Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe snel op kraamvisite?

+13
Makamba
Kat1980
Gizmo
sheila123
blondje1313
Bruintje Beer
Fiwen
moepie
Susan
rapa nui
duckie
Tania
Puk
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe snel op kraamvisite? - Pagina 2 Empty Re: Hoe snel op kraamvisite?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 22:38

Gizmo schreef:
Sunprincess schreef:Het maakt niet uit wat gepast is. Als jij het fijn vindt om zo snel te gaan en de kraamvrouw ook, is dat prima.

Lijkt me toch nog altijd dat degene die bevalt/bevallen is, dat bepaald?
Dat hoefde ik bij mijn zus echt niet te flikken hoor, meteen komen. Ik kwam pas twee dagen later. Mijn ouders ook. Mijn zus had eerst behoefte aan tijd voor het gezinnetje, bijkomen. Dan respecteer ik dat.

Dat staat er toch ook?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan zo 27 feb 2011 - 22:43

Arden schreef:
Gizmo schreef:
Sunprincess schreef:Het maakt niet uit wat gepast is. Als jij het fijn vindt om zo snel te gaan en de kraamvrouw ook, is dat prima.

Dat hoefde ik bij mijn zus echt niet te flikken hoor, meteen komen. Ik kwam pas twee dagen later. Mijn ouders ook. Mijn zus had eerst behoefte aan tijd voor het gezinnetje, bijkomen. Dan respecteer ik dat.

Dat staat er toch ook?

Ik denk dat zij niet snapt dat de kraamvrouw degene ís die net bevallen is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gizmo zo 27 feb 2011 - 23:05

Susan schreef:
Arden schreef:
Gizmo schreef:

Dat staat er toch ook?

Ik denk dat zij niet snapt dat de kraamvrouw degene ís die net bevallen is.

Oooow, sorry, te snel gelezen. Ik las kraamhulp.
Daarnaast had ik ook deze zin van Sunprincess in gedachte : Als iemand je opbeld om te zeggen dat ze aan het bevallen is of net bevallen is, vind ik dat je er zo snel mogelijk naar toe kunt gaan..

Kwam nogal over alsof je daar niet over overlegd.

Laatst aangepast door Gizmo op zo 27 feb 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:11

Denk niet dat je je hier druk over hoeft te maken hoor! Mijn beste vriendin was hier ook eerder dan mijn broer,, zijn allebei gelijk gekomen toen ik had gebeld maar mijn vriendinnetje woont gewoonweg dichterbij Wink
Hierin is toch geen rangorde?

Lynn is om 6.15 geboren en om half 7 waren mijn ouders er al met Dylan want meneer was al wakker (wilde we er zo snel mogelijk bij halen en ze wonen 5 min van ons vandaan) Verder kwamen mijn schoonouders, zus , broer en mijn vriendin met haar partner tegen een uur of 9 a 10. En de loop van de dag kwamen nog een aantal mensen,, de eerste 2 dagen was het hier zoete inval zonder te plannen en de week daarna hebben we het wel gepland omdat het anders vooral voor Dylan niet leuk meer was.

Gast
Gast

Bericht  Makamba zo 27 feb 2011 - 23:19

Nadat ik was bevallen hebben we vlak daarna iedereen een sms gestuurd/gebeld! Mijn familie kon pas 4 dagen na de geboorte komen omdat ik toen nog aan de andere kant van het land woonde. Een vriendin die wel heel dichtbij woonde is met haar vriend vlak nadat ik thuis ben gekomen even langs geweest.

Het maakt toch helemaal niet uit dat je eerder was? Je vriendin heeft zelf aangegeven dat ze het leuk zou vinden als je zou komen. Ik snap je gedachte ergens wel, maar het is nergens voor nodig.

@ Sunprincess, hele mooie foto!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Flip Fluitketel ma 28 feb 2011 - 8:04

Ik ben iets over 5.00 in de ochtend bevallen. Gelijk moeder, schoonouders, broer en zussen gebeld. M'n schoonmoeder was er rond 6.00 want die lag een verdieping hoger in het ziekenhuis ivm een operatie. En rond een een uur of 10.00 kwam m'n moeder en zus met aanhang en daarna m'n schoonvader. Thuis waren de zussen van m'n man met aanhang er even.

Verder de eerste week heel veel onaangekondigd kraambezoek gehad, dat vond ik wat minder en zal ik de volgende keer (hopelijk) anders doen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Lavendel ma 28 feb 2011 - 8:10

Toen mijn moeder bevallen was van mn oudste zus wou ze dat iedereen zo snel mogelijk langs kwam om haar kind te bewonderen. Ze vond totdat de visite er was zelfs nog veel te lang duren. Dus ik denk dat als je vriendin zegt dat je gelijk mag komen dat ze dat ook zo bedoelt!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Bloem86 ma 28 feb 2011 - 9:23

Leuk, die foto van sunprincess!! Very Happy

Zo'n soort foto heb ik namelijk ook!
Mijn dochter is om 22.05 uur geboren. Om 23.45 stond de hele verloskamer vol!
Eerst rustig alleen de opa's en oma's. Toen de rest van de broers en zusjes. En 2 beste vrienden!!
Ik vond t heerlijk, om direct te pronken met mn meisje!
Maar 't belangrijkste is gewoon dat de mama aangeeft waar zij zich prettig bij voelt!!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Teddyaapje ma 28 feb 2011 - 9:38

Wij kregen in de kraamweek alleen bezoek van mn ouders, schoonouders, broertje, schoonzus + vriend en mijn oma. Van de rest van de familie en vrienden hoorde we maar niks (natuurlijk wel veel smsjes, krabbels, kaartjes enz). Ze wilden ons eerst laten genieten met zn 3tjes en na de kraamweek komen.

Wij zelf hadden graag gehad dat iedereen de eerste week was gekomen omdat we toen nog een kraamhulp hadden die voor koffie en beschuit kon zorgen. Daarbij wilden wij ons mannetje heel graag aan iedereen showen en had ik juist wel behoefte aan visite. Ik heb daarom mijn beste vriendin ook zelf gebeld om te vragen of ze langs wilde komen.

Na de kraamweek stond de telefoon roodgloeiend van mensen die op visite wilden komen maar toen lag T in het ziekenhuis. Met het gevolg dat wij 2w na de geboorte met veel te veel visite zaten. Of heel veel mensen tegenlijk, of op zondag bijv. 3 lichtingen...smorgens, smiddags en savonds. Pfff...dat was echt niet leuk meer!

Als jij met je vriendin hebt afgesproken dat je langs mocht komen dat is dat toch prima! Waarschijnlijk vond zij het juist hardstikke leuk dat je zo snel langskwam!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: