Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus?

+34
Lady Starstruck
Fiwen
PapillonRose
Weegschaal
TukTuk
Pineco
Dolphinne
Sanne
Sophiee
ShallY
Aoi
Puggle
Shopaholic
Bosjesvrouw
Punk'd
Teddyaapje
Parisienne
Fortissimo
loesje
MADDIE
Silver
Thunder
Linda
Taeda
Rush
-Ieniemienie-
Pompoen
SarahKey
Floor
_Liv
Annemie
Happydobby
Caroow
Ibbeltje
38 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus? Empty Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus?

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 3:28

Ik ben erg benieuwd hoe vaak jij de kinderen van je broer /zus ziet?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus? Empty Re: Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus?

Bericht  Caroow za 29 jun 2013 - 3:31

Eerder een keer of 3 per week. Sinds zoon is geboren nog ongeveer 1 keer per week.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus? Empty Re: Hoe vaak zie jij de kinderen van je broer /zus?

Bericht  Happydobby za 29 jun 2013 - 3:34

Mijn zusje heeft geen kinderen, mijn zwager en schoonzus wel 1 en die zien we gemiddeld 1 keer per week.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annemie za 29 jun 2013 - 3:35

Gemiddeld 1 keer per maand, soms een maand niet en dan in een maand 3 keer. Vooral alleen met verjaardagen en feestdagen. Ze wonen ook niet om de hoek.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Liv za 29 jun 2013 - 3:36

Heel wisselend. Zo zien we ons neefje een paar keer per week en dan weer een paar weken niet.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Bericht  Floor za 29 jun 2013 - 3:46

Mijn broertje heeft nog geen kinderen, hij ziet onze zoon een paar keer per jaar, hij heeft nooit tijd. Ik vraag wel vaker of hij komt of ik naar hem zal komen maar hij heeft het altijd druk, met zijn vriendin, met vrienden, met werken, weet ik veel wat.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  SarahKey za 29 jun 2013 - 4:02

Mijn kleine nichtje helaas niet zo vaak, we wonen 100 km van elkaar vandaan. Zou haar wel vaker willen zien.
Mijn man's nichtje ook niet vaak.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Pompoen za 29 jun 2013 - 4:02

Mijn zusje heeft geen kinderen, ze ziet L. ongeveer 1x per week, ze past namelijk elke week op. De laatste tijd heeft ze hem wat vaker gezien en de komende tijd heb ik geen oppas nodig dus dan zal het weer even wat minder zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 4:04

Mijn eigen broertje heeft geen kinderen, mijn zwager, schoonzusje en hun dochtertje zien we ongeveer 4x per jaar, ze wonen ruim 200 km verderop.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- za 29 jun 2013 - 4:26

Wij hebben nog geen nichtjes/neefjes. Wel een nichtje (van mn man zn broertje) op komst smile

Maar mij zusje en vriend zien de kinderen gemiddeld 2x per week. Wonen op loopafstand.
Mijn man zn broertje en vriendin zien de kinderen gemiddeld 2x per maand. Wonen nu 30min met de auto, maar verhuizen volgende maand naar hier in het dorp Very Happy dus dan zal het wel vaker zijn.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Rush za 29 jun 2013 - 4:27

Soms meerdere keren per week, soms weken niet. 1 neefje heb ik al 3 jaar niet gezien helaas.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Taeda za 29 jun 2013 - 4:32

Van mijn zus zeker twee keer per week (woont 3 minuten verderop), de dochter van mijn broer wat minder. Op maandbasis denk ik zo'n twee a drie keer, wanneer ik haar twee weken niet gezien heb, bel ik altijd met Facetime voor een afspraak. (Zij wonen op een half uur rijden)

Laatst aangepast door Taeda op za 29 jun 2013 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Linda za 29 jun 2013 - 4:33

M'n zus heeft geen kinderen. M'n zwager en schoonzus hebben er 3. Die zien we eigenlijk alleen maar als ze bij m'n schoonouders zijn en wij daar ook komen.
Terwijl zwager en schoonzus heel dichtbij wonen. Ik vind het best jammer dat het contact zo slecht is. Zeker ook omdat mijn dochter gek is op haar grote nicht.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 4:36

Zo heb ik dus ook dat ik mijn nichtje alleen maar op feestjes zie en verder niet zo. Als ik met broer afspreek ligt nichtje al op bed.
Eindelijk nu wel een datum overdag gepland..ik mis mijn nichtje gewoon heel erg.

Rush> 3 jaar, hoe komt dat? Dat is wel heel lang Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Thunder za 29 jun 2013 - 4:37

Mijn broer en zus hebben (nog) geen kinderen. Mijn schoonzus heeft een zoon die we ongeveer 1x per 2 weken zien.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Rush za 29 jun 2013 - 4:41

Ibbeltje 1 van mijn broers heeft een zoontje in Canada. 3 jaar geleden ben ik daar geweest. Mijn broer heeft zn eigen zoon al bijna 4 jaar niet gezien. 5 dagen voordat hij 1 werd moest mn broer het land verlaten omdat hij door de crisis geen werkvergunning kon krijgen.

Dus geen idee wanneer ik mn neefje weer eens zie Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 4:42

Oh jeetje dat is wel erg. Kan hij zijn zoon binnenkort wel weer gaan zien?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Silver za 29 jun 2013 - 4:43

Ik zie de kids van mijn broer niet zoveel, toen het contact uitstekend was zag ik ze sowieso 1x per week. In ieder geval nu nog met verjaardagen, en tussendoor heeel soms. Ik denk dat ze die kleine van ons ook niet vaak zullen zien, wat toch wel jammer is.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  MADDIE za 29 jun 2013 - 4:44

Soms elke week meerdere keren en dan weer een week niet. Er is doordeweeks maar één dag die mijn zus en ik allebei vrij zijn
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Rush za 29 jun 2013 - 4:45

Geen idee. Ik heb vrijwel geen contact met mijn broer. Wel met mij neefje en zijn moeder. Het is wel de bedoeling dat mn neefje hier in de zomer eens komt als hij wat ouder is. Mijn ouders hebben hem nog nooit ontmoet namelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 4:47

Aah zo oke. Leuk dat je neefje naar jouw toekomt als hij wat ouder is smile Lijkt mij voor je ouders ook gek/moeilijk om je neefje nog nooit gezien te hebben.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  loesje za 29 jun 2013 - 4:51

van mijn schoonzusje ongeveer 1 keer per 2 maanden. van mijn broer het kindje dat op komst is denk ik 1 keer in de paar maanden want ze hebben het altijd druk.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Fortissimo za 29 jun 2013 - 5:04

De ene week een paar keer, andere keer minder. Kindje van mijn zwager en schoonzus daarentegen hebben we al een maand niet gezien.. :silent:En dat ligt niet aan ons..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Parisienne za 29 jun 2013 - 5:06

Mijn zusjes zien N. gemiddeld 1 keer per week, maar vaak meer. Mijn jongste zusje nu even een tijdje niet, omdat ze in het buitenland zit. Die mist N. echt enorm. Nog 3 weekjes, dan gaan we weer naar haar toe! smile 

Mijn ene zusje is nu zwanger, ik denk dat we elkaar ook wel minimaal 1 keer per week zullen zien, met de kinderen erbij. Zeker als ze straks zo'n kleintje heeft, daar wil ik niet teveel van missen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ibbeltje za 29 jun 2013 - 5:08

Voor degenen die ze weinig zien, ben je daar wel oke mee of baal je er wel van?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: