Goedemorgen Zondag
+9
IndianRose
Poisongirl
Lien
Oasis
Suus
Roze Roos
Lotus
Mystic
Sterre
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen Zondag
Theedoosje: veel plezier samen!
Darcy: gefeliciteerd met je paps!
Sterre: vervelend die migraine.
Goedemorgen, ik lig nog lekker in bed. Zo douchen en ontbijten met croissantjes en ei!
Vandaag wil ik mijn caviahok schoonmaken, wat mensen terugbellen, misschien wat lezen voor m'n studie en forumnen! Ik had afgelopen week vakantie en morgen begint werk weer, nog niet veel zin in!
Vriendje zit vandaag voor de tv want er zijn interessante voetbalwedstrijden op...
Darcy: gefeliciteerd met je paps!
Sterre: vervelend die migraine.
Goedemorgen, ik lig nog lekker in bed. Zo douchen en ontbijten met croissantjes en ei!
Vandaag wil ik mijn caviahok schoonmaken, wat mensen terugbellen, misschien wat lezen voor m'n studie en forumnen! Ik had afgelopen week vakantie en morgen begint werk weer, nog niet veel zin in!
Vriendje zit vandaag voor de tv want er zijn interessante voetbalwedstrijden op...
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je wel Indian Rose Jij succes met je dingen die je wil doen vandaag
Gast- Gast
Anousch schreef:Goedemorgen!
Ik ga vandaag even de foto's langs brengen bij een vriendin die ik gister van haar gemaakt heb, voor de rest lekker gezellig met mijn lieve vriendje zijn
Mooie profiel foto Anousch!!
IndianRose- Fluisteraar
Poisongirl schreef:Goedemorgen!
Darcy, gefeliciteerd met je pappa! :flower:
Ik ben al vanaf 09.30 aan het studeren. Schiet niet echt op want moet heel veel wetteksten doorlezen en dat is saaaai! Maar goed, hoort erbij. Zometeen even naar de Xenos om een tafelkleed te kopen, daarna vlees en groenten snijden want schoonouders komen gezellig gourmetten. Daarna doe ik lekker helemaal niks meer, denk Big Bang Theory of Glee kijken.
Welke studie doe je? Is het voor een tentamen? Succes ermee! Je hebt in ieder geval leuke dingen in het vooruitzicht
IndianRose- Fluisteraar
Goedemorgen!
Ik ben sinds 10u wakker, nog even heerlijk in bed blijven liggen daarna. Nu ben ik soep aan het maken, hmm!
Vandaag niet veel plannen, we zien wel wat de dag ons brengt.
Fijne dag allemaal!
Ik ben sinds 10u wakker, nog even heerlijk in bed blijven liggen daarna. Nu ben ik soep aan het maken, hmm!
Vandaag niet veel plannen, we zien wel wat de dag ons brengt.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ben moe! Heb 5 uurtjes geslapen, nouja gelegen op de bank.. Ik had last van mn kat, die lag steeds op me haha! Helaas had ik mn bed uitgeleend aan mn collega's. Maar ik heb een leuke nacht gehad, daar gaat het om
Ga nu lekker op de bank hangen, zo heel lang onder de douche staan en vanmiddag naar mn ouders. Daar eten en BZV kijken. Fijne dag allemaal!
Ik ben moe! Heb 5 uurtjes geslapen, nouja gelegen op de bank.. Ik had last van mn kat, die lag steeds op me haha! Helaas had ik mn bed uitgeleend aan mn collega's. Maar ik heb een leuke nacht gehad, daar gaat het om
Ga nu lekker op de bank hangen, zo heel lang onder de douche staan en vanmiddag naar mn ouders. Daar eten en BZV kijken. Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
BloemkoolsoepTheedoosje schreef:Oh ook al soep maken, Snoes Welke maak jij ?
Snoes- Lady Post-a-lot
Dan moet jij hier maar even bloemkoolsoep komen eten
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Dan moet jij hier maar even bloemkoolsoep komen eten
Jaaaa graag!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik ben net een beetje wakker en wat een rot weer.
Straks ga ik naar de voetbal en verder niets doen vandaag.
Fijne dag
Ik ben net een beetje wakker en wat een rot weer.
Straks ga ik naar de voetbal en verder niets doen vandaag.
Fijne dag
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goeiemorgeeen (Ohh eigenlijk kan dat al niet meer )
Ik ga zo even naar de stad. Wil een boek kopen (of 2?) Daarna even naar oma, lang niet meer geweest.
Verder Life 4 You kijken. Niet zo heel erg spannend geloof ik
Ik ga zo even naar de stad. Wil een boek kopen (of 2?) Daarna even naar oma, lang niet meer geweest.
Verder Life 4 You kijken. Niet zo heel erg spannend geloof ik
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgenmiddag,
Ik lag vannacht rond half 3 in m'n bed en werd om 10.00 uur pas voor de 1e keer wakker Daarna ben ik weer in slaap gevallen en werd ik 'n uur geleden weer wakker. Alleen heb ik nog steeds het gevoel dat ik half slaap, kan niet echt wakker worden...
Ga zo eerst maar eens wat eten, douche, aankleden en dan alvast wat carnaval vieren :joker: Ik heb nog niet zo heel veel zin maar dat komt vast nog wel
Fijne zondag allemaal!
Ik lag vannacht rond half 3 in m'n bed en werd om 10.00 uur pas voor de 1e keer wakker Daarna ben ik weer in slaap gevallen en werd ik 'n uur geleden weer wakker. Alleen heb ik nog steeds het gevoel dat ik half slaap, kan niet echt wakker worden...
Ga zo eerst maar eens wat eten, douche, aankleden en dan alvast wat carnaval vieren :joker: Ik heb nog niet zo heel veel zin maar dat komt vast nog wel
Fijne zondag allemaal!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!