Dagcafé 2011
+23
sonly
SuperGrover
minoessepoes
Tyrael
Roze Roos
Jordana
Inge
girli
Burn
Lavendel
aniet
Snoes
Jeanette
May
Chocolate Cookie
Lejow
Moezie
Caro
VeryCherry
Elin
Lotus
Try
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zou het zin hebben?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ach, dan zal ik ook wel een waarschuwing krijgen..
Ik wil met álle liefde een waarschuwing voor die opmerking over de anus aannemen...
Maar ik ben het wel een beetje beu dat hier zomaar alles gezegd mag worden, als het in het dagcafé 1x teveel over eten gaat, zitten er tien mensen op twitter te kuttekoppen maar als iemand gewoon nare dingen over familieleden van anderen zegt, moet ik ineens verstandig zijn en de wijste...
Tuurlijk...
Maar ik ben het wel een beetje beu dat hier zomaar alles gezegd mag worden, als het in het dagcafé 1x teveel over eten gaat, zitten er tien mensen op twitter te kuttekoppen maar als iemand gewoon nare dingen over familieleden van anderen zegt, moet ik ineens verstandig zijn en de wijste...
Tuurlijk...
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Ach, dan zal ik ook wel een waarschuwing krijgen..
En terecht. Ik heb ook weleens een foto van een naakte molrat geplaatst, maar zo uit het niets is wel heel shocking.
Gast- Gast
June schreef:CherrieLola schreef:Ach, dan zal ik ook wel een waarschuwing krijgen..
En terecht. Ik heb ook weleens een foto van een naakte molrat geplaatst, maar zo uit het niets is wel heel shocking.
*valt bijna van stoel van het lachen*
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik wil met álle liefde een waarschuwing voor die opmerking over de anus aannemen...
Tuurlijk...
Huh, wordt daar over getwitterd/geroddeld dan?
Gast- Gast
Do, ik was en ben het met je eens wat je daar zei. Ging mij ook te ver wat er gezegd werd over familie..
Laatst aangepast door plumke op di 1 maa 2011 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolores schreef:June schreef:CherrieLola schreef:Ach, dan zal ik ook wel een waarschuwing krijgen..
*valt bijna van stoel van het lachen*
Mooi, dat is beter dan boos zijn .
Gast- Gast
Zoooo, er is hier heel wat bijgekletst zeg! Even bijgelezen en ik ga toch ook maar even het bewuste topic opzoeken
Ik heb in ieder geval mijn 3-gangenmenu voor mijn vriend voor vanavond al klaaaaar. En de afwas is ook gedaan, heerlijk!
Ik heb in ieder geval mijn 3-gangenmenu voor mijn vriend voor vanavond al klaaaaar. En de afwas is ook gedaan, heerlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahaha June
Snoes schreef:Zoooo, er is hier heel wat bijgekletst zeg! Even bijgelezen en ik ga toch ook maar even het bewuste topic opzoeken
Goed bezig!
Gast- Gast
Het verbaast me ook nog altijd dat cbl nog geen ban o.i.d. heeft.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Snoes schreef:Zoooo, er is hier heel wat bijgekletst zeg! Even bijgelezen en ik ga toch ook maar even het bewuste topic opzoeken
Jeetje, ik ben trots op je! Wat eet je? Pizza ?
Gast- Gast
Het topic is iig gesloten..
Nou dan zal er vast zometeen wel weer een nieuwe topic komen, over wat anders.
Nou dan zal er vast zometeen wel weer een nieuwe topic komen, over wat anders.
Gast- Gast
Yup, inderdaad, is fair van ze
Shit ik moet vandaag toch nog naar de winkel, mijn appelstroop is op
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Idd, maar denk idd dat ze starks wel een nieuw topic maakt, met de tekst, waarom sluiten?? Zo iets denk ik..
Gast- Gast
June schreef:CherrieLola schreef:Ach, dan zal ik ook wel een waarschuwing krijgen..
WHAHAHA ik stik in m'n appel.
Oooh m'n buik, was de buikpijn net over, maak jij zo'n opmerking.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: