Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie topic

+42
ellibre
Ellusss
Snoopy
Zonnetje
Poisongirl
Mandy11486
Willem
SuzieQ
Punk'd
KOL
Marin
Jeanette
Tabbert
Sissi
Eep
SoGood
Oasis
Bacio
Burn
Chocoholic
friedje
*Bloempje*
mezzoforte
SnowWhite
Aziraphale
Mermaid
Middleme
Summerlovin
Charles
Taeda
Bazinga
Rose
Rouxxxe
Pommes
Caroow
love
rapa nui
Sushi
Loes263
Linda
nijntje4
Parel
46 plaatsers

Pagina 6 van 15 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Sollicitatie topic - Pagina 6 Empty Re: Sollicitatie topic

Bericht  *Bloempje* zo 7 jul 2013 - 23:38

Aaargghh! Werd ik vanmorgen gebeld door een van m'n sollicitaties...was ik te laat met opnemen! Sad Gelijk teruggebeld, maar werd niet opgenomen.

Ik baal!! Heb nu al een paar keer gebeld en krijg ze niet te pakken. Hoop dat ze vandaag ergens nog een keer terugbellen.... Zou hier echt heel graag willen werken!

Blegh, heb ik weer :nopompom:
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Punk'd ma 8 jul 2013 - 2:55

Ik meld mezelf hier ook weer. Mijn contact loopt over 2 weken af, dan heb ik een half jaar gewerkt. We hadden allemaal wat anders verwacht, dus vandaar geen nieuwe contract. 

Per november wil ik solliciteren op een leer-/werkplek in het ziekenhuis, maar helaas duurt die procedure wat langer en die opleiding die er aan vast hangt begint dan pas september 2014.

Ik ga dus opzoek opzoek naar allerlei werk of tijdelijke functies voor het aankomende jaar.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Chocoholic ma 8 jul 2013 - 4:35

@SnowWhite: Ja precies! Heb jij trouwens ook wel ervaring in werken buiten je branche? 

@Mezzoforte: En, hoe ging vandaag? Very Happy

@Bacio: Wat bedoel je precies 1 op 1? Dat je voldoet aan alle eisen die gesteld worden? Ik snap dat het dan heel stom overkomt dat je dan niet eens minstens word uitgenodigd..

@Bloempje: Arrg, wat vervelend! Hadden ze nog gebeld vandaag?

@Punk'd: Ben je dan voor aankomend jaar ook op zoek naar werk in de zorg sector? Of maakt het je voor dat ene jaar niet uit?

Ik heb vanmiddag een e-mail ontvangen van die ene baan waar ik zo ongeduldig op wachtte: Ik voldoe volgens hen helaas niet aan het profiel van de functie. Sad Echt kut, want het leek me erg leuk. En ook al ben ik nog maar 2 weken echt aan het zoeken naar een baan, heb ik het idee dat ik voorlopig geen baan vind die ik leuk vind. En dat terwijl ik echt niet veel eisend ben, ik kijk ook naar MBO functies. Ik heb dus even een dip momentje, en zit nu weer serieus te overwegen om iets voor mijzelf te beginnen (producten online verkopen). Dat is iets waar ik veel naar heb gekeken een tijd geleden, maar heb het toen even laten liggen omdat ik maar niets kon bedenken waar mijn interesse ligt EN waar een markt voor is. Maar daar ga ik dus nu wel weer mee bezig, ik heb al met mijn vriend kunnen regelen dat ik een kleine startkapitaal van hem kan lenen. Maar wie weet vind ik over een paar weken gewoon wel een leuke baan, ik houd in ieder geval alle opties open.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Punk'd ma 8 jul 2013 - 7:40

Balen chocoholic Sad . Ik vind het ook echt klote als ik uren aan een brief heb gezeten omdat ik de functie zo graag wil en passend vind en zij het dan niets vinden. Ik heb vandaag ook weer 3 uur aan een brief gezeten. Heb hem net verstuurd. Hoop zo dat ik daar iets van hoor.

Ik wil bij voorkeur wel in de zorg werken het aankomende jaar maar ik heb echt geen enkele ervaring in de zorg dus veel opties zijn er niet. Ik ben ook echt afgestudeerd in een hele commerciele richting, interieurvormgeving, dus ik heb het idee dat het wel eens ontzettend moeilijk kan zijn om 'binnen' te komen.

Maar ze hebben hier in het UMC ook een flexbedrijf. Wie weet hebben ze daar nog wat administratieve functies openstaan. Of in de horeca.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Oasis ma 8 jul 2013 - 8:29

Ik ben nog niet actief op zoek naar een baan, aangezien ik nog niet afgestudeerd ben (in augustus wel, hopelijk!) maar ik denk al wel na over wat ik hier na wil.
En dan lees ik jouw reactie Punk'd, en dan denk jij hetzelfde! Denk ik :P 
Bedoel je ziekenhuis in Utrecht, welke opleiding start in sept 2014?
Daar wilde ik namelijk ook op solliciteren! En een mbo opleiding, in dezelfde richting, hier in Eindhoven. Kwestie van kansen verspreiden. Enige wat ik kan bedenken wat 'minder' is aan Utrecht, is de reistijd. Maar daar vind ik vast wel wat op!
Succes met het vinden van een tijdelijke baan smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Middleme ma 8 jul 2013 - 8:42

Ik sluit me ook aan! 

Druk op zoek naar een baan in het onderwijs, maarja:  ook daar liggen ze niet voor het oprapen. Had een klein kansje op mijn oude werk maar die deksel is nogal hard op mn neus dichtgeslagen. (figuurlijk he Laughing ) Ook een ander gesprek op andere school binnen de stichting is op niets uitgelopen.

Heb wel een vacature gevonden voor ambulant begeleider, morgen maar achteraan bellen want heb wat vragen.

Iedereen veel succes natuurlijk smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  *Bloempje* ma 8 jul 2013 - 20:39

Hier het vervolg van gister dat ik werd gebeld en ze zelf niet meer te pakken kreeg;  

's Middags rond een uurtje of 2 nog een keer gebeld, kreeg toen de teamleidster aan de telefoon ipv de clustermanager (die was er niet meer). Zij zei van niets te weten en ook dat de definitieve selectie nog niet rond is aangezien de sluitingsdatum pas 17 juli is. Maar ze ging nog wel even nakijken wat er mis gegaan kon zijn. Dus ik bleef even hangen... Vertelde ze erna dat de clustermanager waarschijnlijk iemand anders moest hebben uit de stapel maar dat er niet bewust naar mij was gebeld.

Vervolgens zei ze dat ze mijn naam + brief wel voorbij had zien komen en mij alvast kon vertellen dat ik wel al bij de stapel zat die op gesprek mocht komen!! Very Happy Wordt pas in de week van 22 juli...maar toch! Yes! Ik zou nog een brief ontvangen met daarin de uitnodiging voor het gesprek. Nog even geduld dus... Nu weten ze in elk geval wel al wie ik ben en heb ik ze even aan de telefoon gehad, dat scheelt ook weer een beetje. 

Wordt vervolgd...
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13

Bericht  Middleme ma 8 jul 2013 - 21:47

Goed dat je gebeld hebt Bloempje! Veel succes met je gesprek alvast smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SnowWhite ma 8 jul 2013 - 21:51

@Chocoholic: Nee, ik heb nog niet eerder buiten mijn branche gewerkt. Ervaring ontbreekt dus op dat gebied. Maar zolang dat niet wordt gevraagd in het functieprofiel probeer ik het gewoon.

@Bloempje: Een beetje rommelig allemaal, maar wel goed nieuws dat je op gesprek mag komen! En de week van 22 juli is over 2 weken al smile dus heel lang duurt het ook niet meer.

@Punk'd: Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis. Er zal maar net ergens een deur op een kiertje staan waar je binnen kunt komen!

Ik heb gister weer 2 sollicitaties eruit gegooid. Eentje in het werkveld wat ik nu doe, a.ctiviteitenbegeleider, en een andere is werken voor een website. Terugkeren in het werkveld waar ik nu in zit wil ik misschien niet helemaal meer, maar liever dat dan helemaal geen baan hebben. Het is ook makkelijker om dan vanuit een baan verder te solliciteren.

Laatst aangepast door SnowWhite op di 9 jul 2013 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Punk'd di 9 jul 2013 - 3:08

@ Oasis. Nee ik wil gaan solliciteren op een opleidingsplek A.nesthesiemedewerker. Bij voorkeur in Nijmegen en dan studeren aan de HAN. Maar dit jaar zit de opleiding al vol en de sollicitatieprocedure sluit meestal in januari al. Toen was ik er nog niet mee bezig omdat ik toen mijn oude opleiding aan het afronden was.

Wat wil jij gaan doen?

Ik ben wel blij dat ik nu in iedergeval klaar ben en straks wel 1.5 jaar wat 'rust' heb gehad voordat ik weer aan een nieuw traject start. Maar ik hoop toch wel een baan te vinden voor het aankomende jaar.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  SoGood di 9 jul 2013 - 3:15

Punk'd schreef:@ Oasis. Nee ik wil gaan solliciteren op een opleidingsplek A.nesthesiemedewerker. Bij voorkeur in Nijmegen en dan studeren aan de HAN. Maar dit jaar zit de opleiding al vol en de sollicitatieprocedure sluit meestal in januari al. Toen was ik er nog niet mee bezig omdat ik toen mijn oude opleiding aan het afronden was.

Wat wil jij gaan doen?

Ik ben wel blij dat ik nu in iedergeval klaar ben en straks wel 1.5 jaar wat 'rust' heb gehad voordat ik weer aan een nieuw traject start. Maar ik hoop toch wel een baan te vinden voor het aankomende jaar.

Ooh, Punk'd, dat verbaast me deze carriereswitch! Wat leuk! smile Wil je nog wel verder met het opstarten van je eigen bedrijf of wil je je volledig richten op de zorg? Vind je het vervelend dat je weg bent bij je huidige werkgever?

Hier ook druk aan het solliciteren: Opgeleid in de zorg, psychologie en financiele dienstverlening en niemand die me wil hebben. :nopompom:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Punk'd di 9 jul 2013 - 3:55

haha ja ik verbaas iedereen. Krijg ook wel negatieve reacties. Maar ik ben degene die het moet gaan doen, geld moet gaan verdienen en toekomstdromen heeft. Dus het blijft gewoon mijn keuze.

Een eigen bedrijf wil ik misschien wel in de toekomst, maar voor nu ben ik daar gewoon nog niet klaar voor en gebruik ik het meer als uitvlucht om maar een soort van baan te hebben. Ik denk dat dat geen goede basis is om te starten.

Ik wil gewoon een opleiding/baan hebben waarvan ik weet dat er de aankomende jaren nog genoeg werk in is te vinden. En mensen zullen altijd geopereerd blijven worden en misschien juist nog wel meer door de vergrijzing. Daarnaast heeft een baan in het ziekenhuis mij altijd getrokken, die omgeving 'het dynamische, altijd wat anders maar wel met 'de mens' als middelpunt'. Ik denk dat dat veel beter bij mij past dan al dat commerciele gedoe. Het draait altijd maar om geld en uiterlijk in de functies die ik eerder wilde doen en ik ben daar klaar mee. Al dat zogenaamd interessante. Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd met kleding en uiterlijk bezig te zijn maar ik wil ook wat 'goeds' doen in mijn leven.

Ja ik ga dat echt doen Very Happy 

Ik heb volgende week trouwens mijn laatste werkweek. Ik vind het jammer dat ik dan geen baan meer heb, maar ik zat daar gewoon niet op mijn plek. Dus heb er wel vrede mee. Ik hoop alleen (net als jullie allemaal) dat ik snel nieuw werk vind.

Balen dat jij ook niets passend kan vinden tot nu toe. En je bent nog wel zeer divers opgeleid!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Oasis di 9 jul 2013 - 5:09

Punk'd schreef:@ Oasis. Nee ik wil gaan solliciteren op een opleidingsplek A.nesthesiemedewerker. Bij voorkeur in Nijmegen en dan studeren aan de HAN. Maar dit jaar zit de opleiding al vol en de sollicitatieprocedure sluit meestal in januari al. Toen was ik er nog niet mee bezig omdat ik toen mijn oude opleiding aan het afronden was.

Wat wil jij gaan doen?

Oh gaaf! Daar heb ik ook naar gekeken, maar verpleegkunde past toch meer bij mij denk ik. Ik weet alleen nog niet waar en welk niveau, ligt eraan waar ik word aangenomen smile.

Ben je al eens gaan kijken op de OK, je toekomstige werkplek? 

Baan vinden momenteel is echt niet makkelijk, helaas. Gelukkig heb ik er nu nog 1 en ben nog niet klaar met die stomme opleiding, die ik nu volg, dus ik hoef mij daar nog niet mee bezig te houden nu maar maak mij eerlijk gezegd wel wat zorgen over de toekomst..
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SnowWhite di 9 jul 2013 - 21:23

Helaas weer twee afwijzingen mogen ontvangen. De twee waar ik afgelopen maandag op heb gesolliciteerd. 
Van één had ik wel 'verwacht' omdat het buiten mijn branche was, maar van de ander niet echt eigenlijk. Heb dan ook een nette mail gestuurd met de vraag aan welke 'door hun gestelde eisen' ik niet voldeed. Het ging om een functie die ik nu ook uitoefen en voldeed aan de genoemde functie-eisen (denk aan: diploma, werkervaring, competenties) die op de website stond. 
Natuurlijk kan het zo zijn dat ze kandidaten hebben uitgenodigd waar de werkervaring nog hoger lag maar om dan te zeggen dat ik niet voldeed aan de eisen.. 

Ik ben nu zo'n 2 weken bezig met solliciteren, 5 sollicitaties de deur uit gedaan en 5 afwijzingen. De moed zakt mij soms even in de schoenen en dan te bedenken dat ik net pas kom kijken! Oke, nu zijn het merendeels sollicitaties buiten mijn branche, maar er moet toch ergens een deur op een kiertje staan om binnen te komen? Voor nu is het gewoon even een dipje, maar zoals ik al eerder zei kom ik net kijken en komt die vacature nog wel die op mij ligt te wachten.

Hoe gaat het bij jullie?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Chocoholic di 9 jul 2013 - 22:07

Ik ken het SW, ik ben nu dus ook zo'n 2 weken echt serieus bezig, en heb er in totaal 6 weggestuurd. Voor 2 daarvan ben ik afgewezen, van 1 vacature hoor ik maar niks (ik heb daarover afgelopen maandag een mail voor gestuurd) de andere staat niet eens meer op de website (confused ) en van 2 moet ik nog horen. Maar ik schat mijn kansen niet hoog in. Wel goed in ieder geval dat je een mailtje hebt gestuurd voor uitleg, want dat je aan de profielschets niet voldoet is natuurlijk geen geldige reden in dit geval. (Maar ik denk dat je net als alle anderen die afgewezen zijn hetzelfde mailtje hebt gekregen).
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Aziraphale di 9 jul 2013 - 22:11

Ik vind het ook echt jammer en slordig dat sommige bedrijven niet eens een reactie sturen. Mijn man heeft in totaal maar drie brieven verstuurd maar van twee heeft hij nog steeds niets gehoord, ook geen afwijzing, en van de derde gelukkig wel dus. Daar werkt hij nu inmiddels sinds 1,5 week. Maar bij het bedrijf waar hij nu werkt waren 74 brieven binnen gekomen en komen er elke dag nog twee of drie telefoontjes over de vacature, die dus al vervuld is. Zo'n vacature blijft natuurlijk ook best lang zichtbaar via internet.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SnowWhite di 9 jul 2013 - 22:29

@Choco: Klopt! Je ziet het vaak aan de mailtjes wel dat die niet echt persoonlijk gericht is. Van de 5 sollicitaties heb ik maar van 1 een afwijzing per post gekregen en die was ook echt persoonlijk, iets wat ik heel erg netjes vond. Natuurlijk kan ik begrijpen dat je in deze tijden niet voor iedereen een persoonlijke brief kan sturen, maar het voelt toch wat beter dan dat je een 'random' mail krijgt.

Vervelend dat je zelfs na een mail te hebben gestuurd nog niets hebt gehoord!

@Azi: Ik heb ooit eens gehoord dat er ook veel spookvacatures op internet rondslingeren. Dat bedrijven worden benaderd en niet eens het bestaan weten van de vacature. Ook zoiets geks! Maar het is ook wel slordig als een vacature zo lang op internet blijft staan. Neem aan dat ze dat er toch af kunnen halen zodra een vacature vervuld is (vooral wanneer er een sluitingsdatum is).
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rouxxxe di 9 jul 2013 - 22:53

Vervelend dat jullie zo veel afwijzingen krijgen meiden! Bij heel veel vacatures krijg je idd helaas de standaard afwijzing dat je niet matcht met het profiel of iets dergelijks. Mijn ervaring is toch om zoveel mogelijk te solliciteren om vacatures waarvan je ook maar een beetje denkt dat het aansluit, om zo je kansen te spreiden. Wie weet waar de deur dan ineens op een kier gaat, terwijl je het helemaal niet verwacht. En niet teveel hoop vestigen, omdat de teleurstelling als je een random afwijzing krijgt dan nog groter is. Maar ja, makkelijk gezegd, solliciteren is gewoon STOM!

Ik ga met de start van het nieuwe schooljaar bij mijn nieuwe baan beginnen, ben echt blij dat ik ben aangenomen! Nu was ik alleen vorige week ineens nog uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek van een sollicitatie die nog liep en waarvan ik eigenlijk dacht dat het niks meer zou worden. Nu lijkt het me een superleuke baan, dus ik ga er toch heen en kijken hoe en wat smile Kansen spreiden noem ik het maar Wink
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 9 jul 2013 - 23:00

Ik heb net mijn eerste afwijzing gekregen. Dat had ik ook wel verwacht, want er waren veel sollicitanten en het was misschien iets te hoog gegrepen. Nu heb ik er nog 3 lopen met een sluitingsdatum van meer dan 2 weken geleden, dus daar hoop ik ook maar niet te hard meer op.

Vandaag maar even wat sollicitaties versturen, ik heb iets van 8 vacatures gezien die me wat lijken. Ook 2 gezien met opstartdatum in augustus. Ik heb 3 maanden opzegtermijn, dus even gevraagd of het zin had om te solliciteren en dat had het dus niet. Hoe kunnen ze er nou vanuit gaan dat iemand per direct kan beginnen, dat is toch raar? confused

Gast
Gast

Bericht  Eep di 9 jul 2013 - 23:02

Ik ben inmiddels zo'n anderhalf jaar aan het solliciteren. Jammer genoeg alleen maar afwijzingen, binnen mijn werkveld heb ik in totaal 3 gesprekken gehad. Hierbij kwam ik steeds tot de laatste selectie van 2 personen, maar dan volgde toch een afwijzing. Brieven en cv heb ik regelmatig laten nakijken, altijd positieve commentaren hierop gehad. Meestal val ik uiteindelijk af door gebrek aan ervaring. Tja, als pas afgestudeerde heb je nou eenmaal niet veel ervaring...

Ook solliciteer ik buiten mijn werkveld, op de meest simpele baantjes. Dan krijg ik te horen dat ik te oud of te hoogopgeleid ben. Meestal krijg ik niet eens een reactie, ook niet na herhaaldelijk bellen of mailen.

Het is gewoon een rottijd nu, gelukkig kan ik bij mijn oude bijbaantje voorlopig 16-24 uur werken. Na september zal dit teruglopen naar 8 uur per week. Hopelijk komt er voor die tijd nog iets op mijn pad. 

Succes voor alle meiden die ook druk aan het solliciteren.
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Bericht  Sissi wo 10 jul 2013 - 0:19

Sinds een paar weken ben ook ik aan het solliciteren. Buiten mijn vakgebied, maar alle vacatures in het onderwijs zijn inmiddels wel vervuld zo voor de zomervakantie. Ik heb tot nu toe zo'n 6 sollicitaties verstuurd en van één kreeg ik een afwijzing, van een andere kreeg ik een mail dat ze me mailen als ik door de selectieprocedure heen kom en door een derde werd ik gebeld, maar blijkt dat ze met een startersbeurs werken. Dat houdt in dat je het eerste half jaar alleen maar een vergoeding krijgt en er na dat half jaar gekeken wordt of je er op je plek zit. Dat wordt het hem dus ook niet helaas Sad 

Succes iedereen!
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gast wo 10 jul 2013 - 2:26

Hmm, ik weet t even niet. Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven en nu hebben ze 2 vacatures bij hetzelfde bedrijf voor exact dezelfde functie en ook dezelfde contactpersoon, alleen het zijn 2 verschillende locaties. Ik heb even gebeld hoe ik dat moest doen als ik op allebei wilde solliciteren en ze zeiden dat het beter was om 2 keer te solliciteren, omdat het via zo'n systeem gaat.

Nu is dus de vraag, kan ik dan 2 keer dezelfde brief insturen? Want de functieomschrijving is hetzelfde, het gaat alleen om 2 verschillende vestigingen in dezelfde stad. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Bericht  Tabbert wo 10 jul 2013 - 23:16

Misschien wel een stukje veranderen waarom je op die locatie zou willen werken. Dan is het toch even anders. Maar misschien gaat het wel via die contactpersoon naar twee verschillende mensen die op die locaties werken. Dan zien ze toch niet dat het dezelfde brief is.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 0:57

Ja, ik heb alleen geen idee waarom de ene locatie leuker zou zijn dan de andere. Het is allebei in dezelfde stad en het maakt me eigenlijk niks uit, omdat ik de stad daar niet goed genoeg voor ken. Hmm, misschien toch maar gewoon 2 keer dezelfde brief insturen en dan in de brief zeggen dat ik op beide solliciteer omdat de functie me erg leuk lijkt en de locatie me niet per se uitmaakt? Ik denk dat ik dat maar ga doen.

Gast
Gast

Bericht  Bacio do 11 jul 2013 - 7:34

Ik zou dezelfde brief doen en erbij zetten dat je geen voorkeur voor locatie hebt.
Ik heb morgenochtend mijn gesprek. Blijkt dat twee medewerkers naar de directeur zijn gestapt om te zeggen dat ik echt een goede ben! Er waren 150 aanmeldingen en er komen 10 mensen op gesprek. Begin nu al een beetje zenuwachtig te worden.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 15 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende