Hoe is het met...
+14
Kalishi
Shisha
Catwoman79
PapillonRose
Happydobby
CCC
Twellie
Star007
Raven
Amber-
Linda
Parel
Sanne
Aimee
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe is het met...
Ik ben even nieuwsgierig naar een paar mama's en kinderen!
Linda, hoe gaat het nu met jullie zoon? Huilt hij nog zo veel?
Amber, hoe gaat het met L. zijn arm? Heeft hij er 'last' van icm zijn ontwikkeling?
Parel, ik lees zo hier en daar dat je super ongelukkig bent met je opleiding/onregelmatig werken. Denk je er aan om te stoppen?
Amber, hoe gaat het met L. zijn arm? Heeft hij er 'last' van icm zijn ontwikkeling?
Parel, ik lees zo hier en daar dat je super ongelukkig bent met je opleiding/onregelmatig werken. Denk je er aan om te stoppen?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Hoe is het met...
Oh ik vergeet nog:
Sanne, heeft je productiedip van laatst denk je toch te maken gehad met een eisprong/naderende menstruatie of was het vals alarm?
Sanne, heeft je productiedip van laatst denk je toch te maken gehad met een eisprong/naderende menstruatie of was het vals alarm?
Aimee- Ratel
Aimee: hoe gaat het met jouw zoontje? Is hij weer opgeknapt? En heeft hij nog last van hooikoorts en heb je daar nog wat voor gevonden?
Gast- Gast
Robin_ schreef:Aimee: hoe gaat het met jouw zoontje? Is hij weer opgeknapt? En heeft hij nog last van hooikoorts en heb je daar nog wat voor gevonden?
Lief dat je er naar vraagt! Hij is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Nadat hij hier in Nederland in het zkh aan de sonde heeft gelegen ging het heel snel. Ik merk wel wat gedragsverandering dingetjes (erg drammerig, veel knijpen, slecht slapen), maar ik denk dat de in totaal 3 nachten zkh wel impact hebben gehad en dat dit ook wel weer over gaat.
Verder is hij wel nog heel erg snotterig, maar of dat hooikoorts of een verkoudheid is weet ik niet. Hij heeft iig niet meer zoveel last van zijn ogen gehad. Dus we kijken het nog even aan
Aimee- Ratel
Lief dat je ernaar vraagt. Het was helaas vals alarm. Ik heb er twee testen tegenaan gegooid, want ik voelde me echt net zoals toen ik zwanger was van H., maar helaas. En ik baal er best van. Nog geen tekenen van een naderende menstruatie ook.
Mijn vriend vroeg laatst wat ik belangrijker vind, mijn kinderwens of H. nog borstvoeding geven. Tja, dat laatste vind ik erg belangrijk, maar die uitblijvende menstruatie is voor mij nu wel echt een groot nadeel aan de borstvoeding. Af en toe ben ik er wel even verdrietig van eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd naar Raven, hoe gaat het met je en heb je alles een plekje kunnen geven?
Mijn vriend vroeg laatst wat ik belangrijker vind, mijn kinderwens of H. nog borstvoeding geven. Tja, dat laatste vind ik erg belangrijk, maar die uitblijvende menstruatie is voor mij nu wel echt een groot nadeel aan de borstvoeding. Af en toe ben ik er wel even verdrietig van eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd naar Raven, hoe gaat het met je en heb je alles een plekje kunnen geven?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Lief dat je ernaar vraagt!
Ik ben ook wel benieuwd naar Linda haar zoon, en ook naar haar dochter, hoe gaat dat nu met slapen en haar driftbuien?
Twellie, wanneer mag jij weer bevallen?
Ik heb zojuist op mijn opleiding en werk verteld dat ik de opleiding helpende af maak, dat zal zo ongeveer tot oktober duren. Daarna ga ik op zoek naar een baan als helpende of iets anders. Wat weet ik nog niet, maar dat komt hopelijk vast goed. Riskant, want ik neem ontslag, maar beter voor mijn gezin. Gevoel wint het even van verstand!
Ik ben ook wel benieuwd naar Linda haar zoon, en ook naar haar dochter, hoe gaat dat nu met slapen en haar driftbuien?
Twellie, wanneer mag jij weer bevallen?
Ik heb zojuist op mijn opleiding en werk verteld dat ik de opleiding helpende af maak, dat zal zo ongeveer tot oktober duren. Daarna ga ik op zoek naar een baan als helpende of iets anders. Wat weet ik nog niet, maar dat komt hopelijk vast goed. Riskant, want ik neem ontslag, maar beter voor mijn gezin. Gevoel wint het even van verstand!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Aimee schreef:
Het gaat een stuk beter sinds we begonnen zijn met de omeprazol voor z'n reflux. Ook z'n verkoudheid lijkt eindelijk beter te gaan.
Hij heeft zelfs al een paar dagen bijna 5 uur achter elkaar geslapen.
Ik begin nu zelf weer keelpijn te krijgen en verkouden te raken, dus ik hoop niet dat hij het nu weer krijgt.
Wat fijn dat het beter gaat met je zoon! Het zal best een flinke impact op hem gehad hebben. Mocht je in het ziekenhuis bij hem blijven slapen?
Sanne, wat balen zeg! En wat een moeilijke keus...
Kan je niet alleen stoppen met de nachtvoedingen en nog wel overdag bv geven? Dan kan je kijken of je cyclus op gang komt.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Parel, wat dapper dat je die beslissing hebt genomen! Soms is het een wijs besluit om naar je gevoel te luisteren, zeker wat betreft werk. Het is vreselijk om met tegenzin aan het werk te gaan. Ik heb ooit ook zo'n beslissing genomen.
Met dochter gaat het echt super! Ze slaapt geweldig goed (12 tot 14 uur non stop). En ze zit zichtbaar goed in haar vel. Ze heeft wel haar peuterbuien, maar die horen er natuurlijk bij. Niet meer die vreselijke huilbuien gelukkig.
Met dochter gaat het echt super! Ze slaapt geweldig goed (12 tot 14 uur non stop). En ze zit zichtbaar goed in haar vel. Ze heeft wel haar peuterbuien, maar die horen er natuurlijk bij. Niet meer die vreselijke huilbuien gelukkig.
Linda- Ratel
Ik ben benieuwd hoe het met Susan en haar zoon gaat. Ik heb al eventjes geen berichten meer over hem gelezen, dus ik hoop dat geen nieuws, goed nieuws is.
Linda- Ratel
Dat zie ik niet echt zitten nog, Linda. Ze drink wel echt minder lang en ook minder vaak 's nachts, maar ermee stoppen vind ik moeilijk. Ze is zo verdrietig steeds 's nachts totdat ze weer bij mij ligt. Het lijkt me zo zwaar om 's nachts met een huilend kindje te zitten.
En ze drinkt overdag ook vrijwel niet, op het KDV wel, maar mijn vriend en ik krijgen er echt niks in, dan maak ik me zo'n zorgen als ik ook nog eens borstvoedingen afbouw
En ze drinkt overdag ook vrijwel niet, op het KDV wel, maar mijn vriend en ik krijgen er echt niks in, dan maak ik me zo'n zorgen als ik ook nog eens borstvoedingen afbouw
Sanne- Ratel
Aimee wat lief dat je daar naar vraagt.
Het gaat goed. We krijgen nog wel steeds elke week fysiotherapie en dit is wel echt nodig. Als we een week overslaan word zijn arm wat stijf, de spieren gaan dan vast zitten. Hij gebruikt zijn arm steeds beter en de arm word sterker. Bepaalde bewegingen kan hij moeilijk zoals bijvoorbeeld zijn arm recht omhoog doen en volledig op zij. Of het zijn ontwikkeling tegen gaat is moeilijk te zeggen. Hij kan bijvoorbeeld nog steeds niet rollen van zijn buik naar rug, dit zou door zijn arm kunnen komen. Maar hij is wel sinds ongeveer 2 weken aan het tijgeren. Ben echt zo trots, want we hadden eigenlijk niet durven dromen dat hij dat nu al zou kunnen. Ook onze fysiotherapeut vind dit erg knap van hem!
9 juli moeten we weer voor controle naar Leiden.
Fijn dat je mannetje weer is opgeknapt!
Het gaat goed. We krijgen nog wel steeds elke week fysiotherapie en dit is wel echt nodig. Als we een week overslaan word zijn arm wat stijf, de spieren gaan dan vast zitten. Hij gebruikt zijn arm steeds beter en de arm word sterker. Bepaalde bewegingen kan hij moeilijk zoals bijvoorbeeld zijn arm recht omhoog doen en volledig op zij. Of het zijn ontwikkeling tegen gaat is moeilijk te zeggen. Hij kan bijvoorbeeld nog steeds niet rollen van zijn buik naar rug, dit zou door zijn arm kunnen komen. Maar hij is wel sinds ongeveer 2 weken aan het tijgeren. Ben echt zo trots, want we hadden eigenlijk niet durven dromen dat hij dat nu al zou kunnen. Ook onze fysiotherapeut vind dit erg knap van hem!
9 juli moeten we weer voor controle naar Leiden.
Fijn dat je mannetje weer is opgeknapt!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Sanne lief dat je nog aan ons denkt.
Het gaat eigenlijk heel goed met ons. Ik heb vorige week nog een algemeen onderzoek gehad in het ziekenhuis. Dat doen ze normaal alleen bij vrouwen die hellp hebben gehad.
Maar omdat ik infarcten in de placenta had wilde ze dat ik het ook deed.
Over ongeveer 2 weken krijg ik de uitslag. Als die goed is krijgen we groen licht om weer te proberen om zwanger te worden.
Hoewel ik dat nog wel eng vind heb ik ook erg veel zin om weer zwanger te mogen worden. Hopelijk lukt het snel en gaat het dan allemaal goed. Zodat wij ook een kindje hebben waarmee we kunnen knuffelen.
Het gaat eigenlijk heel goed met ons. Ik heb vorige week nog een algemeen onderzoek gehad in het ziekenhuis. Dat doen ze normaal alleen bij vrouwen die hellp hebben gehad.
Maar omdat ik infarcten in de placenta had wilde ze dat ik het ook deed.
Over ongeveer 2 weken krijg ik de uitslag. Als die goed is krijgen we groen licht om weer te proberen om zwanger te worden.
Hoewel ik dat nog wel eng vind heb ik ook erg veel zin om weer zwanger te mogen worden. Hopelijk lukt het snel en gaat het dan allemaal goed. Zodat wij ook een kindje hebben waarmee we kunnen knuffelen.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Sanne schreef:Dat zie ik niet echt zitten nog, Linda. Ze drink wel echt minder lang en ook minder vaak 's nachts, maar ermee stoppen vind ik moeilijk. Ze is zo verdrietig steeds 's nachts totdat ze weer bij mij ligt. Het lijkt me zo zwaar om 's nachts met een huilend kindje te zitten.
Ja, lastig hoor...
Wat drinken betreft. Dikke kans dat ze meer gaat drinken als ze minder bv krijgt. Zo was het hier tenminste wel. Mijn dochter dronk altijd super weinig ander vocht. Tot ze met de bv stopte, toen begon ze wel ander vocht te drinken.
Ik snap wel dat het een moeilijke beslissing is. Maar als de wens voor een tweede zo groot is...
Ik had graag met je geruild! Ik werd dit keer na 2 maanden alweer ongesteld. Daar zat ik totaal niet op te wachten.
Linda- Ratel
Wat goed van je Parel, dat je voor je gezin en jezelf kiest. Ook als helpende zal je vast een baan vinden! Wie weet ga je in de toekomst nog verder tot verzorgende of verpleegkundige o.i.d. Belangrijker is nu dat je je wat gelukkiger gaat voelen!
Hoe gaat het met de drieling zwangere? Het kan goed zijn dat ik er helemaal overheen heb gelezen hoor....
Hoe gaat het met M. , het meisje wat epilepsie heeft/had. Heeft de hersenoperatie nut gehad, of is het nog te vroeg om daar het antwoord op te weten?
Hoe gaat het met E. van Susan?
Hoe gaat het met de drieling zwangere? Het kan goed zijn dat ik er helemaal overheen heb gelezen hoor....
Hoe gaat het met M. , het meisje wat epilepsie heeft/had. Heeft de hersenoperatie nut gehad, of is het nog te vroeg om daar het antwoord op te weten?
Hoe gaat het met E. van Susan?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik mis de motivatie om te gaan werken dus ook niet, ik zit op een hele fijne afdeling met leuke mensen, alleen nog 2/3 jaar naar school en leren en 32 uur per week werken zag ik niet zitten. Gelukkig vinden ze op het werk dat ik gewoon heel goed mijn werk doe, dat is altijd fijn. Eerlijk is eerlijk, ik wil gewoon minder werken en over een jaar ook weer voor een baby
Parel- Ratel
Parel schreef:Ik mis de motivatie om te gaan werken dus ook niet, ik zit op een hele fijne afdeling met leuke mensen, alleen nog 2/3 jaar naar school en leren en 32 uur per week werken zag ik niet zitten. Gelukkig vinden ze op het werk dat ik gewoon heel goed mijn werk doe, dat is altijd fijn. Eerlijk is eerlijk, ik wil gewoon minder werken en over een jaar ook weer voor een baby
Hahaha ze beginnen dus al te rammelen Dacht al zoiets op te maken uit verschillende posts
Star007- Kletskop
@ Parel: Ik ga ergens midden Augustus weer bevallen. Het wordt dan een keizersnede met 39 weken of een natuurlijke bevalling als dit kind (veel) kleiner lijkt te worden dan de andere twee.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Sanne, wat lastig joh. Kan me voorstellen dat je niet wilt afbouwen, maar als je wens zo groot is... hopelijk gaat je dochter zelf de nachtvoedingen binnenkort wat afbouwen!
Linda, fijn om te lezen dat het beter gaat! Hopelijk pikt hij jouw verkoudheid niet op. Het is wel ook echt een prachtig ventje!!
Amber, wat knap dat hij kan tijgeren! Daar mag je zeker trots op zijn. Hopelijk kan de fysio hem helpen om van zijn belemmerngen af te komen. Is het trouwens iets waar hij zijn leven lang last van kan blijven houden(spierstijfheid enzo) of is het dmv fysio of een operatie wel helemaal te herstellen?
Parel, ik vind het superstoer dat je voor jezelf en je gezin kiest. En als helpende is er vast ook een leuke baan (regelmatig en minder uur) voor je te vinden!
Star, bloempjuh die zwanger is van een drieling heeft de afgelopen dagen nog in het zomer2013 topic geschreven
Linda, fijn om te lezen dat het beter gaat! Hopelijk pikt hij jouw verkoudheid niet op. Het is wel ook echt een prachtig ventje!!
Amber, wat knap dat hij kan tijgeren! Daar mag je zeker trots op zijn. Hopelijk kan de fysio hem helpen om van zijn belemmerngen af te komen. Is het trouwens iets waar hij zijn leven lang last van kan blijven houden(spierstijfheid enzo) of is het dmv fysio of een operatie wel helemaal te herstellen?
Parel, ik vind het superstoer dat je voor jezelf en je gezin kiest. En als helpende is er vast ook een leuke baan (regelmatig en minder uur) voor je te vinden!
Star, bloempjuh die zwanger is van een drieling heeft de afgelopen dagen nog in het zomer2013 topic geschreven
Aimee- Ratel
O, thanks Aimee
Star007- Kletskop
Raven, dat is nog even spannend dus, hopelijk krijg je groen licht, ik kan me voortellen dat het eng is, het onbezorgde zal er wel helemaal af zijn nu. Ik duim voor je dat je in de toekomst een mooie en gezonde zwangerschap krijgt.
Linda en Aimee, ik vind het ook echt lastig. Die kinderwens is echt groot, maar ergens denk ik ook dat een jaar extra helemaal niet heel veel uit maakt, dan ben ik nog onder de 30, H. krijgt het dan beter mee, dus wat maakt het uit? Het is echt het gevoel, ik wil zo graag nu.
En misschien dat ze inderdaad beter gaat drinken als ze minder borstvoeding krijgt. Het is natuurlijk ook frappant dat ze op het KDV wel goed drinkt en thuis niet, kan geen toeval zijn natuurlijk Het is gewoon een ongelooflijke wijsneus. Maar afgelopen weekend toen ze ziekig was, verdrietig, koortsig en jengelig, niets wilde eten en drinken, dan ben ik wel weer heel blij met de borstvoeding. Ik vind het een irritant dilemma en baal steeds meer van mijn lichaam dat maar niet gaat menstrueren, terwijl ik wel steeds buikpijn heb.
Linda en Aimee, ik vind het ook echt lastig. Die kinderwens is echt groot, maar ergens denk ik ook dat een jaar extra helemaal niet heel veel uit maakt, dan ben ik nog onder de 30, H. krijgt het dan beter mee, dus wat maakt het uit? Het is echt het gevoel, ik wil zo graag nu.
En misschien dat ze inderdaad beter gaat drinken als ze minder borstvoeding krijgt. Het is natuurlijk ook frappant dat ze op het KDV wel goed drinkt en thuis niet, kan geen toeval zijn natuurlijk Het is gewoon een ongelooflijke wijsneus. Maar afgelopen weekend toen ze ziekig was, verdrietig, koortsig en jengelig, niets wilde eten en drinken, dan ben ik wel weer heel blij met de borstvoeding. Ik vind het een irritant dilemma en baal steeds meer van mijn lichaam dat maar niet gaat menstrueren, terwijl ik wel steeds buikpijn heb.
Sanne- Ratel
Ik ben benieuwd hoe het met Sisha gaat!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Sanne, wat vervelend joh. Ik werd al vrij snel ongesteld, snapte daar dan weer niks van. Had me er stiekem op verheugd er toen nog even vanaf te zijn. Maar goed, kan alle kanten uitgaan dus. Hoop dat het snel doorzet voor je. Kan me ook voorstellen dat je de bv nog niet wilt afbouwen. Als je nog tijd genoeg hebt, waarom niet toch?
Parel, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd!
Aimee, wat fijn dat L. weer is opgeknapt!
Parel, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd!
Aimee, wat fijn dat L. weer is opgeknapt!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Parel, Helpende is ook prima toch, kan je lekker ervaring opdoen en later niveau 3 gaan doen. Ik heb mijn niveau 3 in 9 maanden gehaald via een versneld traject.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ja, daarom, ik kan dat over 5 jaar desnoods nog doen, ik wil me eerst op mijn gezin richten, het doet ons meer dan we hadden verwacht. Ik baal alleen wel van die crisis, er is nergens echt veel werk.
Parel- Ratel
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met de mama's die (bijna) uitgerekend zijn, houden jullie t nog een beetje vol?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: