Dagcafé 2011
+23
sonly
SuperGrover
minoessepoes
Tyrael
Roze Roos
Jordana
Inge
girli
Burn
Lavendel
aniet
Snoes
Jeanette
May
Chocolate Cookie
Lejow
Moezie
Caro
VeryCherry
Elin
Lotus
Try
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
wat gaan jullie als lunch eten?
ik gooi straks een paar broodjes met kaas in de oven
ik gooi straks een paar broodjes met kaas in de oven
Gast- Gast
Mijn lunch bestaat uit een kop latte macchiato, een pakje crackers en twee sigaretten.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Van wie?Alex167 schreef:Whaha ik kreeg zo'n grappige pm gister ...
Van
Gast- Gast
Dolores schreef:Told you so!!!
yep Ik dacht gelijk halen Heb nu ook de vruchtenhagel in huis Dus ben goed op weg whaha
Gast- Gast
Alex167 schreef:Storm schreef:Van wie?Alex167 schreef:Whaha ik kreeg zo'n grappige pm gister ...
VanLuckyCBL.
Klinkt spannend
Ik ga ook maar eens eten en douchen! Eetse allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn lunch bestaat uit 3 of 4 boterhammen met appelstroop en een kop munt thee. Maar ik wacht denk ik nog even een uurtje met lunchen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wijn lunchen ook pas om 1 uur.. Maar ik begin nu aan m`n broodje rookvlees (laat CBL het niet lezen) ..
Gast- Gast
Dolores schreef:Nais!!!!
Doin' good miss Teabox!
thank you!
Ik heb vanmorgen gewandeld met vriendin en besloten vanavond niet op de hometrainer te gaan. Even een rustdag in te lassen. Ik merk dat mijn rug het nog een beetje zwaar heeft van zondag
Gast- Gast
Hahahaha nou dat valt wel mee. Ik vond het vooral heel grappig.
Ze vroeg naar mijn ervaringen over het Riu hotel in Jamaica, daar ben ik namelijk geweest. Dus ik al haar vragen beantwoord en nog wat dingen verteld en uitgelegd. Krijg ik gisteren dus een MEGAlange pm, met daarin dat ik haar VOORAL niet verkeerd moet begrijpen maar dat ze voor een ander hotel zou kiezen en niet voor Riu en een heel verhaal met tekst en uitleg over waarom en blablabla.
En ik vertelde het aan mijn man en die had echt zoiets van: 'Bedankt, maar wat moet ik met die info?'
Hij zei ook dat hij zich zou schamen als hij haar persoonlijk zou kennen.
Ze vroeg naar mijn ervaringen over het Riu hotel in Jamaica, daar ben ik namelijk geweest. Dus ik al haar vragen beantwoord en nog wat dingen verteld en uitgelegd. Krijg ik gisteren dus een MEGAlange pm, met daarin dat ik haar VOORAL niet verkeerd moet begrijpen maar dat ze voor een ander hotel zou kiezen en niet voor Riu en een heel verhaal met tekst en uitleg over waarom en blablabla.
En ik vertelde het aan mijn man en die had echt zoiets van: 'Bedankt, maar wat moet ik met die info?'
Hij zei ook dat hij zich zou schamen als hij haar persoonlijk zou kennen.
Gast- Gast
Wat is er aan de hand met cbl dat do er een driftbui van had en ze niet mag weten over rookvlees?
Gast- Gast
Check het topic over jassen met bontTheedoosje schreef:Wat is er aan de hand met cbl dat do er een driftbui van had en ze niet mag weten over rookvlees?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wijn lunchen ook pas om 1 uur.. Maar ik begin nu aan m`n broodje rookvlees (laat CBL het niet lezen) ..
Oooohhoooo ik ga haar even pm'en.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Check het topic over jassen met bontTheedoosje schreef:Wat is er aan de hand met cbl dat do er een driftbui van had en ze niet mag weten over rookvlees?
*gaat op zoek naar topic met bont*
Gast- Gast
Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Check het topic over jassen met bontTheedoosje schreef:Wat is er aan de hand met cbl dat do er een driftbui van had en ze niet mag weten over rookvlees?
*gaat op zoek naar topic met bont*
Onder Beauty & Mode!
Gast- Gast
Whahahaha, ze verteld wel dingen typisch als een vrouw. Een hele uitweiding over vanalles en nog wat en waar het echt om gaat wordt niet vermeld.
Het is geen paard hoor..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Wijn lunchen ook pas om 1 uur.. Maar ik begin nu aan m`n broodje rookvlees (laat CBL het niet lezen) ..
Oooohhoooo ik ga haar even pm'en.
Gast- Gast
*hallo*
Ik ben lekker de hele dag thuis, college valt uit wegens ziekte. Nu moet ik me eigenlijk nuttig gedragen, maar geen zin in.
En ik heb een infectie in mijn mond waardoor ik niet kan eten?! Potverdorie, ik heb honger.
Ik ben lekker de hele dag thuis, college valt uit wegens ziekte. Nu moet ik me eigenlijk nuttig gedragen, maar geen zin in.
En ik heb een infectie in mijn mond waardoor ik niet kan eten?! Potverdorie, ik heb honger.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: