helemaal niet, want dan staat nergens hoor.
Gewoon doen wat je zelf wil, punt uit!
In mijn omgeving hoort het wel
en in de mijne ook! punt uit!
Hehe Alex, ja is ook zo wat, als je 3 zoenen gehad heb, ga je eigenlijk scheef lopen
Maar Snoes, ik zie bij de Pfaffs altijd dat de meeste mensen elkaar begroeten met een kus, ook mannen onderling. Is dat dan Belgisch, of Pfaffisch??
Dit doen ze in Griekenland ook als we er heen gaan, mijn vriend ziet daar altijd tegenop (haha tast zijn manlijkheid zeker aan). Ik vind het juist wel leuk dat het gewoon kan, zonder dat je meteen raar aangekeken wordt.
Nou dat vind ik dus ook! Ik vind het ook leuk!
Plumke, het is gewoon zo zonde dat er gelijk zo vijandig gereageerd wordt door CBL. Alles is maar stom, en raar en onbeschoft en niet beleefd enz enz enz.
Precies en daarom heeft reageren eigenlijk idd geen zin, omdat het toch op een gegeven moment geen fijn topic meer is..
Als CBL nu een andere draai, iets poitievere zin, van maakte, komt het heel anders over dan, wat is het nut! het hoort niet! etc.
In haar ogen hoort alles naar haar wensen te voldoen! Helaas, en gelukkig ook, kan dat niet.
Maar zij wil dat gewoon zo niet zien.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Lejow schreef:minoessepoes schreef:Dolcis_ schreef:Kijk er raar van op als ze hond ook een zoen zouden gevenminoessepoes schreef:
Nadat ze hun kont hebben afgelikt? Of zoals die hond van mijn schoonouders die poep van elk willekeurig beest eet, jeetje dat beest stinkt uit zijn bek. Dus ik sla graag een rondje hond kussen over
Tis in ieder geval schoner dan een vaatdoekje
http://www.willemwever.nl/vraag_antwoord/de-maatschappij/een-hondentong-schoner-dan-een-vaatdoekje-dat-een-fabeltje
En een hondenbeet is veel minder gevaarlijk dan een mensenbeet...
Lejow- Lady Post-a-lot
Het scheelt dat ik ook geen vaatdoekjes kusLejow schreef:minoessepoes schreef:Lejow schreef:minoessepoes schreef:Dolcis_ schreef:Kijk er raar van op als ze hond ook een zoen zouden gevenminoessepoes schreef:
http://www.willemwever.nl/vraag_antwoord/de-maatschappij/een-hondentong-schoner-dan-een-vaatdoekje-dat-een-fabeltje
minoessepoes- Ratel
minoessepoes schreef:Het scheelt dat ik ook geen vaatdoekjes kusLejow schreef:minoessepoes schreef:Lejow schreef:minoessepoes schreef:Dolcis_ schreef:Kijk er raar van op als ze hond ook een zoen zouden gevenminoessepoes schreef:
Lejow- Lady Post-a-lot
Whaha ik moet om je laatste zin lachen Lejow..
Ik ben nu graag een bijter, zowel letterlijk als figuurlijk
Ik ben nu graag een bijter, zowel letterlijk als figuurlijk
Gast- Gast
Maar heel onbewust valt me nu in.. Mijn vriend geeft zijn opa ook 3 kussen als we daar komen..
Is dus toch niet zo heel raar..
En trouwens ik vind die eerste zin van CBL wel vreemd overkomen.. ik voel me nu echt een buitenaardswezen omdat ik zoen :O
En trouwens ik vind die eerste zin van CBL wel vreemd overkomen.. ik voel me nu echt een buitenaardswezen omdat ik zoen :O
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Tadaaa.. Nogal iemand die het zo vind.. Het komt niet positief over..
Gast- Gast
De ene persoon kus ik 3x en feliciteer ik en de andere geef ik een hand en zeg gefeliciteerd.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
loontjes-power schreef:Maar heel onbewust valt me nu in.. Mijn vriend geeft zijn opa ook 3 kussen als we daar komen..
Ja.. SHAME ON YOU!
Lejow- Lady Post-a-lot
Mamsie schreef:De ene persoon kus ik 3x en feliciteer ik en de andere geef ik een hand en zeg gefeliciteerd.
Stiekem van 2 walletjes eten he.... jij viezerikje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij een verjaardag van een goede vriend of vriendin feliciteer (incl. 3 kussen) ik zowel de jarige als zijn/haar partner. De andere aanwezigen ga ik niet apart langs. Ik zeg even in het algemeen gedag en dat is het.
Gast- Gast
Lejow schreef:loontjes-power schreef:Maar heel onbewust valt me nu in.. Mijn vriend geeft zijn opa ook 3 kussen als we daar komen..
Ja.. SHAME ON YOU!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Lejow schreef:loontjes-power schreef:Maar heel onbewust valt me nu in.. Mijn vriend geeft zijn opa ook 3 kussen als we daar komen..
Ja.. SHAME ON YOU!
Lejow- Lady Post-a-lot
Moezie- Kletskop
Dat zou ook helemaal te gek zijn
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Dat zou ook helemaal te gek zijn
Done
Lejow- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Waarom moet er weer gelijk STOMME in die 1e zin staan? Je kan het toch ook anders formuleren? Zo komt het over alsof het stom is als mensen wel 3 kussen doen.
Je kan het veel anders brengen Dit vind ik zo jammer.
Maar goed ik zoen wel 3 x
Zei ik stom? Nou ja, hoe dan ook ik vind het stom, maar doe het wel haha.
Gast- Gast
[quote="Mari"][quote="Lejow"][quote="Mari"][quote="Lejow"]
Zoals jij het zegt paste dat niet in de titel he en wat maakt het nou en drol uit!
loura schreef:Caribbeanlover schreef:loura schreef:
Plumke, het is gewoon zo zonde dat er gelijk zo vijandig gereageerd wordt door CBL. Alles is maar stom, en raar en onbeschoft en niet beleefd enz enz enz.oon kan, zonder dat je meteen raar aangekeken wordt.
Als hier had gestaan in haar bericht: Hoe begroet jij iemand die jarig is, zoen jij alleen de jarige of ook andere? dan was de toonzetting heel anders geweest.
Misschien een tip voor CBL probeer is iets vriendelijker over te komen.
Zoals jij het zegt paste dat niet in de titel he en wat maakt het nou en drol uit!
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Meer mensen last van MSN op BB?
» Asociale mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Mensen zijn net...
» Voor de mensen met een kat...
» Asociale mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Mensen zijn net...
» Voor de mensen met een kat...