Peutergym
+5
Limburg85
Bluestar
Lejow
PapillonRose
kwak
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Peutergym
Iemand die hier samen aan peuter gym doet? Is dat leuk?
Het lijkt mij wel leuk om dat met D te gaan doen.
Het lijkt mij wel leuk om dat met D te gaan doen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: Peutergym
A. doet het alleen, en vindt het geweldig! Vraagt tussendoor ook steeds wanneer ze weer mag. Heb ook nog naar de ouder en kind variant gekeken, maar die werd hier helaas op een tijdstip gegeven dat ze naar de psz is. Dus nu de variant voor de kindjes alleen, en ze is helemaal enthousiast, ze doet het nu een maand of 4.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik kan hier in de buurt niets betaalbaars vinden.
Heb nu as zaterdag een proefles bij The Little Gym, maar dat is zo duur dat het hoogstwaarschijnlijk bij een proefles blijft..
Heb nu as zaterdag een proefles bij The Little Gym, maar dat is zo duur dat het hoogstwaarschijnlijk bij een proefles blijft..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Op mijn werk doen heel veel ouders dat met hun kinderen en hoor er super leuke verhalen over!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Lejow: Z.wijndrecht is vast een beetje te ver weg voor je? Hier betaal je omgerekend een euro of 14 per maand (alleen wordt het per kwartaal geïnd).
PapillonRose- Ratel
Ik wil ook gaan kijken hier in de buurt maar vrees dat het niet te combineren is in ons schema maar hij wil nu bijv koppeltje duiken etc dus lijkt me ook wel leuk.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
PapillonRose schreef:Lejow: Z.wijndrecht is vast een beetje te ver weg voor je? Hier betaal je omgerekend een euro of 14 per maand (alleen wordt het per kwartaal geïnd).
Das beter dan 10 lessen... voor 210 euro...
Hoe heet die in Z?
Lejow- Lady Post-a-lot
De vereniging heet O&O, hebben ook een website.Lejow schreef:PapillonRose schreef:Lejow: Z.wijndrecht is vast een beetje te ver weg voor je? Hier betaal je omgerekend een euro of 14 per maand (alleen wordt het per kwartaal geïnd).
Hoe heet die in Z?
PapillonRose- Ratel
Ik wil l aanmelden wanneer j op de fiets mee kan, gezien 3x pm ik ga, en 1x pm vriend. En vriend moet dan op de fiets. Lijkt me heel leuk!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
PapillonRose schreef:De vereniging heet O&O, hebben ook een website.Lejow schreef:PapillonRose schreef:Lejow: Z.wijndrecht is vast een beetje te ver weg voor je? Hier betaal je omgerekend een euro of 14 per maand (alleen wordt het per kwartaal geïnd).
Hoe heet die in Z?
Ik ga is checken!
Lejow- Lady Post-a-lot
Door dit topic heb ik me net maar eens opgegeven voor dreumesdans. 4 lessen voor 28 euro. Eens kijken of het wat is!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Lejow schreef:PapillonRose schreef:De vereniging heet O&O, hebben ook een website.Lejow schreef:PapillonRose schreef:Lejow: Z.wijndrecht is vast een beetje te ver weg voor je? Hier betaal je omgerekend een euro of 14 per maand (alleen wordt het per kwartaal geïnd).
Hoe heet die in Z?
Ik ga is checken!
Lejow toch
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Lejow schreef:PapillonRose schreef:De vereniging heet O&O, hebben ook een website.Lejow schreef:PapillonRose schreef:Lejow: Z.wijndrecht is vast een beetje te ver weg voor je? Hier betaal je omgerekend een euro of 14 per maand (alleen wordt het per kwartaal geïnd).
Hoe heet die in Z?
Ik ga is checken!
Lejow toch
Ik hou het op slaapgebrek (zo, dat woord typte ik ook pas na 4 keer goed whaha).
Dat ga ik nu ook maar snel doen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ga met de oudste al een jaar naar ouder&kind gym, elke vrijdagochtend van 9.15 tot 10.00 uur, het is echt heel erg leuk, dochter doet inmiddels ook al leuk mee, haha! Wij betalen 49.50 voor een heel jaar!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: