Dapper...
+3
Ragazza
Carra
Tummy
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dapper...
Er zit hier ergens een spin en ik ben 'm kwijt. Zo'n grote zwarte. Ik wilde heel dapper (extreem dapper voor mijn doen) een glas pakken en 'm zo buiten zetten, maar toen ik terug uit de keuken kwam was ie weg...
En nu voel ik het voortdurend kriebelen, brrrrr
Iemand hier nog dappere acties uitgevoerd met of zonder succes?
En nu voel ik het voortdurend kriebelen, brrrrr
Iemand hier nog dappere acties uitgevoerd met of zonder succes?
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Re: Dapper...
Ik ben onder een boom doorgefietst waar een nest zit van een buizerd... En die buizerd kwam achter mij aan. Van de eerste keer KKKKSSSSSTTTTT schrok ze...maar daarna tikte ze toch twee keer mijn helm aan om mij weg te jagen. Brr..
Gast- Gast
Ik word de hele dag voor dapper uitgemaakt maar soms schijt ik ook in mijn broek . Gewoon doen alsof, werkt altijd...
Gast- Gast
Jip83 schreef:Ik ben onder een boom doorgefietst waar een nest zit van een buizerd... En die buizerd kwam achter mij aan. Van de eerste keer KKKKSSSSSTTTTT schrok ze...maar daarna tikte ze toch twee keer mijn helm aan om mij weg te jagen. Brr..
Wow, dat vind ik wel gaaf!
Gast- Gast
Ik ben net op de snelweg uitgestapt nadat er voor mij een ongeluk was gebeurd en ik heel hard op de rem moest. Dat vond ik wel dapper. Ook al kon ik niks doen en viel de fysieke schade mee achteraf.
Jip, vloog die buizerd dan met je mee? Ik ga er vanuit dat jij heel hard fietst dus als ze eerst schrok en je daarna toch aantikte moet ze wel zijn meegevlogen toch? Eng!
Jip, vloog die buizerd dan met je mee? Ik ga er vanuit dat jij heel hard fietst dus als ze eerst schrok en je daarna toch aantikte moet ze wel zijn meegevlogen toch? Eng!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik was vanmorgen extreem dapper in de ogen van mijn collega's, ik heb nl met mijn blote handen een grote spin opgepakt en naar buiten gegooid.. Mij doet het niks, dus ik vind mezelf dan ook niet dapper, laat staan extreem dapper, maar vind het wel leuk dat mijn collega's dat vinden
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik heb gisteren een (voor mijn gevoel) grote spin gevangen in de slaapkamer van mijn zoontje. Ik ben echt als de dood voor spinnen en ik zal ze nooooit zomaar vangen, wacht altijd op mijn vriend o.i.d. Maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om die spin op mijn zoontje zijn kamer te laten rondkruipen, terwijl hij daar moest gaan slapen. Dus heb ik hem, met een heel bang hartje, gevangen.
En nu vind ik spinnen nog steeds eng, brr.
En nu vind ik spinnen nog steeds eng, brr.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kwam vanmorgen weer uit mijn werk , hadden mijn katten een cadeautje neer gelegd een dooie vogel.
Met afschuw opgeruimd , vond mezelf een behoorlijke held
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Mijn kat had vorige keer een muis voor de deur neergelegd. Daar ben ik netjes over gestapt en heeft mijn vriend opgeruimd toen hij thuiskwamlove schreef:Ik kwam vanmorgen weer uit mijn werk , hadden mijn katten een cadeautje neer gelegd een dooie vogel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Er zit al 3 dagen een langpootspin in de kast waar ik elke dag m'n borden en glazen uithaal; hoe stoer, uhhu! Ik kijk 'm elke keer recht in .. 't Lijfje aan! (maar spoel wel m'n glazen en zo even af)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Snoes schreef:Mijn kat had vorige keer een muis voor de deur neergelegd. Daar ben ik netjes over gestapt en heeft mijn vriend opgeruimd toen hij thuiskwamlove schreef:Ik kwam vanmorgen weer uit mijn werk , hadden mijn katten een cadeautje neer gelegd een dooie vogel.
Ik vind jullie allemaal stoer! Beestjes, brrrrr...
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: