Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd?

+23
Caramba
Esperanza
Jeanette
Aziraphale
Susan
_Liv
Taeda
Parel
Exogenesis
Rouxxxe
Marin
Janelie
Cow
Carra
Auxo
Japie
Bazinga
Burn
Pineco
Sanne
Nyx
Charles
studiebol
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd? Empty Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd?

Bericht  studiebol vr 5 jul 2013 - 23:41

Ben jij iemand die snel mensen uitnodigd(buiten verjaardagen om) dus voor een gezellig etentje, een bbq, gewoon een drankje, een gezellig avondje? Of wordt jij meestal uitgenodigd en doe je dit zelf niet zo snel?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd? Empty Re: Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd?

Bericht  Charles vr 5 jul 2013 - 23:42

Allebei. Maar meestal uitgenodigd worden. Als ons terras en huis wat mooier en praktischer is willen we wel weer meer uitnodigen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd? Empty Re: Nodig jij uit of wordt jij uitgenodigd?

Bericht  Nyx vr 5 jul 2013 - 23:43

Allebei evenveel. Het enige waar ik vaker kom dan omgekeerd, is bij mijn vader.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Sanne vr 5 jul 2013 - 23:53

Allebei evenveel. En bij sommige mensen word ik liever uitgenodigd en bij anderen nodig ik hen maar liever uit.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pineco za 6 jul 2013 - 0:07

Allebei eigenlijk, alleen bij mijn ouders en schoonouders worden we vaker uitgenodigd dan dat we hen uitnodigen, maar daar voel ik me verder niet bezwaard over. Ze geven zelf altijd aan dat ze het fijn vinden als we komen en dat ze ons ook graag wat werk uit handen nemen door op die dagen voor ons te koken. Bij mijn ouders nodig ik mezelf trouwens meestal uit Wink
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Burn za 6 jul 2013 - 3:42

Ik denk dat ik meer van het uitnodigen ben..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Bazinga za 6 jul 2013 - 5:01

Euh ik nodig mezelf uit bij andere, zodat zij een BBQ of etentje geven Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Japie za 6 jul 2013 - 5:21

Ik nodig graag mensen uit bij mij thuis. Vind dat altijd erg gezellig. Ik word ook regelmatig bij anderen uitgenodigd. Soms wel lekker dat je dan zelf de troep niet thuis hebt smile
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Auxo za 6 jul 2013 - 5:38

Ik word eigenlijk meer uitgenodigd. Als mijn tuin straks helemaal af is wil ik mensen uitnodigen om lekker bij me te komen eten, een bbq of zo.
Een drankje komen mensen eigenlijk regelmatig bij me doen, maar dat komt altijd zo uit eigenlijk.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541

Bericht  Carra za 6 jul 2013 - 20:04

Ik nodig niet zo vast mensen uit. Mijn huis is met het ov wat lastiger te bereiken, dus meestal ga ik naar anderen toe.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Cow za 6 jul 2013 - 20:14

Bazinga schreef:Euh ik nodig mezelf uit bij andere, zodat zij een BBQ of etentje geven Very Happy

Ik ook Laughing
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Janelie za 6 jul 2013 - 21:38

Bij mij is het wel gelijk geweest. Ik woon nu een eindje van mijn vriendinnen af dus we spreken wel vaker af bij hun thuis. Vaak maken we gewoon een afspraak en dan kijken we wel waar we afspreken.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 6 jul 2013 - 21:55

Ik word meestal uitgenodigd. Mijn vriend is wel heel gastvrij en makkelijk daarin, dus thuis hebben we ook steeds vaker eters smile

Gast
Gast

Bericht  Marin za 6 jul 2013 - 21:56

Allebei even veel ongeveer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rouxxxe za 6 jul 2013 - 21:58

Allebei wel. Vind het beide ook even leuk. Alleen op dagen als deze met zulk mooi weer, ga ik liever naar andere mensen toe, omdat ik geen buiten heb en andere mensen vaak een tuin zodat we lekker buiten in de tuin kunnen zitten smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Nyx zo 7 jul 2013 - 6:00

Rouxxxe schreef:Allebei wel. Vind het beide ook even leuk. Alleen op dagen als deze met zulk mooi weer, ga ik liever naar andere mensen toe, omdat ik geen buiten heb en andere mensen vaak een tuin zodat we lekker buiten in de tuin kunnen zitten smile

Dat is de reden waarom ik in deze tijden veel vaker bij mijn vader en zijn vrouw zit. Het liefst elke dag, maar ze zien me komen (Nou ja, dan liever weer gaan. :P)
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Exogenesis zo 7 jul 2013 - 6:33

Beide wel, maar ik word liever uitgenodigd Yes
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 6:57

Op de een of andere manier nodigen wij onszelf altijd bij anderen uit, telt dat ook?
Ik zou best wat meer mensen hier over de vloer willen hebben maar volgens mij vinden mensen ons niet zulk leuk gezelschap laughcry 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Taeda zo 7 jul 2013 - 7:00

Parel schreef:Op de een of andere manier nodigen wij onszelf altijd bij anderen uit, telt dat ook?
Ik zou best wat meer mensen hier over de vloer willen hebben maar volgens mij vinden mensen ons niet zulk leuk gezelschap laughcry 

Hier hetzelfde, ik roep al snel 'ik kom wel naar jou', terwijl ik het ook gezellig vind als iemand hier komt.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  _Liv zo 7 jul 2013 - 8:16

Allebei. Ik vind het gezellig als er mensen komen, maar vind het ook leuk om ergens heen te gaan.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Bericht  Susan zo 7 jul 2013 - 8:19

Ik vind het meestal fijner als mensen hier komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Aziraphale zo 7 jul 2013 - 8:27

Ligt eraan. Bij sommige mensen wil ik liever dat ze hier naartoe komen, omdat ik me in sommige huizen niet op m'n gemak voel. Dat heb ik dan direct als ik binnen stap. Maar er zijn ook genoeg mensen bij wie ik het gezellig vind om op visite te gaan.
Qua uitnodigen en uitgenodigd worden gaat het vrij gelijk op.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette zo 7 jul 2013 - 21:09

Allebei wel eigenlijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Esperanza zo 7 jul 2013 - 21:22

Nu ik er zo over nadenk ga ik vaker naar anderen toe. Dat komt voornamelijk omdat ik (nu nog) een auto heb en daardoor makkelijk overal kom.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Caramba ma 8 jul 2013 - 0:35

wij nodigen mensen vaak uit om uiteten, bbq e.d. te doen. Gezellig avondje bij iemand zitten zijn we beiden dan weer niet zo van, zijn meer op ons zelf.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: