Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardagscadeau trubbels

+9
kwebbeltje
Rush
Willem
Printje
Tania
Joli86
TukTuk
Susan
Bolleke
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verjaardagscadeau trubbels  - Pagina 2 Empty Re: Verjaardagscadeau trubbels

Bericht  SDL di 11 jun 2013 - 22:10

Mijn kinderen hebben echt veel plezier aan de 3ds. Mijn neefje vindt de tablet van zijn ouders weer helemaal te gek gaaf en kijkt bijna niet om naar de 3ds.

Een tablet lijkt mij ook wel handig. Ik zou eerder een tablet voor onszelf kopen waar de kids op mogen spelen en een 3ds voor de kids waar wij zo nu en dan gebruik van "mogen" maken Very Happy.
3ds dus Verjaardagscadeau trubbels  - Pagina 2 3079029344.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bolleke di 11 jun 2013 - 22:13

kwebbeltje schreef:Ik zou een ds geven. Die heeft w ook en is ook makkelijk als je weg gaat kan hij dat ding meenenemen.
W weet nog geneens wat hij moet vragen , hij wordt 11juli 7. Moeilijk allemaal ze hebben al zoveeeeeeel.
3 jaar geleden heeft hij een ds gekregen, die had ik van mijn buren over gekocht, een oude nog maar dat vond ik voor toen genoeg. Nu wil hij vaak spelletjes die je alleen op de 3ds kunt spelen en dat gaat dus niet.
Ik denk dat het inderdaad de 3ds gaat worden smile
Ze hebben inderdaad zoveel! Niet eens zelf gekocht allemaal hoor, ik was net naar aanleiding van dit topic aan het denken wat ik eigenlijk allemaal zelf heb gekocht en dat is echt niet veel. Hij heeft een buurjongen die 2 keer per jaar zijn kamer opruimt en dan met bakken lego, poppetjes, auto's etc aankomt. En Christian weet de halve tijd nog niet waar hij mee moet spelen... Verwend zijn ze Verjaardagscadeau trubbels  - Pagina 2 2474380249
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  kwebbeltje di 11 jun 2013 - 22:16

Bolleke schreef:
kwebbeltje schreef:Ik zou een ds geven. Die heeft w ook en is ook makkelijk als je weg gaat kan hij dat ding meenenemen.
W weet nog geneens wat hij moet vragen , hij wordt 11juli 7. Moeilijk allemaal ze hebben al zoveeeeeeel.
3 jaar geleden heeft hij een ds gekregen, die had ik van mijn buren over gekocht, een oude nog maar dat vond ik voor toen genoeg. Nu wil hij vaak spelletjes die je alleen op de 3ds kunt spelen en dat gaat dus niet.
Ik denk dat het inderdaad de 3ds gaat worden smile
Ze hebben inderdaad zoveel! Niet eens zelf gekocht allemaal hoor, ik was net naar aanleiding van dit topic aan het denken wat ik eigenlijk allemaal zelf heb gekocht en dat is echt niet veel. Hij heeft een buurjongen die 2 keer per jaar zijn kamer opruimt en dan met bakken lego, poppetjes, auto's etc aankomt. En Christian weet de halve tijd nog niet waar hij mee moet spelen... Verwend zijn ze Verjaardagscadeau trubbels  - Pagina 2 2474380249

Inderdaad en dan kan die van mij ook nog zeggen ik weet niet wat ik moet gaan doen? Nou niet weten wat je moet doen, je hebt ook geen speelgoed he :O
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Shisha di 11 jun 2013 - 22:25

Als ik kijk naar mijn neefjes en nichtjes dan zou ik voor een tablet gaan (en dan kun je hem inderdaad ook nog zelf gebruiken). Ze hebben bijna allemaal een nintendo 3ds maar kijken hier sinds de smartphone/tablet niet meer naar om en vragen de hele dag of ze spelletjes mogen spelen op de telefoon/tablet.
Mijn neefje van 6 wil ook graag een eigen mobieltje zodat hij daar spelletjes op kan spelen want hij mag niet altijd op die van zijn ouders.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Susan di 11 jun 2013 - 22:32

Je kunt in plaats van een tablet ook voor een iPod Touch gaan, dat is net een wat handzamer formaatje en kwalitatief gezien wel beter dan zo'n tablet van een goedkoop merk. Ik vind zelf de apps van Apple ook gewoon mooier. Als je het nieuwste model te duur vindt kun je ook een G4 kiezen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bolleke di 11 jun 2013 - 23:34

Ik heb een Iphone en daar staan ook al spelletjes voor hem op. Ik vind het wel echt moeilijk dit jaar hoor!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annemie wo 12 jun 2013 - 0:28

Printje schreef:Vroeger toen wij klein waren was die furby er ook. En wij wilden hem bij hoog en laag hebben dat ding, nog geen twee weken later stond ie te verfstoffen in kast. Ik zou ook voor iets anders gaan en hem mee laten sparen voor een ds.

+1, vroeger..pfff dat klinkt lang geleden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud