Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer bel je je vriend/man (bevallen)?

+11
Frummeltje
Printje
Susan
Muppetje
Manderijn
chipa
Jasmine
Slakje
Razz
CCC
Teddyaapje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer bel je je vriend/man (bevallen)? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer bel je je vriend/man (bevallen)?

Bericht  Parisienne zo 30 jun 2013 - 21:08

Ik zou proberen om iemand te regelen die alvast kan helpen met het bad opzetten. Bij een tweede kan het vaak erg snel gaan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer bel je je vriend/man (bevallen)? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer bel je je vriend/man (bevallen)?

Bericht  Teddyaapje zo 30 jun 2013 - 22:15

Ik heb t er even met mn vriend over gehad, mocht ik hem 'onnodig' bellen als het valsalarm blijkt te zijn dan kan hij thuis verder werken. We gaan zijn moeder vragen om T. op te komen halen en mij te helpen met het bad...daar had ik nog niet aan gedacht om het zo te doen! Thanks meiden!

Nu maar hopen dat ik zelf het gevoel dat het begonnen is op tijd herken. Ik ben bij T. ingeleid en die eerste weeen waren echt niet te missen, maar ik ben bang dat het nu geleidelijk aan wordt opgebouwd dat ik het niet (of veel te laat) in de gaten heb.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan zo 30 jun 2013 - 22:20

Als het geleidelijk opgebouwd wordt dan heb je bij de laatste centimeters meestal ook nog wel tijd. Natuurlijk kan het dan opeens snel gaan, maar vanaf zo'n vier centimeter ga je het echt wel beter voelen en dan heb je nog wel even te gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje zo 30 jun 2013 - 22:35

Het 'probleem' is dat ik bij T. dus van 6cm naar volledige ontsluiting ging en na 10min. T. geboren was. Had ik maar gewoon even een glazen bol waar ik in zou kunnen spieken!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: