Hoeveel vrienden heb jij?
+51
Snirp
minoessepoes
Marin
Atelier Madame
Lady4
Poubelle
Kalishi
Pancake
Twellie
Chocoholic
Silke
Ilovethe90s
Toet
Sorella
SuperGrover
Mint
Exogenesis
joyce0606
PapillonRose
Esperanza
Sterre
Joan
Aoi
Diese
Mermaid
Monte
Burn
Japie
Razz
Arwyn
Rouxxxe
Shopaholic
kwak
Lonely Goatherd
Ooh La La!
Blond
Vixen
Luce
Bazinga
Carmen_
Sunshine
Antibes
_Liv
Stuiterbal
Zora
Aziraphale
Rush
Penélope
Roza
Nyx
Bliss
55 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoeveel vrienden heb jij?
Ik heb één collega die ik als vriendin beschouw, maar nietiger close ofzo. Heel close, met wie ik echt álles bespreek heb ik geen vrienden/vriendinnen. Mijn vriend wel, met hem bespreek ik alles, maar dat is ergens toch anders dan een vriendin.
Gast- Gast
Mijn zusje is mijn beste vriendin! En heb nog 1 vriendin met zoontje waar ik veel mee afspreek. Rest is familie of gewone vrienden/kennissen.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik heb 6 vriendinnen en 1 vriend, al is het met die vriend de laatste tijd wel wat aan het verwateren. Verder heeft mijn vriend 3 goeie vrienden met bij behorende aanhang die ik ook wel als vrienden beschouw, al voelt dat anders dan mijn eigen vriendinnen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een paar meiden die ik wel als goede vriendin beschouw, waarvan ik het gevoel heb dat ik er wel veel/alles mee kan delen. Daarnaast een paar waar ik goed bevriend mee was maar wat nu verwaterd en wat goede bekenden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
4 goede vriendinnen en nog 13 die ik ook tot mijn vriendinnen beschouw. De een zie ik wat meer dan de ander.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik heb 6 goede vrienden en vriendinnen en dan nog 12 gewone vrienden. Sommigen zie ik elke week en sommigen wat minder. Het gebeurt ook wel eens dat ik iemand een poosje niet zie, maar dat is heel soms maar.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen vrienden waar ik alles mee deel, wel zijn er een aantal meiden en één jongen die ik wel redelijk veel toe vertrouw..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb 5 echt goede vriendinnen en best veel vrienden daarnaast. Alle meiden uit m'n hockeyteam zijn vriendinnen van me, dat zijn er 15 dus dan gaat het al hard haha!
Gast- Gast
Ik heb 3 hele goede vriendinnen en daarnaast nog 3 vrienden/oud studiegenoten (2 meiden, 1 jongen) met wie ik eens in de zoveel tijd afspreek.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Heel weinig. 1 hele goede vriend en een paar vriendinnen.. hooguit een stuk of 5 :laughcry:Ben een beetje een sociaal kneusje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
2 hele goede vriendinnen die ik dagelijks spreek en (twee)wekelijks zie. Ongeveer 10 goede vriendinnen, die ik in principe alles kan vertellen en (twee)maandelijks zie. 3 schoonzusjes met wie ik een goede band heb en verder nog een flink aantal kennissen/collega's die ik prive ook zie.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb zes goede vriendinnen en daarnaast denk zo uit mijn hoofd een stuk of 10 contacten die ik regelmatig zie en spreek. En daarbuiten nog een kring vage kennissen.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Ik heb drie goede vriendinnen, toevallig zijn ze allemaal van het forum waarvan ik eentje zelfs nog nooit in het echt heb gezien. Via school leer ik nu ook wel nieuwe mensen kennen, die zie ik nog niet als hele goede vriendinnen maar zijn wel meer dan alleen studiegenoten.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
In de vriendengroep van m`n vriend zitten trouwens ook wel wat leuke dames en we doen ook wel eens wat met z`n allen, maar echte vriendinnen wil ik dat (nog) niet noemen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vijf echt goede vriendinnen en een goede vriend waar ik wel echt (bijna) alles mee zou kunnen en willen delen. Dan nog een stuk of 10 mensen die ik als vrienden beschouw en waar ik ook apart mee afspreek, en nog een aantal leuke kennissen die ik zie op verjaardagen of ken via mijn vriend.
Helaas wonen de meesten niet om de hoek, waardoor ik mensen die toch dichtbij staan soms lang niet zie.
Helaas wonen de meesten niet om de hoek, waardoor ik mensen die toch dichtbij staan soms lang niet zie.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb 3 hele goede vriendinnen. Daarnaast nog zo'n 10 vrienden en kennissen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb 7 goede vriendinnen. Waarvan ik er 6 maar weinig zie, want ze wonen inmiddels of aan de andere kant van het land, of in het buitenland ( België, Zwitserland, Frankrijk..). Maar we hebben dan wel veel mailcontact en de keren dat ik ze zie is het ook altijd weer als vanouds. Wel vind ik het heel erg jammer dat ze allemaal zo ver weg wonen! Gelukkig heb ik nog 1 vriendin die in dezelfde woonplaats woont, dus die zie ik nog wel vaak. En dan heb ik ook nog wel een paar vrienden/vriendinnen/kennissen die ik ook af en toe eens zie.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ik heb 1 vriendin, die woont wat verder weg dus we zien elkaar ongeveer 1x in de 1 á 2 maanden. meer is welkom
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Zo'n 14 man in de vriendenploeg en ik heb een stuk of 6 losse vriendinnen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
'Beste' vrienden/vriendinnen 0. Wel kennissen en daar een stuk of 15/20 van denk ik.
Gast- Gast
Ik heb 1 allerbeste vriendin, 2 goede vriendinnen en 1 vriendin doe ik niet zo vaak zie.
Ik vind het nu ook heel moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen. Op het werk is iedereen veel ouder en sporten / hobby heb ik niet echt. Hoe doe je dat?
Ik vind het nu ook heel moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen. Op het werk is iedereen veel ouder en sporten / hobby heb ik niet echt. Hoe doe je dat?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Jip83 schreef:'Beste' vrienden/vriendinnen 0. Wel kennissen en daar een stuk of 15/20 van denk ik.
Vind je dat ook vervelend, of dat niet?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Vorig jaar in mijn vertrouwen heel erg beschadigd met betrekking tot beste vriendinnen. Dus ik vertrouw mensen niet zo snel meer. Ik vind dat wel jammer. Ik ben momenteel wel weer in een vriendschap aan het groeien, althans dat hoop ik
Gast- Gast
Ik denk 7 vriendinnen. Verder nog een vrij grote groep kennissen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?
» Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
» Incasseringsvermogen bij vrienden
» Vrienden verliezen.
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)
» Hoeveel echte vrienden / vriendinnen heb jij?
» Incasseringsvermogen bij vrienden
» Vrienden verliezen.
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: