Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus?

+34
Lady Starstruck
Fiwen
PapillonRose
Weegschaal
TukTuk
Pineco
Dolphinne
Sanne
Sophiee
ShallY
Aoi
Puggle
Shopaholic
Bosjesvrouw
Punk'd
Teddyaapje
Parisienne
Fortissimo
loesje
MADDIE
Silver
Thunder
Linda
Taeda
Rush
-Ieniemienie-
Pompoen
SarahKey
Floor
_Liv
Annemie
Happydobby
Caroow
Ibbeltje
38 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus?

Bericht  Teddyaapje za 29 jun 2013 - 5:35

T. heeft geen neefjes of nichtjes maar hij ziet zijn ooms en tante bijna nooit. Mn schoonzus en vriend wonen aan de andere kant van t land, ik denk dat het 4x per jaar is dat we ze zien. Mijn broertje komt wel vaker oppassen, maar als we dat niet zouden vragen zouden we hem ook niet vaak zien. Ik denk met t oppassen erbij dat t zo'n 1x per maand is.

Ik vind t best jammer dat T.'s peetoom en peettante eigenlijk niks met hem doen, maar misschien komt dat nog wel als hij ouder (en zindelijk Very Happy) is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus?

Bericht  Punk'd za 29 jun 2013 - 5:49

Ik zie mijn neefjes ongeveer eens per 2 maanden gemiddeld denk ik. Mijn zus woont een dikke 100km verderop en met openbaar vervoer moet ik zoveel overstappen etc.

Ik zie mijn neefjes dus vooral als ze bij mijn ouders zijn, dan ga ik altijd even langs. En ik met verjaardagen met mijn ouders mee naar mijn zus. Ik kom daar eigenlijk nooit alleen.

Het is wel jammer, maar helaas niet anders.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Bosjesvrouw za 29 jun 2013 - 6:37

Ik zie mijn neefje ongeveer 1 keer per week.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shopaholic za 29 jun 2013 - 6:53

Mijn zusje heeft geen kids & de broers van man ook niet. En mijn zusje ziet haar nichtjes vaker als de broers van mijn man.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Puggle za 29 jun 2013 - 7:51

Met verjaardagen en tussendoor hooguit 2 keer.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Aoi za 29 jun 2013 - 9:37

Mijn broers zien mijn kinderen meerdere keren in de week.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Rush za 29 jun 2013 - 9:43

Ibbeltje schreef:Aah zo oke. Leuk dat je neefje naar jouw toekomt  als hij wat ouder is smile Lijkt mij voor je ouders ook gek/moeilijk om je neefje nog nooit gezien te hebben.

Ja, dat is ook niet makkelijk voor ze. M`n vader mag nooit meer vliegen, dus het zal nog wel even duren voordat hij m`n neefje ziet. M`n moeder zou er wel graag heen willen, wie weet, ooit. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  ShallY za 29 jun 2013 - 9:53

Het zoontje van mijn oudste zus zie ik alleen als ik bij mijn ouders ben. Ongeveer 2x per maand. De kindjrs van mijn tweelingzus zie ik bijna dagelijks. Wij wonen wel dicht bij elkaar.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sophiee za 29 jun 2013 - 10:01

Wij hebben helaas nog geen neefjes/nichtjes. Mijn zus ziet L. twee keer per week. Aan mijn vriends kant verschilt het van eens per twee weken tot eens per 3 maanden.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Sanne za 29 jun 2013 - 10:03

Het kindje van mijn zus zie ik zelden, hooguit 3 keer per jaar denk ik. De kinderen van mijn broer iets vaker, maar minder dan 1 keer per maand.
De kinderen van mijn zwagers zie ik ook zo'n 2 tot 3 keer per jaar.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Dolphinne za 29 jun 2013 - 10:16

Ik zie het zoontje van mijn broer niet zo heel vaak.
Mn broer woont hier 120 km vandaan, dus ook niet om de hoek.

En mijn neefje is ook alleen bij hem om de week het weekend en de meeste vakanties.

Ik denk dat we hem een keer of 5 per jaar zien.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 17:45

Sanne schreef:Het kindje van mijn zus zie ik zelden, hooguit 3 keer per jaar denk ik. De kinderen van mijn broer iets vaker, maar minder dan 1 keer per maand.
De kinderen van mijn zwagers zie ik ook zo'n 2 tot 3 keer per jaar.

Komt dit door de afstand of andere reden?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Pineco za 29 jun 2013 - 21:08

Mijn broer zit onze kinderen minstens een keer per week, hij woont nog thuis en ik kom regelmatig met ze bij mijn ouders. En de broer van mijn man ziet ze ongeveer eens per maand, soms iets vaker. Zij wonen namelijk iets verder weg.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  TukTuk za 29 jun 2013 - 21:12

Ik zie mijn nichtje 1x in de 2 a 3 maanden ongeveer. We wonen een flink eind bij elkaar vandaan en zeker in combinatie met mijn studie is het lastig om er regelmatig heen te gaan. Maar gelukkig skypen we veel (Krijg dan altijd kusjes van haar, die ze op de Ipad geeft zodra ze me ziet :P)
En vaak als mijn ouders oppassen, dan bellen ze me even zodat ik even met haar kan "kletsen".
Over 2 weken gaan we lekker een midweekje met elkaar op vakantie, dus kan ik haar wat langer zien! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Weegschaal za 29 jun 2013 - 21:46

Te weinig! Ik ben een heel stuk verhuisd, dus woon te ver weg om even op en neer te gaan. Gelukkig woont mijn zusje met m'n nichtje om de hoek van m'n ouders, dus als ik daar ben zie ik haar dan ook wel veel. 1x per maand ben ik er gemiddeld.
Ben wel al 2 keer in het half jaar wat ze oud is met ze naar centerparcs geweest. En gaan in sept weer Very Happy
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  PapillonRose za 29 jun 2013 - 21:50

Mijn jongste broertje ziet haar meerdere keren per week, maar die woont dan ook maar een paar huizen verderop. Mijn oudste broertje ziet haar denk ik gemiddeld eens per week, die woont gelukkig ook niet ver. Ik denk dat ik een toekomstig neefje of nichtje ook graag vaak zou willen zien, als de reisafstand niet te groot is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Fiwen zo 30 jun 2013 - 0:36

Sinds we verhuisd zijn zien we onze neefjes veel vaker, nu zeker 3 a 4 keer per week. Maar we wonen nu ook in dezelfde straat en bij mooi weer gaan we met z'n allen na het eten nog even buiten spelen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Lady Starstruck zo 30 jun 2013 - 0:56

Mijn neefje en nichtje zie ik wel iedere week. Mijn andere nichtje niet zoveel maar die woont ook niet zo dichtbij.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  studiebol zo 30 jun 2013 - 1:43

Het kindje van mijn zus zie ik sowieso een keer per week omdat onze ouders die dag op alle klein kinderen passen. Ook spreek ik met haar af voor kopje thee enzo. Meestal wel 1 keer per twee weken ongeveer. 
De broer van mijn vriend heeft geen kinderen. Wij nodigen hem best regelmatig uit maar in januari heeft hij ze voor het laatst gezien. Zelf toont hij geen initiatief om langs te komen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Highway zo 30 jun 2013 - 5:56

Meermalen per week, maar ze wonen dan ook bij ons in de straat.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  munk zo 30 jun 2013 - 6:59

Ik denk dat ik de kindjes van mijn zusje 2/3 keer per jaar zie, meer niet.

Het kindje van mijn schoonzus zie ik vaker zo'n 1 x per maand denk ik en dan eigenlijk vooral als zij bij mijn schoonouders is. Ik ben al bijna een jaar niet meer bij hen thuis geweest volgens mij.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Bericht  Manderijn zo 30 jun 2013 - 7:02

Van mijn kant van de familie heb ik 8 tantezeggers waarvan ik er 4 wekelijks/dagelijks zie. En waarvan ik er dus automatisch 4 niet zie, waarvan ik de jongste nog nooit heb gezien.
De kleine van mijn schoonzus van mijn vriend zijn kant zie ik ook structureel.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Ibbeltje zo 30 jun 2013 - 7:43

Eigenlijk zien veel van jullie de kindjes iig niet wekelijks of ome de aantal weken. Ik had het idee dat het stom was dat het bij mij zo wel was. Maar 'goed' te lezen dat er meer zijn die ze niet zo vaak zien.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: