Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardagscadeau trubbels

+9
kwebbeltje
Rush
Willem
Printje
Tania
Joli86
TukTuk
Susan
Bolleke
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verjaardagscadeau trubbels  Empty Verjaardagscadeau trubbels

Bericht  Bolleke di 11 jun 2013 - 20:31

Mijn zoon word in Augustus 7, en bij bijna alles wat hij op televisie ziet is de standaard zin "Dat wil ik" smile
Nu heb ik een paar opties, namelijk:
De nieuwe Furby (90,- :shock:) Is er iemand hier die er ervaring mee heeft, is het leuk speelgoed of ben je er zo op uitgekeken?
Nintendo 3ds (150,- :O) Blijft altijd leuk.
Tablet (89,- Verjaardagscadeau trubbels  827601) Iemand ervaring, voegt het iets toe? Voordeel is dat ik er zelf ook wat aan heb.
Ik weet dat het echt belachelijke cadeau's zijn maar "speel" speelgoed heeft hij al genoeg en dat wil ik dus eigenlijk niet, en dat krijgt hij ook al van andere mensen weer op zijn verjaardag.
Iemand tips, suggesties?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau trubbels  Empty Re: Verjaardagscadeau trubbels

Bericht  Susan di 11 jun 2013 - 20:34

Nintendo 3DS. Zo'n Furby lijkt me echt iets waar je in een paar weken op uitgekeken bent en een tablet van 89 euro lijkt mij niet een geweldige tablet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 20:34

Volgens mij is een furby echt zo iets wat leuk is de eerste 2 weken en daarna in de kast beland. Dan zou ik eerder voor die tablet gaan voor dat geld, of toch die nintendo. Misschien is er een goedkopere versie?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Bolleke di 11 jun 2013 - 21:05

Dankjewel, Susan ik kan natuurlijk ook voor een tablet in dezelfde prijs categorie als de Nintendo kijken...
De Furby word het denk ik niet, maar die wil hij eigenlijk het liefste momenteel. Wat een gedoe zeg Verjaardagscadeau trubbels  3079029344

Laatst aangepast door Bolleke op di 11 jun 2013 - 21:06; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Typgebrek)
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Joli86 di 11 jun 2013 - 21:05

Waarom geen spaargeld zodat hij zelf kan sparen voor een 3ds, vind €150,- ook echt veel geld voor een verjaardag..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 21:10

Ja er zelf voor sparen is ook wel een idee, dan kan hij eventueel ook nog aan andere visite geld vragen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Tania di 11 jun 2013 - 21:14

Ik zou de Furby kopen waarschijnlijk. 3DS heeft hij wel langer wat aan maar voor een verjaardag geef ik graag iets wat ze heel graag willen hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Bolleke di 11 jun 2013 - 21:16

Pff moeilijk zeg, ik neig ook wel naar wat hij het liefste wil hebben, maar dat kan ook zomaar weer veranderen...
Geld geef ik liever niet, ik wil iets geven wat hij uit kan pakken.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje di 11 jun 2013 - 21:39

Vroeger toen wij klein waren was die furby er ook. En wij wilden hem bij hoog en laag hebben dat ding, nog geen twee weken later stond ie te verfstoffen in kast. Ik zou ook voor iets anders gaan en hem mee laten sparen voor een ds.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 21:40

Wat anders misschien ook een idee is, is om een leuk spelletje voor die 3DS te kopen, zodat hij toch iets uit te pakken heeft, en dan geld er bij met de boodschap dat hij ook aan andere visite geld kan vragen en je na zijn verjaardag samen de 3DS koopt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Willem di 11 jun 2013 - 21:44

TukTuk schreef:Wat anders misschien ook een idee is, is om een leuk spelletje voor die 3DS te kopen, zodat hij toch iets uit te pakken heeft, en dan geld er bij met de boodschap dat hij ook aan andere visite geld kan vragen en je na zijn verjaardag samen de 3DS koopt?

Waarom per se sparen? TO geeft toch aan dat ze haar zoon een cadeau van die waarde wil geven, wat is dan het punt?
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 21:46

Willem schreef:
TukTuk schreef:Wat anders misschien ook een idee is, is om een leuk spelletje voor die 3DS te kopen, zodat hij toch iets uit te pakken heeft, en dan geld er bij met de boodschap dat hij ook aan andere visite geld kan vragen en je na zijn verjaardag samen de 3DS koopt?

Waarom per se sparen? TO geeft toch aan dat ze haar zoon een cadeau van die waarde wil geven, wat is dan het punt?

Waarom spreek je mij er op aan en niet diegene die met het idee kwam en zelfs aangaf 150 euro echt veels te veel te vinden voor een cadeau?

Ik kwam met dit idee omdat TO aangeeft graag iets te willen geven wat hij uitpakt, ik zie nergens dat ze perse die 150 euro wilt uitgeven, maar meer dat ze graag iets wilt geven wat hij leuk vindt. En ze gaf zelf ook aan dat ze 150 euro best wel veel vondt, zie OP.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Susan di 11 jun 2013 - 21:47

Willem schreef:

Eens. Als zij het geld heeft voor die Nintendo en ze vindt het zelf niet erg om het eraan uit te geven, wat is dan het probleem? Anderen hebben toch niks te maken met haar budget voor die verjaardag, daar gaat haar vraag toch ook niet over?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 21:50

Susan schreef:
Willem schreef:

Eens. Als zij het geld heeft voor die Nintendo en ze vindt het zelf niet erg om het eraan uit te geven, wat is dan het probleem? Anderen hebben toch niks te maken met haar budget voor die verjaardag, daar gaat haar vraag toch ook niet over?

Nouja uit haar OP bleek dus wel dat ze die 3DS wel erg duur vond. Het was maar een idee, iemand anders kwam met het idee voor sparen, TO gaf aan dat ze graag iets wilde wat hij kon uitpakken, ik geef alleen een voorbeeld van wat dan eventueel ook nog zou kunnen. Jullie zijn nu echt aan het zeiken om te zeiken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Susan di 11 jun 2013 - 21:50

Nou, ik zou hem ook niet voor zijn verjaardag alleen een spel geven en hem dan zelf laten sparen voor dat ding, dat is voor een kind wel een enorme domper. Maar ik zie ook niet het probleem van 150 euro uitgeven voor een verjaardagscadeau, als je het geld hebt, ervoor over hebt en je weet dat het iets is wat je kind heel graag wil hebben. Maar goed, ik ben daar ook niet zo calvinistisch in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 11 jun 2013 - 21:50

Ik heb meer het idee dat ze zegt dat het veel geld is om eventueel commentaar voor te zijn, wat ze nu dus alsnog krijgt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 21:51

Susan schreef:Ik heb meer het idee dat ze zegt dat het veel geld is om eventueel commentaar voor te zijn, wat ze nu dus alsnog krijgt.

Nou ja zo kan je het ook opvatten inderdaad, ik kreeg het idee dat ze het zelf ook veel geld vond. En daarop was mijn reactie dus gebaseerd.

Vind het alleen wel typisch dat ik dan commentaar krijg, terwijl ik er geen enkel waarde oordeel over gaf, over of het wel of niet teveel geld was voor een kado, terwijl de persoon die het idee opperde om te laten sparen er voor dat wél deed.

Laatst aangepast door TukTuk op di 11 jun 2013 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Rush di 11 jun 2013 - 21:52

Nintendo 3ds!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Susan di 11 jun 2013 - 21:58

Mijn reactie is ook meer gericht op Joli86 maar ik quote het bericht van Willem omdat ik het daarmee eens ben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 21:59

Susan schreef:Mijn reactie is ook meer gericht op Joli86 maar ik quote het bericht van Willem omdat ik het daarmee eens ben.

Ok smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Willem di 11 jun 2013 - 22:00

Ik heb het laatste bericht gequote, de reactie slaat net zo goed op Joli. Slachtofferrol is niet nodig TukTuk.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Bolleke di 11 jun 2013 - 22:01

Haha, nou ik vind het zeker veel geld voor een verjaardag, maar ik heb het er wel voor over als ik weet dat hij het heel leuk vind, en het niet na 2 weken in de kast ligt. Een Furby vind ik in verhouding veel duurder dan een 3ds.
Een spelletje geven, die zijn in verhouding ook duur en we hebben een R4 kaartje waar je op kunt downloaden, de spellen kosten mij dus eigenlijk niks.
Zelf laten sparen vind ik een goed idee, maar niet voor een verjaardag. Het is toch anders als bij een volwassene vind ik, kinderen willen gewoon meteen iets tastbaars.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk di 11 jun 2013 - 22:03

Bolleke schreef:Haha, nou ik vind het zeker veel geld voor een verjaardag, maar ik heb het er wel voor over als ik weet dat hij het heel leuk vind, en het niet na 2 weken in de kast ligt. Een Furby vind ik in verhouding veel duurder dan een 3ds.
Een spelletje geven, die zijn in verhouding ook duur en we hebben een R4 kaartje waar je op kunt downloaden, de spellen kosten mij dus eigenlijk niks.
Zelf laten sparen vind ik een goed idee, maar niet voor een verjaardag. Het is toch anders als bij een volwassene vind ik, kinderen willen gewoon meteen iets tastbaars.

Ah ik wist niet dat je daar ook gedownloade spellen op kon zetten! Dan is een spelletje geven inderdaad ook zonde.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  kwebbeltje di 11 jun 2013 - 22:09

Ik zou een ds geven. Die heeft w ook en is ook makkelijk als je weg gaat kan hij dat ding meenenemen.
W weet nog geneens wat hij moet vragen , hij wordt 11juli 7. Moeilijk allemaal ze hebben al zoveeeeeeel.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Highway di 11 jun 2013 - 22:09

Ik zou de 3ds geven en visite/familie evt om geld laten vragen of een furby te kopen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud