Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zien jullie als (pedagogisch) sociaal onrecht?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zien jullie als (pedagogisch) sociaal onrecht? Empty Wat zien jullie als (pedagogisch) sociaal onrecht?

Bericht  Roze Roos vr 25 feb 2011 - 23:04

Gezien het feit dat er hier een hoop moeders/pedagogen zijn leek het mij een goede plek om mijn studie-opdracht hier voor te leggen!

Ik zoek een onderwerp wat gaat over sociaal onrecht waar ik als pedagoog wat over kan zeggen. Ik zat te denken aan het feit dat het niet sociaal geaccepteerd is als je kind autistisch is en "ander" gedrag laat zien omdat je het niet ziet aan het kind. Maar vraag mij af in hoeverre dat wel sociaal onrecht is? Willen jullie ff sparren met mij?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zien jullie als (pedagogisch) sociaal onrecht? Empty Re: Wat zien jullie als (pedagogisch) sociaal onrecht?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 23:24

Ik denk dan meer aan dat het niet geaccepteerd wordt als een kind door financiële omstandigheden van de ouders niet overal aan mee kan doen.
En dan heb ik het zowel over basic dingen als 'huismerken eten en naar de voedselbank en maar zien wat er in het pakket zit' als over niet de 'modekleding' kunnen dragen als over niet op sporten/hobby's kunnen...

Gast
Gast

Wat zien jullie als (pedagogisch) sociaal onrecht? Empty Re: Wat zien jullie als (pedagogisch) sociaal onrecht?

Bericht  Roze Roos vr 25 feb 2011 - 23:27

Dat is ook wel een erg goed onderwerp!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Susan za 26 feb 2011 - 0:20

*

Laatst aangepast door Susan op ma 17 sep 2012 - 23:29; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roze Roos za 26 feb 2011 - 6:32

Dank je voor het meedenken Susan! Ik ga het denk ik maar hebben over de "stempels" en dat kinderen anders bekeken worden met stempel.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: