Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd?

+23
Caramba
Esperanza
Jeanette
Aziraphale
Susan
_Liv
Taeda
Parel
Exogenesis
Rouxxxe
Marin
Janelie
Cow
Carra
Auxo
Japie
Bazinga
Burn
Pineco
Sanne
Nyx
Charles
studiebol
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd? - Pagina 2 Empty Re: Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd?

Bericht  Gast ma 8 jul 2013 - 0:44

Allebei wel! Alleen nu wat minder uitnodigen omdat we echt in de enorme troep zit ivm schilderen nieuwe huis en verhuizing.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd? - Pagina 2 Empty Re: Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd?

Bericht  Blueschick ma 8 jul 2013 - 1:11

Wij nodigen meestal uit. Voor een drankje of samen eten/bbq enz. We worden zelf ook regelmatig uitgenodigd,tis best in balans!
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Guusje ma 8 jul 2013 - 2:55

Voor een bbq uitnodigen gaat lastig want die hebben we nog niet Wink Maar verder denk ik dat het ongeveer gelijk is.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Ragazza ma 8 jul 2013 - 21:39

Ik ben iemand die zelf wel uitnodigt, maar helaas bijna niet word uitgenodigd. En omdat dat laatste zelden tot nooit gebeurt, nodig ik zelf ook steeds minder vaak mensen uit.. En zo zit ik momenteel een beetje in een neerwaartse spiraal, ik heb mijn vrienden al tijden niet gezien..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Destino ma 8 jul 2013 - 22:32

Meestal gaat het redelijk gelijk op hier, qua avondjes bij mensen wat drinken.
Qua eten nodigen wij vaak anderen uit en bij 2 stellen is het we redelijk om en om.
Ik nodig altijd liever mensen bij ons uit omdat ik een moeilijke eter ben silent  dan kook ik dus liever zelf angel
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: