Contractverlenging
+11
Moira
kwebbeltje
Taeda
Rovine
ellibre
luisa
Zora
Blair
Linda
Sun88
Sorella
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Contractverlenging
Ik ben ook wel benieuwd succes in ieder geval!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Helaas heb ik nog geen nieuws. Ze was zo druk vandaag dat ze morgen of overmorgen langskomt. Ik hou jullie op de hoogte!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:Helaas heb ik nog geen nieuws. Ze was zo druk vandaag dat ze morgen of overmorgen langskomt. Ik hou jullie op de hoogte!
Ohh wat frustrerend!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, vind ik ook. Ik had er echt op gerekend. Vrijdag gaat ze op vakantie voor drie weken dus ik hoop wel dat ze voor die tijd komt. Tegen de tijd dat ze terugkomt loopt mijn contract nog maar een maand.
Sorella- Kletskop
Nou, ik heb gister een soort van gesprek gehad maar veel wijzer ben ik er niet van geworden. Ze wil er nog over nadenken tijdens haar vakantie. Het was ook heel chaotisch even tussen de bedrijven door terwijl er klanten in de salon zaten en m'n collega's rondliepen.
Klinkt niet echt positief maar ze zei nog wel tegen me "Komt allemaal wel goed." Dus ik weet eigenlijk nog niks
Klinkt niet echt positief maar ze zei nog wel tegen me "Komt allemaal wel goed." Dus ik weet eigenlijk nog niks
Sorella- Kletskop
Jammer dat je nog niks weet! Als ik nu in je situatie zou zitten, zou ik denken dat ik geen contractverlening krijg. En nu dus ook al beginnen met solliciteren. Het loopt niet zo storm met banen en het duurt meestal wel een tijd voordat je daadwerkelijk ergens anders aan de slag kan. Blijkt dat je toch mag blijven, kun je altijd nog je sollicitatie af zeggen.
Ze is nu een maand op vakantie en je zegt dat ze er nog over na moet denken. Het zou zo maar kunnen dat ze dit echt wilt doen, maar het ook kan dat ze niet wil dat je in de vakantieperiode vertrekt naar een andere baan. Zo speelt ze op safe. Je hebt waarschijnlijk een maand opzegtermijn? Dus als ze terugkomt en ze zegt dat het niet verlengt wordt, moet je toch nog doorwerken tot einde contract.
Ze is nu een maand op vakantie en je zegt dat ze er nog over na moet denken. Het zou zo maar kunnen dat ze dit echt wilt doen, maar het ook kan dat ze niet wil dat je in de vakantieperiode vertrekt naar een andere baan. Zo speelt ze op safe. Je hebt waarschijnlijk een maand opzegtermijn? Dus als ze terugkomt en ze zegt dat het niet verlengt wordt, moet je toch nog doorwerken tot einde contract.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Sorella schreef:Nou, ik heb gister een soort van gesprek gehad maar veel wijzer ben ik er niet van geworden. Ze wil er nog over nadenken tijdens haar vakantie. Het was ook heel chaotisch even tussen de bedrijven door terwijl er klanten in de salon zaten en m'n collega's rondliepen.
En nu is ze al weg of wat? Anders zou ik zeker wel aangeven dat als zij niet weet of je kunt blijven je je wel verplicht voelt ook verder te gaan kijken voor ander werk aangezien jij ook je brood moet verdienen en nu geen zekerheid krijgt. Ik weet niet hoe lang en wanneer ze op vakantie gaat natuurlijk. Als dat maandag is en maar voor een week dan zou ik best willen wachten. Ze is natuurlijk niet verplicht je op korte termijn een antwoord te geven maar jij bent ook niet verplicht machteloos af te gaan zitten wachten.
Gast- Gast
Snow White, dat idee is ook al door mijn gedachten geschoten, om me nu zoet te houden zodat ik de vakantie nog alles regel.
Zus, ze is drie weken weg, komt terug als mijn contract nog iets langer dan een maand duurt. Ik ga wel alvast om me heen kijken, ik weet helaas hoe moeilijk het is om aan een baan te komen dus ik ga maar vast beginnen. Ik zou het wel echt heel erg vinden als ik weg moet omdat ik het zo naar mijn zin heb.
Zus, ze is drie weken weg, komt terug als mijn contract nog iets langer dan een maand duurt. Ik ga wel alvast om me heen kijken, ik weet helaas hoe moeilijk het is om aan een baan te komen dus ik ga maar vast beginnen. Ik zou het wel echt heel erg vinden als ik weg moet omdat ik het zo naar mijn zin heb.
Sorella- Kletskop
Jeetje irritant! Ik zou toch denken dat het misschien wel goed komt, aangezien ze dat er toch tussen neus en lippen door uitflapte. Neemt niet weg dat het niet heel netjes is zo onduidelijk te zijn, en jou in onzekerheid te laten zitten, dus ik zou zeker alvast gaan rondkijken.
Zora- Ratel
Mijn contract wordt verlengd
Ik heb haar nog steeds niet persoonlijk gesproken maar nadat ik via wa aangaf dat ik een gesprek wil omdat ik wil weten hoe of wat zei ze dat mijn contract sowieso verlengd wordt. En dat ze binnenkort nog met me komt praten.
Ik ben zo blij
Ik heb haar nog steeds niet persoonlijk gesproken maar nadat ik via wa aangaf dat ik een gesprek wil omdat ik wil weten hoe of wat zei ze dat mijn contract sowieso verlengd wordt. En dat ze binnenkort nog met me komt praten.
Ik ben zo blij
Sorella- Kletskop
Wauw, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!!
Zora- Ratel
O wat fijn voor je!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Fijn nieuws, gefeliciteerd!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat fijn!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Yes, goed nieuws! Gefeliciteerd .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Wat fijn zeg! Vast een opluchting en even geen onzekerheid.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Dank jullie wel! Ik merk dat ik nu zo veel meer ontspannen aan het werk ben, echt een fijn gevoel. Al zal ik pas helemaal gerustgesteld zijn als ik mijn nieuwe contract voor me heb liggen. Hopelijk wordt het een jaarcontract, dan zit ik voorlopig gebeiteld!
Sorella- Kletskop
Wat fijn Sorella, kan me voorstellen dat je pas echt enthousiast durft te zijn, als je je contract in handen hebt, maar dit is toch al heel goed nieuws!!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Contractverlenging
» Contractverlenging
» Contractverlenging
» Geen contractverlenging... En toen...?
» Contractverlenging
» Contractverlenging
» Geen contractverlenging... En toen...?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: