Niet slapen
Pagina 1 van 1
Niet slapen
Blablabla-auto-pop-hahahaha-papamama. Het is nu bijna kwart over elf en dit hoor ik al urenlang op de babyfoon... Mijn dochter is een beetje overprikkeld geraakt vandaag. Liggen jullie kindjes wel rustig te slapen?
Gast- Gast
Re: Niet slapen
Ja, ik kan de avonden dat Hayley `s avonds niet makkelijk is gaan slapen nog steeds op 1 hand tellen
Ze slaapt nu toevallig al twee nachten zonder slaapzak wegens een hoop poep, en ze blijft wonderbaarlijk genoeg perfect onder de dekens liggen. Beter dan met slaapzak!
Hebben jullie eend rukke dag gehad?
Ze slaapt nu toevallig al twee nachten zonder slaapzak wegens een hoop poep, en ze blijft wonderbaarlijk genoeg perfect onder de dekens liggen. Beter dan met slaapzak!
Hebben jullie eend rukke dag gehad?
Gast- Gast
Ja, ze heeft een drukke dag gehad. Mee naar de winkel, op bezoek bij familie, kort middagslaapje en toen bezoek hier. Da's altijd een beetje teveel van het goede voor haar, dan stuitert ze 's avonds door het huis .
Gast- Gast
Wow, je dochter slaapt dan echt goed! Heerlijk als je er vanuit kunt gaan dat ze toch wel goed gaat slapen. D. loopt gemiddeld wel een keer in de week te nachtdraven.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Niet slapen
» Omrollen en niet slapen
» Overdag bijna niet slapen
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Niet slapen
» Omrollen en niet slapen
» Overdag bijna niet slapen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: