Sollicitatie topic
+42
ellibre
Ellusss
Snoopy
Zonnetje
Poisongirl
Mandy11486
Willem
SuzieQ
Punk'd
KOL
Marin
Jeanette
Tabbert
Sissi
Eep
SoGood
Oasis
Bacio
Burn
Chocoholic
friedje
*Bloempje*
mezzoforte
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Middleme
Summerlovin
Charles
Taeda
Bazinga
Rose
Rouxxxe
Pommes
Caroow
love
rapa nui
Sushi
Loes263
Linda
nijntje4
Parel
46 plaatsers
Pagina 12 van 15
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Re: Sollicitatie topic
Ellus moeilijk. 3 maanden Ww zijn zo om en vooral in deze tijd weet ik niet of je dan al ander werk gevonden hebt. Wat betreft het oppassen zou ik het wel jammer vinden voor de kinderen. Die zijn dan misschien net aan je gewend, leren je kennen en dan zouje weer weggaan vanwege een andere baan.
En als je je 3 maandn WW uitzit en die zijn om, heb je al bedacht wat je dan gaat doen? Want dan moet je wel aan het werk.
Ik heb vanmiddag m'n gesprek, duimen jullie?
En als je je 3 maandn WW uitzit en die zijn om, heb je al bedacht wat je dan gaat doen? Want dan moet je wel aan het werk.
Ik heb vanmiddag m'n gesprek, duimen jullie?
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Succes Pommes, ik duim voor je!
Ik wacht vandaag op een telefoontje of ik wel of niet mag meelopen deze week. Zouden maandagmiddag of vandaag bellen en nog niets gehoord.
Mijn ww eindigt vandaag Dus ik hoop zooooo dat ik door ben! Ik kan het nog wel eventjes uitzingen zonder, maar liefst niet natuurlijk!
Ik wacht vandaag op een telefoontje of ik wel of niet mag meelopen deze week. Zouden maandagmiddag of vandaag bellen en nog niets gehoord.
Mijn ww eindigt vandaag Dus ik hoop zooooo dat ik door ben! Ik kan het nog wel eventjes uitzingen zonder, maar liefst niet natuurlijk!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Succes met wachten Bloempje, ik wacht ook op telefoontje. Zenuwslopend he. En wat klote van je WW.
Pommes, succes!
Jente, het lijkt me een lastig onderwerp en keuze inderdaad. Op zich klinkt het wel goed, hoe groter de stad hoe meer werkgelegenheid en ook de kans om een wat socialer leven op te bouwen. Maar het is wel een fikse stap!
Pommes, succes!
Jente, het lijkt me een lastig onderwerp en keuze inderdaad. Op zich klinkt het wel goed, hoe groter de stad hoe meer werkgelegenheid en ook de kans om een wat socialer leven op te bouwen. Maar het is wel een fikse stap!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
En terwijl ik hier mijn vorige bericht op verzenden klik....word ik gebeld
Helaas niet door! Van de 7 kozen ze eerste de 4 met meeste ervaring en zat ik bij. Maar daarna 2 laatste eruit gekozen en daar viel ik net buiten Zij hadden net iets meer ervaring.
Ze zei wel dat ik absoluut wel een goede kandidaat met sterke persoonlijkheid was en het zeker nog een keer moest proberen als er weer een vacature voorbij komt. Ze hebben heel veel locaties en is een goede organisatie, dus dat zal vast nog wel voorkomen.
Voor nu hoop ik dat ik nog iets hoor van de andere 3, die deze week sluiten. Verder ga ik eerst maar genieten van mijn vakantie naar Canada & USA die a.s zondag begint! Even alles opzij zetten en daarna met frisse moet alles aanpakken!
Succes Marin!
Helaas niet door! Van de 7 kozen ze eerste de 4 met meeste ervaring en zat ik bij. Maar daarna 2 laatste eruit gekozen en daar viel ik net buiten Zij hadden net iets meer ervaring.
Ze zei wel dat ik absoluut wel een goede kandidaat met sterke persoonlijkheid was en het zeker nog een keer moest proberen als er weer een vacature voorbij komt. Ze hebben heel veel locaties en is een goede organisatie, dus dat zal vast nog wel voorkomen.
Voor nu hoop ik dat ik nog iets hoor van de andere 3, die deze week sluiten. Verder ga ik eerst maar genieten van mijn vakantie naar Canada & USA die a.s zondag begint! Even alles opzij zetten en daarna met frisse moet alles aanpakken!
Succes Marin!
*Bloempje*- Fluisteraar
Ahh shit! Nu durf ik dit berichtje niet meer te plaatsen haha
Jammer dat je niet door bent! Maar probeer toch te genieten van je vakantie!
Jammer dat je niet door bent! Maar probeer toch te genieten van je vakantie!
Marin- Lady Post-a-lot
Balen Bloempje! Ik hoop dat je op vakantie even je gedachten kunt verzetten en daarna weer met frisse moed kunt verder solliciteren.
Marin, spannend he, als je moet wachten! Ik word ook vandaag gebeld. Gisteren belde hij al om 9 uur, maar nu heb ik nog niks gehoord.
Pommes, ik duim voor je. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Marin, spannend he, als je moet wachten! Ik word ook vandaag gebeld. Gisteren belde hij al om 9 uur, maar nu heb ik nog niks gehoord.
Pommes, ik duim voor je. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Gast- Gast
Haha Marin, dat geeft toch niet! Ik hoop van harte dat jij wel positief nieuws krijgt!
Jente, jij ook succes! Zenuwslopend dat wachten tot er eens een keer gebeld word.... Ik doe deze week nog 1x een rondje vacatures zoeken en dan stop ik er even mee. Lekker genieten van de vakantie en gedachten verzetten om erna iets superleuks binnen te kunnen halen haha
Jente, jij ook succes! Zenuwslopend dat wachten tot er eens een keer gebeld word.... Ik doe deze week nog 1x een rondje vacatures zoeken en dan stop ik er even mee. Lekker genieten van de vakantie en gedachten verzetten om erna iets superleuks binnen te kunnen halen haha
*Bloempje*- Fluisteraar
Ja ik zou ook oppassen met solliciteren op dit moment vlak voordat je weg gaat. Ik was net even drie daagjes weg en uiteraard werd ik toen voor twee dingen uitgenodigd. Met drie daagjes kan je het nog wel verzetten, maar zo'n grote reis wordt lastig. Dat lijkt me toch vrij frustrerend. En gun jezelf ook die rust inderdaad.
Marin- Lady Post-a-lot
Wanneer is het ok om zelf te gaan bellen? Hij zou gisteravond of vandaag terugbellen, maar ik heb nog niks gehoord. Een werkdag is hier wel om uiterlijk 4 uur afgelopen en als ik de baan heb moet ik dus vandaag mijn huidige baas nog bellen (ben vrij vandaag) en een opzegbrief sturen. Dat kan ook prima na 4 uur, maar ik wil het zo snel mogelijk gedaan hebben omdat ik een beetje zenuwachtig er voor ben.
Gast- Gast
Jammer bloempje. Inderdaad dadelijk eerst maar lekker van je vakantie genieten. Canada en usa toch? Best een beetje jaloers op! Haha
Jenthe ik snap wel dat jet een lastige keus is. Al zou ik als ik in die situatie zal kiezen voor oslo denk ik
Marin zo heb je niet en zo bijna 2 banen. Wow. Wanneer hoor e iets van ht bedrijf van gisteren?
Vandag is de laatte dag dat de vacature waarop ik gereageerd heb openstaat. Ik ben benieuwd of ik op gesprek mag komen...
Jenthe ik snap wel dat jet een lastige keus is. Al zou ik als ik in die situatie zal kiezen voor oslo denk ik
Marin zo heb je niet en zo bijna 2 banen. Wow. Wanneer hoor e iets van ht bedrijf van gisteren?
Vandag is de laatte dag dat de vacature waarop ik gereageerd heb openstaat. Ik ben benieuwd of ik op gesprek mag komen...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Jente schreef:Wanneer is het ok om zelf te gaan bellen? Hij zou gisteravond of vandaag terugbellen, maar ik heb nog niks gehoord. Een werkdag is hier wel om uiterlijk 4 uur afgelopen en als ik de baan heb moet ik dus vandaag mijn huidige baas nog bellen (ben vrij vandaag) en een opzegbrief sturen. Dat kan ook prima na 4 uur, maar ik wil het zo snel mogelijk gedaan hebben omdat ik een beetje zenuwachtig er voor ben.
Dan zou ik rond 14.30 zelf even bellen denk ik. Spannend hoor! Ik duim voor e
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Poisongirl; ja idd, nu eerst even lekker van de vakantie genieten! Canada & USA idd, superveel zin in! In mijn topic bij Reizen heb ik net een overzichtskaartje geplaatst wat de route gaat worden..mocht je benieuwd zijn
*Bloempje*- Fluisteraar
Ppfff nou! Hele dag al zitten wachten op telefoontje van Baan B (die van al die testen), en ik moet vandaag eigenlijk laten weten of ik Baan A aanneem. Nou stond ik net op het punt om een email naar Baan A te sturen met nog wat vragen over het contract, omdat ik dat nog niet kan ondertekenen totdat die vragen duidelijk zijn, en echt letterlijk 1 seconde voordat ik op verzenden klik, gaat de telefoon met uitnodiging voor gesprek voor Baan B! Morgenmiddag gesprek dus! Lekker snel, dat snapten ze wel. Pfieeuww..
Maar 't is echt raar man, wat een traject voor die baan, met brief, telefonisch interview, meerdere assessments/tests, gesprek, security check etc, alsof 't om een topbaan van duizenden euro's gaat.. Maar ik ben allang blij!
Maar 't is echt raar man, wat een traject voor die baan, met brief, telefonisch interview, meerdere assessments/tests, gesprek, security check etc, alsof 't om een topbaan van duizenden euro's gaat.. Maar ik ben allang blij!
Marin- Lady Post-a-lot
Goed bezig! Op zich begrijp ik de procedure wel. In die functie bepaal je wel een groot deel van het imago van het bedrijf en draag je zorg voor klanttevredenheid. Je kan ze maken of breken.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Dat is inderdaad waar. Ik vind het ook niet erg hoor, stiekem voelt het wel cool dat ik al zo ver ben gekomen. Maar het viel me wel op dat het wat meer is dan de functies die ik normaal heb haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Blegh... Ik ben net gebeld dat ik de baan in de speelgoedwinkel heb, maar alleen met als voorwaarde dat ik 16 september begin. Ik heb 3 maanden opzegtermijn, dus nu moet ik mijn baas gaan bellen om dit te overleggen. En hij kan niet alleen beslissen omdat er officieel een bestuur mijn baas is en die hebben allemaal stemrecht.
In het beste geval is het geen probleem, in het slechtste geval willen ze niet dat ik eerder stop en moet ik daar dus gewoon verder werken terwijl ik het helemaal zat ben.
En als het dan allemaal positief is en ik daar kan beginnen, moet ik binnen 6 weken 500 km verhuizen, een appartement zoeken (is niet makkelijk) enzo. Pfff... nu dus moed verzamelen om mijn baas te bellen...
In het beste geval is het geen probleem, in het slechtste geval willen ze niet dat ik eerder stop en moet ik daar dus gewoon verder werken terwijl ik het helemaal zat ben.
En als het dan allemaal positief is en ik daar kan beginnen, moet ik binnen 6 weken 500 km verhuizen, een appartement zoeken (is niet makkelijk) enzo. Pfff... nu dus moed verzamelen om mijn baas te bellen...
Gast- Gast
En stom van mij, ik ben vergeten naar het salaris te vragen en hij is er zelf ook niet over begonnen. Maar ik heb mijn 'eis' verteld en ze willen me nu hebben, dus dan ga ik er vanuit dat ze bereid zijn dat te betalen. Of niet?
Gast- Gast
Wow dat is wel heftig Jente. Maar in eerste plaats gefeliciteerd met de baan! Het klinkt als een hele leuke baan! Overleg vanavond anders even met je vriend of hij het écht ziet zitten om te verhuizen, voordat je je baas belt.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, mijn vriend heeft inmiddels wel gezegd dat hij het ziet zitten en dat ik het moet doen. Ik heb net mijn baas gebeld, maar hij neemt niet op. Dus ik ga nu eerst maar beginnen aan mijn ontslagbrief...Marin schreef:Wow dat is wel heftig Jente. Maar in eerste plaats gefeliciteerd met de baan! Het klinkt als een hele leuke baan! Overleg vanavond anders even met je vriend of hij het écht ziet zitten om te verhuizen, voordat je je baas belt.
Jij ook gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat er nog iets uit dat gesprek komt!
Gast- Gast
Pfoe wat een spanning he? Succes met je ontslagbrief en telefoontje.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik lees hier allemaal (vrij) goed nieuws, super!
Opnieuw ben ik weer opzoek naar iets voor de vakantie nog of eventueel als bijbaan, aangezien ik in september weer voltijd naar school ga (tsja je moet toch wat)
Op welke vacature sites kijken/keken jullie allemaal?
Opnieuw ben ik weer opzoek naar iets voor de vakantie nog of eventueel als bijbaan, aangezien ik in september weer voltijd naar school ga (tsja je moet toch wat)
Op welke vacature sites kijken/keken jullie allemaal?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Jente wat goed nieuws zeg en fijn dat je vriend ook nu achter je staat.
Marin, spannend dat je nu kan kiezen zeg
Nou hier was het gesprek niet veel. Ik moest alleen langskomen om te horen dat ik het niet was geworden want dat wilde ze niet aan de telefoon zeggen :S het ging om een functie in een grote maten winkel en daar wilde ze liever ook een gezetter iemand hebben (wat ik wel begrijp) Nu ging ze me wel doorspelen naar een ander filiaal dus hopelijk wordt dat nog iets.
Baalde wel want werd uitgenodigd voor een tweede gesprek dus dacht dat is positief maar helaas.
Marin, spannend dat je nu kan kiezen zeg
Nou hier was het gesprek niet veel. Ik moest alleen langskomen om te horen dat ik het niet was geworden want dat wilde ze niet aan de telefoon zeggen :S het ging om een functie in een grote maten winkel en daar wilde ze liever ook een gezetter iemand hebben (wat ik wel begrijp) Nu ging ze me wel doorspelen naar een ander filiaal dus hopelijk wordt dat nog iets.
Baalde wel want werd uitgenodigd voor een tweede gesprek dus dacht dat is positief maar helaas.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pff dat is wel stom dat ze je zo aan het lijntje houden dan, Pommes. Ik kan me voorstellen dat dat beetje vernaaierig voelt.
Ik kan nog niet kiezen hè.. maar 't komt steeds dichterbij Morgen gesprek!
Marin- Lady Post-a-lot
Hoe is het gegaan Marin? Of moet je nog? Veel succes dan!Marin schreef:Pff dat is wel stom dat ze je zo aan het lijntje houden dan, Pommes. Ik kan me voorstellen dat dat beetje vernaaierig voelt.
Pommes, dat is echt stom en zonde van hun en jouw tijd. Maar misschien komt er dan nog iets uit bij de andere vestiging.
Ik heb gisteren mijn baas niet meer te pakken gekregen, dus ik heb per email opgezegd. Nu heb ik daar ook geen reactie op gehad, dus straks maar even bellen, maar daar zie ik zo tegenop :pale:Ik had ook een leesbevestiging moeten vragen, maar dat ben ik vergeten... Nu gelijk maar bellen, dan ben ik er vanaf!
Gast- Gast
Jente schreef:En stom van mij, ik ben vergeten naar het salaris te vragen en hij is er zelf ook niet over begonnen. Maar ik heb mijn 'eis' verteld en ze willen me nu hebben, dus dan ga ik er vanuit dat ze bereid zijn dat te betalen. Of niet?
Daar zou ik absoluut niet vanuit gaan, dat moet je echt navragen. Je hebt anders geen poot om op te staan.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Pagina 12 van 15
Permissies van dit forum: