Goooooedemorgen!
+20
Suus
Destino
Pompoen
Oasis
Mida4you
SoGood
Davinia
Catwoman79
Saga
Snirp
slaatje
Caroow
Middleme
Uiltje
Filoria
Bimbam
Lady4
_Liv
Burn
Marsy28
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goooooedemorgen!
Fijne vakantie, Burn!
Ik moet vandaag werken van 12 tot 17 uur, en vanavond zit ik de hele avond aan schoolwerk helaas.
Fijne dag allemaal!
Ik moet vandaag werken van 12 tot 17 uur, en vanavond zit ik de hele avond aan schoolwerk helaas.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Gaat niet door? :-(
Maar ik vind het superstoer dat je gewoon alsnog lekker alleen gaat. Kreta is vast heerlijk! Geniet er van!
Maar ik vind het superstoer dat je gewoon alsnog lekker alleen gaat. Kreta is vast heerlijk! Geniet er van!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Netjes Marsy28, knap als je het volhoudt!
Burn een hele fijne vakantie toegewenst
Voor alle werkenden, werk ze vandaag.
Ik ben vandaag aan het werk tot +- 14.45, moet om half 4 in het ziekenhuis zijn, vriendlief gaat gelukkig mee. Ze gaan mijn traanbuis doorprikken met een naald. Heel fijn idee ..
Hopelijk valt het allemaal mee!
Burn een hele fijne vakantie toegewenst
Voor alle werkenden, werk ze vandaag.
Ik ben vandaag aan het werk tot +- 14.45, moet om half 4 in het ziekenhuis zijn, vriendlief gaat gelukkig mee. Ze gaan mijn traanbuis doorprikken met een naald. Heel fijn idee ..
Hopelijk valt het allemaal mee!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een dagje vrij, ga niet zo veel doen, maar vanavond heb ik met vriendinnen afgesproken
Burn, wat leuk dat je naar Kreta gaat, heel veel plezier!
Ik heb vandaag een dagje vrij, ga niet zo veel doen, maar vanavond heb ik met vriendinnen afgesproken
Burn, wat leuk dat je naar Kreta gaat, heel veel plezier!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik ben vanaf half negen in huis bezig geweest. En nu lekker klaar, alleen zo nog even de was ophangen! En ik heb weekend, dus nu heerlijk 2 dagen niks doen! Ga zo nog even boodschappen doen, en dan een rondje dorp, kijken of er nog iets leuks zomers te koop is! Vanavond gaan we uit eten met vrienden. Morgen ga ik om 11 uur mijn neefje ophalen, en dan mag ik de hele dag oppassen! 'S avonds breng ik 'm weer naar huis, en dan blijven we meteen lekker BBQ en bij mijn schoonzusje! Dus 2 leuke dagen
Ik ben vanaf half negen in huis bezig geweest. En nu lekker klaar, alleen zo nog even de was ophangen! En ik heb weekend, dus nu heerlijk 2 dagen niks doen! Ga zo nog even boodschappen doen, en dan een rondje dorp, kijken of er nog iets leuks zomers te koop is! Vanavond gaan we uit eten met vrienden. Morgen ga ik om 11 uur mijn neefje ophalen, en dan mag ik de hele dag oppassen! 'S avonds breng ik 'm weer naar huis, en dan blijven we meteen lekker BBQ en bij mijn schoonzusje! Dus 2 leuke dagen
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Auw Destino! Succes.
Leuk Marsy van je aanvraag en goed dat je zo'n training volhoudt. Zie ik mij nog niet doen.
Fijne vakantie Burn!
Leuk Marsy van je aanvraag en goed dat je zo'n training volhoudt. Zie ik mij nog niet doen.
Fijne vakantie Burn!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Fijne vakantie Burn!
Burn en ik zouden inderdaad samen op vakantie, maar omdat ik plots zwanger werd, zijn de plannen helaas gewijzigd. Ik durf namelijk niet meer te vliegen (ben echt tegen het panische aan in een vliegtuig, en nu ik een kindje draag lijkt me dat niet goed...). We zouden nu als alternatief samen dichterbij op vakantie, maar het hele vakantie idee waar we zo naar uitkeken is dan minder... We zouden stappen, excursies doen, etc., maar dankzij mij kan dat niet meer Ik ben heel blij voor Burn en heel trots op haar dat ze zo stoer is om zélf in het vliegtuig te stappen
Burn en ik zouden inderdaad samen op vakantie, maar omdat ik plots zwanger werd, zijn de plannen helaas gewijzigd. Ik durf namelijk niet meer te vliegen (ben echt tegen het panische aan in een vliegtuig, en nu ik een kindje draag lijkt me dat niet goed...). We zouden nu als alternatief samen dichterbij op vakantie, maar het hele vakantie idee waar we zo naar uitkeken is dan minder... We zouden stappen, excursies doen, etc., maar dankzij mij kan dat niet meer Ik ben heel blij voor Burn en heel trots op haar dat ze zo stoer is om zélf in het vliegtuig te stappen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Niet schuldig voelen!
Ik ben trots op het wondertje in jouw buik!
We hebben het er over gehad en het is goed nu!
Ik ben trots op het wondertje in jouw buik!
We hebben het er over gehad en het is goed nu!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stoer van je Burn, veel plezier!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2