Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Isabella schreef:Dolores schreef:Ik wou mijn persoonlijkheden ook laten meestemmen......
Hebben ze ook namen?
Aber naturlich
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik wou mijn persoonlijkheden ook laten meestemmen......
Met hoeveel zijn jullie?
Gast- Gast
Trouwen, gisteren in bed werd ik weer even helemaal verliefd op mijn vriend. We lagen te kroelen en ineens fluisterde hij in mijn oor dat hij zo gek op me is, van me houdt en echt blij is met mij in mijn leven. En toen hebben we samen liggen dromen en denken, aan ons, aan onze relatie, onze toekomst, en hij zei dat hij me wel kon opeten
Gast- Gast
Vanmiddag heeft een gesprek met mijn collega heel goed gedaan. Hij verschrok van de dingen die ik vertelde en hij zei ook meid,neem rustig aan een beslissing en ik weet dat het eng is dat je opnieuw moet beginnen maar dit is echt niet goed.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Dolores schreef:Ik wou mijn persoonlijkheden ook laten meestemmen......
Met hoeveel zijn jullie?
Méér dan genoeg....
Daarom ben ik, denk ik, a handfull
Gast- Gast
En ik denk dat je dat inmiddels zelf ook begint te lopen, dat dit geen gelijkwaardige relatie (meer) is.
Do / Yeah, heb ik jouw favoriete woord verzonnen
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb zin in heel harde muziek en dansen..
Wat houdt je tegen?
Gast- Gast
Isabella schreef:Do / Yeah, heb ik jouw favoriete woord verzonnen
Jup, mijn woord van de maand...
Gast- Gast
Isabella schreef:En ik denk dat je dat inmiddels zelf ook begint te lopen, dat dit geen gelijkwaardige relatie (meer) is.
Ja het besef komt meer en meer. Vooral ook omdat hij me echt gekwetst heeft van de week.
Reva: Ik kom er wel, stapje voor stapje.
Jordana- Ratel
Ik vind het ook een cool woord. Sinterkerst kende ik al wel, maar deze nog niet.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Isabella schreef:Ik hoop dat hij ook begint te beseffen dat hij verkeerd (bezig) is.
Nee bij dit antwoord blijf ik hij vindt het allemaal goed zo.
Jordana- Ratel
Jullie weten het hij is ziek en ik zou samen met hem om 22.00 naar bed moeten gaan omdat ik dan bij hem zou zijn. Noouuuu dat denk ik niet. Ik hoor hem echt spoken boven maar ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen.
Jordana- Ratel
Als hij me zo zou kwetsen zou ik vrij nemen, mijn spullen inpakken & maken dat ik wegkom. Klinkt heel onaardig en cru.
Gast- Gast
Reva schreef:Je hebt 's avonds zeker geen radiozenders met heel foute (dans)muziek he?
Piratenzenders! LAAT ME ALLEEN... ALLEEN MET AL MIJN VERDRIET... JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ... OP RODE ROZEN VALLEN TRANEN...
En maar dansen!
Gast- Gast
Isabella schreef:Als hij me zo zou kwetsen zou ik vrij nemen, mijn spullen inpakken & maken dat ik wegkom. Klinkt heel onaardig en cru.
+ al mijn persoonlijkheden
Gast- Gast
Klinkt goed, ABE. Alleen luister ik altijd radio via de tv haha. Dus dat gaat 'm niet worden Pirantenfeesten vind ik ook leuk De hele avond bier en wijn door elkaar en lachen om het volk dat er heel serieus aan het feesten is. Leedvermaak. Tussendoor even een polonaise richting de bar starten of een tango doen met iemand die je niet kent
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: