Dagcafé 2011
+23
sonly
SuperGrover
minoessepoes
Tyrael
Roze Roos
Jordana
Inge
girli
Burn
Lavendel
aniet
Snoes
Jeanette
May
Chocolate Cookie
Lejow
Moezie
Caro
VeryCherry
Elin
Lotus
Try
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja, altijd om half negen. Het ging beter dan de vorige keer, ze was minder vaag. Maar het was een beetje nutteloos. Het enige nuttige is dat ik twee keer ruim een half uur heb gefietst.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goeie smorregens!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Lejow! Ben je lekker van je vakantie aan het genieten?
Lotus- Ratel
Dan heb je in ieder geval lekker beweging gehad, Lotus
Pfff ik heb net mijn baas gesproken over het voorval van gisteren en dat ging niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ik durfde niet te zeggen dat ik zijn gedrag onacceptabel vond (en vind) en dat ik het niet prettig vind als hij zo loopt te schreeuwen. Hij schoof het feit dat het kaartje met foto's niet werkte af op het feit dat wij vrouwen zijn. Erg fijne vent.
Pfff ik heb net mijn baas gesproken over het voorval van gisteren en dat ging niet helemaal zoals ik had gehoopt. Ik durfde niet te zeggen dat ik zijn gedrag onacceptabel vond (en vind) en dat ik het niet prettig vind als hij zo loopt te schreeuwen. Hij schoof het feit dat het kaartje met foto's niet werkte af op het feit dat wij vrouwen zijn. Erg fijne vent.
Gast- Gast
Ik heb gemist wat er gisteren was gebeurd, maar volgens mij heb je niet zo'n fijne baas.
Ik typ echt langzaam, want mijn vingers zijn nog stijf van de kou.
Ik typ echt langzaam, want mijn vingers zijn nog stijf van de kou.
Lotus- Ratel
Ik ben er weer, heb lekker ontbeten. Ze komen hier langs met een buffetkar en dan kan je allerlei dingen 'bestellen'. Heb een boterham op, beschuitje, ontbijtkoek en een gekookt eitje. En heb een beschuitje gevraagd voor later op de dag.
Vervelend Alex, ik hoor wel vaker vervelende verhalen over hem, vind je het nog wel leuk daar?
Lotus: balen dat het weer zo vaag was, zometeen naar je decaan?
Vervelend Alex, ik hoor wel vaker vervelende verhalen over hem, vind je het nog wel leuk daar?
Lotus: balen dat het weer zo vaag was, zometeen naar je decaan?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Het is inderdaad wel weer koud
Pff, nu krijg ik ook nog de schuld van verkeerde sleutels (van een andere makelaar) in ons sleutelkastje hangen. Ik weet zéker dat ik dat niet heb gedaan. Maar ja, hij moet me niet dus ik doe alles bij voorbaat fout. Wat hem betreft schenk ik zelfs zijn koffie niet goed in.
Pff, nu krijg ik ook nog de schuld van verkeerde sleutels (van een andere makelaar) in ons sleutelkastje hangen. Ik weet zéker dat ik dat niet heb gedaan. Maar ja, hij moet me niet dus ik doe alles bij voorbaat fout. Wat hem betreft schenk ik zelfs zijn koffie niet goed in.
Gast- Gast
Probeer het de volgende keer echt te zeggen hoor Alex.. Dat je het fijn vind dat hij je uit laat spreken en dat je graag fatsoenlijk/normaal behandeld wilt worden.
Dat je vrouw bent is ook weer zo'n lekkere dooddoener....
Haaj Lotusje! Ja ik geniet wel een beetje hoor haha, het is alweer dinsdag. Het gaat me veel te snel hehehe
Dat je vrouw bent is ook weer zo'n lekkere dooddoener....
Haaj Lotusje! Ja ik geniet wel een beetje hoor haha, het is alweer dinsdag. Het gaat me veel te snel hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat klinkt als een goed ontbijt, Try. Ja, ik ga zo naar mijn decaan. Ben heel benieuwd.
Echt vervelend voor je, Alex.
Echt vervelend voor je, Alex.
Lotus- Ratel
Try, ik vond het ontbijt in het ziekenhuis ook lekker! Ik moest goed eten van de verpleegster, voor de borstvoeding, haha. Nou was dat de eerste dagen niet erg nodig, het liep vanzelf wel. Maar ik heb dankbaar gebruik gemaakt van het ontbijt alle 3 de ochtenden.
En ja, ik vind mijn werk superleuk, maar mijn werkgever heeft moeite met mij omdat ik een kind heb. Lekker kortzichtig, he?
En ja, ik vind mijn werk superleuk, maar mijn werkgever heeft moeite met mij omdat ik een kind heb. Lekker kortzichtig, he?
Laatst aangepast door Alex167 op ma 28 feb 2011 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh my...
Ik zou echt proberen zsm iets anders te zoeken meis, al is het maar iets tijdelijks..
Hier kan en wil je je energie toch gewoon niet aan kwijt? Wat een boeren lul zeg...
Ik zou echt proberen zsm iets anders te zoeken meis, al is het maar iets tijdelijks..
Hier kan en wil je je energie toch gewoon niet aan kwijt? Wat een boeren lul zeg...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ow Alex wat vervelend!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
+1Lejow schreef:Oh my...
Try- Kletskop
Eigenlijk moet ik iets zeggen wat hem niet bevalt waardoor hij me naar huis stuurt met de mededeling dat ik niet meer terug hoef te komen. Krijg ik nog een maandje mee en heb ik nog recht op een uitkering ook. En als klap op de vuurpijl vertel ik iedereen dat ze NOOOOOIT in zee moeten gaan met deze man.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Eigenlijk moet ik iets zeggen wat hem niet bevalt waardoor hij me naar huis stuurt met de mededeling dat ik niet meer terug hoef te komen. Krijg ik nog een maandje mee en heb ik nog recht op een uitkering ook. En als klap op de vuurpijl vertel ik iedereen dat ze NOOOOOIT in zee moeten gaan met deze man.
*denkt heel hard na nu* (het kraakt ervan)
Heb je niet nog proeftijd ofzo?
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh ja, en als hij mij de laan uitstuurt vervalt het concurrentiebeding en zou ik gewoon als ik wil bij een andere makelaar aan de slag kunnen.
Gast- Gast
Ik zou A. meenemen en die heel liefdevol een aantal dingen laten slopen
* Ja sorry, ik kon echt geeeeeeeen oppas vinden vandaag, stress in de tent!!*
Laatst aangepast door Lejow op ma 28 feb 2011 - 22:07; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
ola dootje
Lejow- Lady Post-a-lot
Gooooodmorning...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Lejow schreef:Ik zou A. meenemen en die heel liefdevol een aantal dingen laten slopen
Hahahahha!!
Try- Kletskop
Ik zit geloof ik al een uur na te denken over wat ik moet eten vanavond....iemand hier inspiratie? Of mot ik dan mn eigen topic in koken starten
Exit: hee Do!
Euh edit
Exit: hee Do!
Euh edit
Laatst aangepast door Reva op ma 28 feb 2011 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik zou A. meenemen en die heel liefdevol een aantal dingen laten slopen
Dat is in ieder geval een reden om me te ontslaan, hahaha.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: