Dagcafé 2011
+23
sonly
SuperGrover
minoessepoes
Tyrael
Roze Roos
Jordana
Inge
girli
Burn
Lavendel
aniet
Snoes
Jeanette
May
Chocolate Cookie
Lejow
Moezie
Caro
VeryCherry
Elin
Lotus
Try
Cheesegirl
27 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Anousch schreef:Een TV?
En wil je van mij een toastje met smeerkaas?
Shit, you're goooood!
En toastje met smeerkaas; even better!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Het is idd erg rustig.. Where's Alex and Reva gone?
Het gaat aardig, ik ben restless, ik wil zo graag het bed even uit en bewegen maar dat gaat helaas niet vraagt de zuster "kan je je been niet zelf bewegen?" Nadat ik vroeg of zij mijn been wilt verleggen, en nee, dat kan ik niet anders zou ik het niet vragen..! Ik lig hier niet voor mijn plezier..
Het gaat aardig, ik ben restless, ik wil zo graag het bed even uit en bewegen maar dat gaat helaas niet vraagt de zuster "kan je je been niet zelf bewegen?" Nadat ik vroeg of zij mijn been wilt verleggen, en nee, dat kan ik niet anders zou ik het niet vragen..! Ik lig hier niet voor mijn plezier..
Try- Kletskop
Try schreef:Het is idd erg rustig.. Where's Alex and Reva gone?
De volgende keer zeg je gewoon:
'jawel, maar ik dacht, jij verveelt je vast'
Gast- Gast
Wat een domme opmerking, Try
Ik heb 't zo kooooooooooooooooooooooooooooooooooooooud
Gast- Gast
Dolores schreef:Try schreef:Het is idd erg rustig.. Where's Alex and Reva gone?
De volgende keer zeg je gewoon:
'jawel, maar ik dacht, jij verveelt je vast'
Ze was al een beetje chagerijnig en vergeetachtig dus denk niet dat dat goed gevallen zou zijn De nachtzusters zijn sowieso minder lief, die hopen waarschijnlijk op een rustige nacht?
Try- Kletskop
Reva schreef:Wat een domme opmerking, Try
Ik heb het warm, pfff... Begni het echt zat te worden hier..
Try- Kletskop
Ik heb altijd nachtdiensten gedraaid en ik was altijd lief (en juist blij als het druk was)
Gast- Gast
hmm, dan weet ik het niet? Ze zou ook oefenen met mijn been maar dat heeft ze niet meer gedaan En de po pakken maar ook dat heeft ze niet gedaan...
Try- Kletskop
ik ga trouwens slapen denk ik.. nouja, 'slapen', ik ga nog even liggen, morfine spuiten en dan val ik hopelijk in slaap
Trusten meiden!
Trusten meiden!
Try- Kletskop
En ik denk dat ik hierbij het dagcafe weer mag openen (laatste reactie nachtcafe was om 4.10 ofzo),
dus GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
dus GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
Try- Kletskop
Ik kom even goedemorgen zeggen en dan ga ik nu naar het station!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Try> mag ik vragen wat er met jou is aangezien de zusters en zo?
Ik ben even rustig wakker aan het worden voordat ik dadelijk ga wandelen met een vriendin en boodschappen doen.
Verder nog wat huishoudelijke dingen.
Ik ben even rustig wakker aan het worden voordat ik dadelijk ga wandelen met een vriendin en boodschappen doen.
Gast- Gast
Natuurlijk, ik heb zondag mijn kuit- en scheenbeen gebroken (heb een topic gemaakt, staat bij pijler persoonlijk, daar staan ook xrays in). Best wel een pijnlijk grapje Lig dus nu in het ziekenhuis, vandaar dat ik zo vroeg wakker ben.Theedoosje schreef:
Try- Kletskop
Ik ben blij dat ik daar even niet aan hoef te denken en dat ik dat zonder schuldgevoel aan mijn vriend kan overlaten die morgen naar NL komt om voor me te zorgenTheedoosje schreef:
Try- Kletskop
Try schreef:Natuurlijk, ik heb zondag mijn kuit- en scheenbeen gebroken (heb een topic gemaakt, staat bij pijler persoonlijk, daar staan ook xrays in). Best wel een pijnlijk grapje Lig dus nu in het ziekenhuis, vandaar dat ik zo vroeg wakker ben.Theedoosje schreef:
Oow jeetje zeg Wel fijn dat je kan internetten daar. Heb je iig iets leuks te doen. Ik hoop dat je gauw goed hersteld. Ik ga even je topic zoeken.
Gast- Gast
Ik internet thuis met een internetdongel dus ik heb mijn laptop met dat ding gewoon meegenomen, anders had ik geen internet gehad en had ik me flink verveeld!Theedoosje schreef:
Oow jeetje zeg Wel fijn dat je kan internetten daar. Heb je iig iets leuks te doen. Ik hoop dat je gauw goed hersteld. Ik ga even je topic zoeken.
Try- Kletskop
Try> ooow oke ik dacht dat ze daar internet hadden. Maar goed wel fijn dat je een dongel hebt dan in dit geval.
Gast- Gast
Wel fijn dat je daar nu in ieder geval iets te doen hebt. Anders wordt het wel erg saai in zo'n ziekenhuis.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Idd, ik heb gelukkig een aardige overbuurman (die de zusters riep toen ik alles onder had gekotst, verging van de pijn, etc) waar ik af en toe mee klets, en ik slaap veel, maar ben toch echt blij met de laptop. Overdag is er nl ook niets op tv..
Hebben jullie een leuk weekend gehad trouwens?
Hebben jullie een leuk weekend gehad trouwens?
Try- Kletskop
Theedoosje schreef:Try> ooow oke ik dacht dat ze daar internet hadden. Maar goed wel fijn dat je een dongel hebt dan in dit geval.
In het nieuwe deel van het ziekenhuis wel, maar niet waar ik lig..
Try- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: