Dagcafé 2011
+23
sonly
SuperGrover
minoessepoes
Tyrael
Roze Roos
Jordana
Inge
girli
Burn
Lavendel
aniet
Snoes
Jeanette
May
Chocolate Cookie
Lejow
Moezie
Caro
VeryCherry
Elin
Lotus
Try
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Het is geen paard hoor..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Wijn lunchen ook pas om 1 uur.. Maar ik begin nu aan m`n broodje rookvlees (laat CBL het niet lezen) ..
Oooohhoooo ik ga haar even pm'en.
Heuh? Ik volg je even niet
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Goedemiddag!
Hoe is het met iedereen?
Hooii! Goed, met jou ook?
Ja, eigenlijk wel!
Kreeg net smsje van mn paps dat hij weer terug is uit het zkh, na 1,5 week!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja echt wel! De artsen zeiden dat het waarschijnlijk woensdag of donderdag zou worden..
Voor de geïntresseerden van gister. Mijn gastcollege was best wel interressant..
Voor de geïntresseerden van gister. Mijn gastcollege was best wel interressant..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ahhh alex: eigenlijk vind ik dat dan weer schattig. Het valt me juist in die topics altijd op dat me erg onzeker is wat betreft haar reizen en keuzes.
Staat beetje haaks op haar attitude in de rest van de pijlers :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Het rookvleesAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Het is geen paard hoor..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Wijn lunchen ook pas om 1 uur.. Maar ik begin nu aan m`n broodje rookvlees (laat CBL het niet lezen) ..
Gast- Gast
Caro schreef:Ahhh alex: eigenlijk vind ik dat dan weer schattig. Het valt me juist in die topics altijd op dat me erg onzeker is wat betreft haar reizen en keuzes.
Hahaha, ja maar ik vind het zo apart dat ze eerst vraagt naar een bepaald hotel omdat ze daar graag naar toe zou willen en dan ineens besluit dat ze veeeeel liever naar een andere hotelketen gaat omdat dat van alle kanten beter is.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Het rookvleesAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Het is geen paard hoor..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Wijn lunchen ook pas om 1 uur.. Maar ik begin nu aan m`n broodje rookvlees (laat CBL het niet lezen) ..
Uhm, maar het is toch vlees?
Gast- Gast
Ja, maar ik kan me een topic herinneren waarin bepaald vlees extra zielig zou zijnAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Het rookvleesAlex167 schreef:_Donnaa schreef:Het is geen paard hoor..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Wijn lunchen ook pas om 1 uur.. Maar ik begin nu aan m`n broodje rookvlees (laat CBL het niet lezen) ..
Uhm, maar het is toch vlees?
Gast- Gast
Ik vind het zielig om naakte molratten-vlees te eten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oooh hahaha, als het van een paard is, is het zieliger en erger dan wanneer het van een varken is?
Gast- Gast
Hmmm, waarom ziet mijn zusje er op Hyves uit als een ontplofte leeuw??
Ik ben boos. Maar verder gaat het goed.
En boos is handig, kan ik goed van poetsen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik ben boos. Maar verder gaat het goed.
Gast- Gast
Ik ben lui, niet een goede combi met hard aan de studie En hoe is het met jou?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Waarom ben je boos Do, nog steeds om dat topic?
Do, hoezo ben je boos dan?
Hier gaat het goed! Heel fijn weekend gehad & gisteren een interessante training van het werk. Helaas is de deadline alleen verschoven en starten we niet 1 maart, maar 15 maart, dus dat is wel onwijs vervelend. Maar ze hebben nog meerdere trainingen op de planning gezet zodat we die tijd grotendeels kunnen overbruggen! En nu net wakker, ik heb mijn vriend niet eens horen weggaan, zo moe was ik. Nu beetje bijgetrokken weer!
Hier gaat het goed! Heel fijn weekend gehad & gisteren een interessante training van het werk. Helaas is de deadline alleen verschoven en starten we niet 1 maart, maar 15 maart, dus dat is wel onwijs vervelend. Maar ze hebben nog meerdere trainingen op de planning gezet zodat we die tijd grotendeels kunnen overbruggen! En nu net wakker, ik heb mijn vriend niet eens horen weggaan, zo moe was ik. Nu beetje bijgetrokken weer!
Gast- Gast
Jaa, dat ging dat idd over..Alex167 schreef:Oooh hahaha, als het van een paard is, is het zieliger en erger dan wanneer het van een varken is?
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: