Foursquare
Pagina 1 van 1
Foursquare
Ik heb even een simpel vraagje voor die mensen die de foursquare-app hebben: Hoe maak je een nieuwe locatie aan? Ik wil namelijk thuis als locatie opgeven, maar dan moet die natuurlijk eerst aangemaakt worden
En gebruiken jullie foursquare veel? Het lijkt mij namelijk wel een grappig iets.
En gebruiken jullie foursquare veel? Het lijkt mij namelijk wel een grappig iets.
Gast- Gast
Re: Foursquare
Euh dat heb ik nog nooit gedaan. Volgens mij kan je gewoon aanklikken 'tap to add new place' bij de check-in.
Ik gebruik Foursquare alleen bij leuke plekken, anders worden mensen denk ik gek
Maar het is best leuk vind ik!
Ik gebruik Foursquare alleen bij leuke plekken, anders worden mensen denk ik gek
Maar het is best leuk vind ik!
Gast- Gast
Heb je 'm trouwens gelinkt aan Facebook? Dat is wel zo leuk namelijk, dan verschijnt het op je Facebook. Anders heb je er niet zo veel aan denk ik. Ik gebruik 'm verder namelijk nooit.
Gast- Gast
Meestal druk je op places, en dan 'not in list?' Daar klik ik op, en dan krijg je 'stil not in list?' en dan kun je een plek toevoegen. (Ad Venue) Maar dat lukte vandaag niet! Maar twitter deed ook heel raar, geen idee of dat met elkaar in verbinding stond.
Gast- Gast
Ik heb 'm nog niet gelinkt aan facebook of twitter, maar dat wil ik denk ik nog wel gaan doen. Weet ook nog niet in hoeverre ik 'm wil gebruiken hoor, maar ik vind het in elk geval wel een grappig iets :-)
Maar bedankt voor jullie antwoorden, ik ga nog eens kijken!
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb 'm nog niet gelinkt aan facebook of twitter, maar dat wil ik denk ik nog wel gaan doen. Weet ook nog niet in hoeverre ik 'm wil gebruiken hoor, maar ik vind het in elk geval wel een grappig iets :-)
Oh dan kun je het gewoon achter je pc doen, heb ik net ook gedaan, en toen lukte het wel gewoon.
Rechts bovenin zie je 'search' typ daar maar iets in, maakt niet uit wat. Daarna scroll je helemaal naar onder, en daar staat 'Add a new venue to foursquare'
Gast- Gast
Giacomo schreef:Wat is er zo leuk aan foursquare dan?
Haha niks Het is niet bijzonder, maar wel grappig om te laten zien wat je aan het doen bent, en waar. En je kunt ook zien of waar jij je bevindt zich meer mensen hebben ingecheckt. Dat is wel geinig.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Giacomo schreef:Wat is er zo leuk aan foursquare dan?
Haha niks Het is niet bijzonder, maar wel grappig om te laten zien wat je aan het doen bent, en waar. En je kunt ook zien of waar jij je bevindt zich meer mensen hebben ingecheckt. Dat is wel geinig.
Ja precies. Ik gebruik het om m'n facebook status te updaten als ik wil vertellen dat ik ergens ben. Dan zie je er ook een klein kaartje bij enzo.
Gast- Gast
Ik zou het nooit gebruiken, dmv het kaartje weten mensen dus constant waar je exact bent. Als je thuis als locatie opgeeft weet iedereen dus waar je woont (en wanneer je dus NIET thuis bent). Maar goed, ik vind t van anderen wel grappig om te zien.
Gast- Gast
Ja, dat bedacht ik me later ook. Maar je kunt ook aangeven dat anderen bijvoorbeeld niet kunnen zien waar je bent. Maar dat vind ik dan weer zonde, zoveel foursquaregebruikers zijn er al niet. Heb 'thuis' dus maar even laten zittenOdilia schreef:Ik zou het nooit gebruiken, dmv het kaartje weten mensen dus constant waar je exact bent. Als je thuis als locatie opgeeft weet iedereen dus waar je woont (en wanneer je dus NIET thuis bent). Maar goed, ik vind t van anderen wel grappig om te zien.
Gast- Gast
Odilia schreef:Ik zou het nooit gebruiken, dmv het kaartje weten mensen dus constant waar je exact bent. Als je thuis als locatie opgeeft weet iedereen dus waar je woont (en wanneer je dus NIET thuis bent). Maar goed, ik vind t van anderen wel grappig om te zien.
Dat weten ze echt niet constant hoor. Alleen als jij aangeeft dat je ergens bent en dat openbaar maakt. Ik had mijn thuislocatie erin gezet, maar die heb ik er wel weer uit gehaald, dat vond ik niet zo'n goed idee. Nu gebruik ik het eigenlijk alleen als ik op leuke plaatsen ben, bijvoorbeeld een evenement. Ik vind het wel grappig. Was laatst op een busstation, was niet druk daar dus ik kijk op FourSquare. Er was iemand anders ingecheckt dus zit ik te kijken wie dat dan zou kunnen zijn, best geinig.
Gast- Gast
Auxo schreef:Odilia schreef:Ik zou het nooit gebruiken, dmv het kaartje weten mensen dus constant waar je exact bent. Als je thuis als locatie opgeeft weet iedereen dus waar je woont (en wanneer je dus NIET thuis bent). Maar goed, ik vind t van anderen wel grappig om te zien.
Dat weten ze echt niet constant hoor. Alleen als jij aangeeft dat je ergens bent en dat openbaar maakt. Ik had mijn thuislocatie erin gezet, maar die heb ik er wel weer uit gehaald, dat vond ik niet zo'n goed idee. Nu gebruik ik het eigenlijk alleen als ik op leuke plaatsen ben, bijvoorbeeld een evenement. Ik vind het wel grappig. Was laatst op een busstation, was niet druk daar dus ik kijk op FourSquare. Er was iemand anders ingecheckt dus zit ik te kijken wie dat dan zou kunnen zijn, best geinig.
Ik vraag me altijd af hoe FourSquare dan weet of diegene er al weer weg is. Want je checkt in, maar je checkt niet uit. Dus voor 'tzelfde geld is diegene die ook ingecheckt is allang weer weg. Of zou je incheck na 24 uur verdwijnen ofzo? Ik snap dat nooit zo
Gast- Gast
Marin schreef:Auxo schreef:Odilia schreef:Ik zou het nooit gebruiken, dmv het kaartje weten mensen dus constant waar je exact bent. Als je thuis als locatie opgeeft weet iedereen dus waar je woont (en wanneer je dus NIET thuis bent). Maar goed, ik vind t van anderen wel grappig om te zien.
Ik vraag me altijd af hoe FourSquare dan weet of diegene er al weer weg is. Want je checkt in, maar je checkt niet uit. Dus voor 'tzelfde geld is diegene die ook ingecheckt is allang weer weg. Of zou je incheck na 24 uur verdwijnen ofzo? Ik snap dat nooit zo
Dat is een goeie inderdaad. Misschien pas als je ergens anders weer incheckt.
Gast- Gast
Odilia schreef:Ik zou het nooit gebruiken, dmv het kaartje weten mensen dus constant waar je exact bent. Als je thuis als locatie opgeeft weet iedereen dus waar je woont (en wanneer je dus NIET thuis bent). Maar goed, ik vind t van anderen wel grappig om te zien.
Nee hoor dat weten mensen echt niet. En al helemaal niet constant, het werkt niet met GPS ofzo, (dacht ik eerst ook haha) je kunt zelf bepalen of anderen weten waar je bent. Ik heb ook een 'thuis' gemaakt maar daar staat echt mijn straatnaam niet bij ofzo. En ik let wel op op wat ik erin zet. Want je hebt gelijk, maar dat is met twitter ook zo, als je schrijft 'ik ga met vriend naar het pretparkt' of wat dan ook, dan weten mensen inderdaad dat je beiden niet thuis bent.
Dat is wel iets waar mensen incluis mezelf meer op moeten zouden letten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: