Goooooedemorgen!
+20
Suus
Destino
Pompoen
Oasis
Mida4you
SoGood
Davinia
Catwoman79
Saga
Snirp
slaatje
Caroow
Middleme
Uiltje
Filoria
Bimbam
Lady4
_Liv
Burn
Marsy28
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goooooedemorgen!
Hallo, al iemand anders wakker? Ik ben op weg naar mijn werk, ik zit in de eerste tram van deze morgen pff! Ik zou er om zeven uur moeten zijn maar kan er niet eerder dan half 8 zijn.. Ik vind dit ook vroeg genoeg haha! Vanmiddag komt er niks meer uit handen denk ik, lekker rustig aan dus.
Jullie nog plannen?
Jullie nog plannen?
Gast- Gast
Re: Goooooedemorgen!
Goooooooooedemorgen! Vroege vogel ben je!
Ik heb vandaag zo'n intense spierpijn dat ik, voordat ik opsta, elke keer even paar rondjes moet lopen voordat ik tot iets in staat ben. Heeeel vervelend. Ook voor het eerst spierpijn in mijn rug, dat heb ik nog nooit gehad!
Ennn, ik kreeg vandaag bevestiging van mijn aanvraag van mijn visum binnen en het geld is afgeschreven dus nu kan ik achteroverleunen en wachten. Wat ik heerlijk vind, in vergelijking met dat gestress rond alle papieren.
Ik heb vandaag zo'n intense spierpijn dat ik, voordat ik opsta, elke keer even paar rondjes moet lopen voordat ik tot iets in staat ben. Heeeel vervelend. Ook voor het eerst spierpijn in mijn rug, dat heb ik nog nooit gehad!
Ennn, ik kreeg vandaag bevestiging van mijn aanvraag van mijn visum binnen en het geld is afgeschreven dus nu kan ik achteroverleunen en wachten. Wat ik heerlijk vind, in vergelijking met dat gestress rond alle papieren.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen!
Ik ben ook al vroeg wakker, komt door de spanning..
Ik ga vandaag voor het eerst vliegen! En daarna lekker 7 dagen me alleen vermaken op Kreta!
Vanmorgen nog even de laatste dingetjes doen en dan gaan we rond half 2 naar Schiphol!
Fijne dag(en) allemaal!
Ik ben ook al vroeg wakker, komt door de spanning..
Ik ga vandaag voor het eerst vliegen! En daarna lekker 7 dagen me alleen vermaken op Kreta!
Vanmorgen nog even de laatste dingetjes doen en dan gaan we rond half 2 naar Schiphol!
Fijne dag(en) allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Marsy, ik hoop dat je aanvraag wordt goedgekeurd!
Burn, ga je alleen op vakantie?? Veel plezier!
Gast- Gast
Pippa schreef:
Jup!
Burn- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Ik ga zo werken. Vanmiddag een oudergesprek. Vanavond even sporten en voor de rest nog geen plannen.
Burn, veel plezier!
Ik ga zo werken. Vanmiddag een oudergesprek. Vanavond even sporten en voor de rest nog geen plannen.
Burn, veel plezier!
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Morning,
Burn, wat stoer! Veeeel plezier!
Ik heb heerlijk geslapen en ga zo richting mijn werk voor een dagdienst tot vier uur. Vanavond gezellig bbq-en met vier vriendinnen.
Fijne dag all!
Burn, wat stoer! Veeeel plezier!
Ik heb heerlijk geslapen en ga zo richting mijn werk voor een dagdienst tot vier uur. Vanavond gezellig bbq-en met vier vriendinnen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Marsy, wat fijn dat je bevestiging hebt gehad van de aanvraag voor je visum. Wat heb je eigenlijk gedaan dat je zo'n spierpijn hebt?
Burn, fijne vakantie! Wat stoer dat je alleen gaat!
Pippa, Liv_ en Lady4, werkze!
Ik ga vandaag met mijn zusje naar de Primark. Ze wilde om half 8 eigenlijk al weg, maar dat is me toch iets te vroeg, dus nu gaan we om half 9 weg Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweest.
Marsy, wat fijn dat je bevestiging hebt gehad van de aanvraag voor je visum. Wat heb je eigenlijk gedaan dat je zo'n spierpijn hebt?
Burn, fijne vakantie! Wat stoer dat je alleen gaat!
Pippa, Liv_ en Lady4, werkze!
Ik ga vandaag met mijn zusje naar de Primark. Ze wilde om half 8 eigenlijk al weg, maar dat is me toch iets te vroeg, dus nu gaan we om half 9 weg Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweest.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Werkze allemaal! Ik zit aan het ontbijt met zoonlief en om 8u komt er iemand onze voordeur schilderen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
BimBam, niet geschrokken van dat Bangladesh-verhaal?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:BimBam, niet geschrokken van dat Bangladesh-verhaal?
Heb ik gemist denk ik? Heb namelijk geen idee waar je het over hebt.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
BimBam: ik heb mijn eigen trainingsprogramma samengesteld van 3 extreme workouts: tapoutXL, insanity en Brazil Butt lift. Het is hier nu winter en ik heb besloten 3 maanden lang 5 dagen per week (dus half uurtje per dag) me in het zweet te werken. Niet om af te vallen, maar om eindelijk eens fit te worden. Ik word bij wijze van spreken al
moe van een trap op lopen. En dat wil ik niet meer. Ik heb het concept van Jillian Michaels geprobeerd maar mijn knie protesteert daar teveel, vandaar mijn eigen programma. Ik ben nu 1,5 week bezig en aangezien het dus elke dag een andere workout is, met andere gebieden waar ik aan werk, heb ik fulltime spierpijn. Gelukkig heb ik schoolvakantie..
Vandaag doe ik het rustiger aan, morgen ben ik jarig en schijnbaar neemt mijn vriend me mee op pad... Dan wil ik geen spierpijn hebben!
moe van een trap op lopen. En dat wil ik niet meer. Ik heb het concept van Jillian Michaels geprobeerd maar mijn knie protesteert daar teveel, vandaar mijn eigen programma. Ik ben nu 1,5 week bezig en aangezien het dus elke dag een andere workout is, met andere gebieden waar ik aan werk, heb ik fulltime spierpijn. Gelukkig heb ik schoolvakantie..
Vandaag doe ik het rustiger aan, morgen ben ik jarig en schijnbaar neemt mijn vriend me mee op pad... Dan wil ik geen spierpijn hebben!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Er zijn dit jaar 1100 mensen - voornamelijk jonge vrouwen - doodgegaan toen een kledingfabriek in Bangladesh instortte (waarvan bekend was dat er instortingsgevaar was, maar de vrouwen moesten toch aan het werk). Primark laat de meeste van haar kleding in deze en dit soort fabrieken maken.Bimbam schreef:Filoria schreef:BimBam, niet geschrokken van dat Bangladesh-verhaal?
Heb ik gemist denk ik? Heb namelijk geen idee waar je het over hebt.
Filoria- Ratel
Goedemorgen!
Ik zit nu te ontbijten en moet straks werken van 9:00 tot 13:00 en ga vanmiddag even naar de Ikea.
Verder lekker in de tuin genieten van het weer en mijn vriend verzorgen (ligt met wondroos thuis)
Fijne dag allemaal !
Ik zit nu te ontbijten en moet straks werken van 9:00 tot 13:00 en ga vanmiddag even naar de Ikea.
Verder lekker in de tuin genieten van het weer en mijn vriend verzorgen (ligt met wondroos thuis)
Fijne dag allemaal !
Uiltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 63
Registratiedatum : 04-07-13
Moggu!
Ik moet straks naar de tandarts, denk dat ik maar op de fiets ga. Vanmiddag wat dingen opruimen en uitzoeken. Vanavond met vriend naar Ikea om badmeubel te kopen en dan blijf ik bij hem slapen want morgen om 8 uur hebben we de oplevering van ons huis
Burn: Super stoer! Fijne vakantie
Fijne dag!
Ik moet straks naar de tandarts, denk dat ik maar op de fiets ga. Vanmiddag wat dingen opruimen en uitzoeken. Vanavond met vriend naar Ikea om badmeubel te kopen en dan blijf ik bij hem slapen want morgen om 8 uur hebben we de oplevering van ons huis
Burn: Super stoer! Fijne vakantie
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen!
Ik zit aan een kopje koffie, beetje vroeg want er kwam iemand om de doucheslang te vervangen. Hij zou tussen 8 en 10 komen, precies 8 uur was hij er.
Ik ga zo even strijken en met zoon spelen en om 12 uur moet ik werken.
Ik zit aan een kopje koffie, beetje vroeg want er kwam iemand om de doucheslang te vervangen. Hij zou tussen 8 en 10 komen, precies 8 uur was hij er.
Ik ga zo even strijken en met zoon spelen en om 12 uur moet ik werken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Werkze voor iedereen die moet werken.
Burn, wat stoer, heel veel plezier.
Marsy, gefeliciteerd met je goedkeuring!
Ik heb net mijn zoontje weer op bed gelegd voor zijn slaapje, ik ga zo even ontbijten en een stukje lezen. Dan douchen, straks zoontje aankleden en voeden en dan richting een afspraak in het centrum. Daarna weer naar huis en als mijn man thuis is, ga ik richting het zwembad. Om wat tijd voor mezelf te hebben, besloten om een keer per week te gaan zwemmen. Daarna onder de zonnebank, puur voor het ontspannen gevoel.
Fijne dag allemaal.
Werkze voor iedereen die moet werken.
Burn, wat stoer, heel veel plezier.
Marsy, gefeliciteerd met je goedkeuring!
Ik heb net mijn zoontje weer op bed gelegd voor zijn slaapje, ik ga zo even ontbijten en een stukje lezen. Dan douchen, straks zoontje aankleden en voeden en dan richting een afspraak in het centrum. Daarna weer naar huis en als mijn man thuis is, ga ik richting het zwembad. Om wat tijd voor mezelf te hebben, besloten om een keer per week te gaan zwemmen. Daarna onder de zonnebank, puur voor het ontspannen gevoel.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!!
Burn, fijne vakantie! Wat stoer dat je alleen gaat Je gaat vast een heerlijke week krijgen!
Alle dames die moeten werken, werkse!
Ik heb deze week alleen werkochtenden. Alle cliënten die wilde komen, allemaal lekker 's morgens gepland.
Werk vandaag van 8 - 12.30u.
Vanmiddag misschien naar Scheveningen. Als dat niet doorgaat, gaan mijn vriend en ik verder met het inpakken.
Gaan bijna verhuizen en zaterdag voor 3 weken op vakantie. Kunnen dus al veel inpakken.
Dozen staan overal in het huis, 1 kast is al uit elkaar Vandaag hopelijk nog een kast uit elkaar, de verhuiskriebels komen nu echt opzetten!
Fijne zonnige dag allemaal!
Burn, fijne vakantie! Wat stoer dat je alleen gaat Je gaat vast een heerlijke week krijgen!
Alle dames die moeten werken, werkse!
Ik heb deze week alleen werkochtenden. Alle cliënten die wilde komen, allemaal lekker 's morgens gepland.
Werk vandaag van 8 - 12.30u.
Vanmiddag misschien naar Scheveningen. Als dat niet doorgaat, gaan mijn vriend en ik verder met het inpakken.
Gaan bijna verhuizen en zaterdag voor 3 weken op vakantie. Kunnen dus al veel inpakken.
Dozen staan overal in het huis, 1 kast is al uit elkaar Vandaag hopelijk nog een kast uit elkaar, de verhuiskriebels komen nu echt opzetten!
Fijne zonnige dag allemaal!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Goedemorgen!
Ik was er er vroeg uit vanmorgen, na een korte nacht slapen.
Mijn vader is vandaag 50 geworden dus die hebben we verrast met een champagne ontbijtje
Zometeen moet ik naar mijn werk, we hebben vergadering.
Fijne dag allemaal!
Ik was er er vroeg uit vanmorgen, na een korte nacht slapen.
Mijn vader is vandaag 50 geworden dus die hebben we verrast met een champagne ontbijtje
Zometeen moet ik naar mijn werk, we hebben vergadering.
Fijne dag allemaal!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
zometeen maar eens aankleden en richting de ikea. Gisteren verkeerde laden gehaald.
Dan vanmiddag de kasten in elkaar zetten en hopen dat man en schoonvader het gaan ophangen.
Grootste deel zit al in elkaar en staat al op de goede plek, nu de laatste details nog.
Vanmiddag misschien ook nog naar de speeltuin met Ruben.
Dan vanmiddag de kasten in elkaar zetten en hopen dat man en schoonvader het gaan ophangen.
Grootste deel zit al in elkaar en staat al op de goede plek, nu de laatste details nog.
Vanmiddag misschien ook nog naar de speeltuin met Ruben.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Saga, gefeliciteerd! Wat een leuk idee!
Vanochtend al gelijk een lekker half uurtje met de hond gewandeld en nu zit ik aan het ontbijt. Vanochtend maar eens wat dingetjes in het huishouden doen en vanmiddag komen m'n vriendinnen en gaan we naar het strand. We nemen allemaal lekkere hapjes mee, dus dat komt wel goed Alleen ben ik verbrand op m'n rug, dus moet echt zorgen dat die niet in de zon komt vanmiddag.
Fijne dag allemaal!
Saga, gefeliciteerd! Wat een leuk idee!
Vanochtend al gelijk een lekker half uurtje met de hond gewandeld en nu zit ik aan het ontbijt. Vanochtend maar eens wat dingetjes in het huishouden doen en vanmiddag komen m'n vriendinnen en gaan we naar het strand. We nemen allemaal lekkere hapjes mee, dus dat komt wel goed Alleen ben ik verbrand op m'n rug, dus moet echt zorgen dat die niet in de zon komt vanmiddag.
Fijne dag allemaal!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Goedemorgen! Hier een lange werkdag in het vooruitzicht.
Burn, wat stoer! Heel veel plezier! Ging jij nou niet eerst met Exo op vakantie of heb ik me vergist?
Burn, wat stoer! Heel veel plezier! Ging jij nou niet eerst met Exo op vakantie of heb ik me vergist?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Halllooo Burn en dat vertel je ook niet even? Hoe tof is dat zeg! Veel plezier!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel allemaal!
SoGood, klopt.. Dat ben ik, maar dat gaat niet meer door..
Caroow, ik weet het zelf ook pas vanaf zaterdag!
SoGood, klopt.. Dat ben ik, maar dat gaat niet meer door..
Caroow, ik weet het zelf ook pas vanaf zaterdag!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat leuk zeg Burn! En knap van je dat je lekker alleen gaat. Heel veel plezier!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: