Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 30 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:58

Purple schreef:
Marin schreef: Ik kan tegenwoordig echt nog geen letter op het forum schrijven of ik krijg al weer mensen over me heen die het wel weer beter lijken te weten voor mij.

Marin, ik wil me nergens mee bemoeien maar "vroeger" reageerde jij ook "beter" op de wat negatievere opmerkingen over jou. Je kon ze beter relativeren en er beter over praten. Ik vind dat je je tegenwoordig wat sneller aangevallen voelt. Niet doen hoor! Ik vond jou juist altijd zo positief! Wink

Klopt, weet ik zelf ook. Maar ik ben het gewoon echt zo zat en ik voel me zo kut en ik ben mezelf gewoon helemaal kwijt, al dat positieve ben ik kwijt en ik weet het gewoon niet meer Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:58

Brennuss schreef:
Echt waar? Ik ontbijt 's ochtends met één. Dat is rond een uur of zeven. Als ik dan op school ben, rond half 9/negen uur eet ik er vaak nog eentje. Voor lunchtijd is alles meestal op Embarassed. Vaak heb ik nog een koekje of een stuk fruit voor de terug weg, en als ik dan thuis ben eet ik vaak nog een broodje. Daarna avondeten, en rond een uur of 10/half 11 eet ik er gerust nog eentje om de volgende ochtend met een knorrende maag wakker te worden :P
Moet ik ook zeggen dat je je aan mij ook zeker niet moet spiegelen hoor. Ik heb net als Donnaa al moeite met 2 maar ik eet dan ook al jaren structueel veel te weinig. Moet ik zeggen; het gaat wat beter de laatste weken. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:59

Marin.. ik vind wel dat als je door deze opmerkingen van een hoogtepunt een dieptepunt gaat maken, je hier beter gewoon niet meer kan komen.
Vind dat wel een beetje overdreven.

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 27 feb 2011 - 7:59

Marin schreef:Sorry, excuses voor mij outrage, maar ik ben het echt zat om de hele tijd mezelf te moeten lopen verdedigen bij de dingen die ik plaats. Ik heb al dat zogenaamde goede advies niet nodig. Ik wilde gewoon even wat leuks delen. Het hoogtepunt van de dag is nu direct alweer omgegaan in het dieptepunt en daar baal ik van.

Heb een deel gelezen, niet alles dus! Maar wat aardig dat je leerling dat naar je mailt! Maak er voor jezelf een hoogtepunt van!
Ik vind het in ieder geval erg attent van hem! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Beauty Addict schreef:
_Donnaa schreef:
Purple schreef:
Brennuss schreef:

4 boterhammen en een appel is voor mij écht niet genoeg haha.
4 boterhammen niet genoeg? Damn, ik eet er maar 2!
Nou inderdaad, en daar moet ik echt al m`n best voor doen :shock:
Ik at er ook altijd maar 2, maar nu... 6 boterhammen voor het 14.00 uur is is tegenwoordig normaal. Moet gewoon eerder opstaan om mijn ontbijt en lunch te maken Embarassed

Hahaha ja he?

Ik ontbijt niet en soms presteer ik het om tot 1 uur helemaal niets te eten, maar meestal neem ik wel een plak ontbijtkoek.. En dan 1 uur lunchpauze met een krentenbol en 1 of 2 sneetjes brood of 1 bolletje.. En daarna eet ik tot het avondeten niks.. En `s avonds eet ik ook niets meer..

Gast
Gast

Purple schreef:
Marin schreef: Ik kan tegenwoordig echt nog geen letter op het forum schrijven of ik krijg al weer mensen over me heen die het wel weer beter lijken te weten voor mij.

Marin, ik wil me nergens mee bemoeien maar "vroeger" reageerde jij ook "beter" op de wat negatievere opmerkingen over jou. Je kon ze beter relativeren en er beter over praten. Ik vind dat je je tegenwoordig wat sneller aangevallen voelt. Niet doen hoor! Ik vond jou juist altijd zo positief! Wink

Misschien ligt dat nu wel een aan de situatie waar ze nu in zit. Ik kan me erg goed voorstellen dat als je er doorheen zit, zo'n mailtje erg goed voelt. Zeker wanneer er mensen om haar heen zijn die beweerden dat het niet zo was.

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 27 feb 2011 - 7:59

Beauty Addict schreef:Tot snel Burn! hug
hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:00

Ik eet altijd veeslte veel. maar ben niet dol op brood Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:00

Purple schreef:
Brennuss schreef:
Echt waar? Ik ontbijt 's ochtends met één. Dat is rond een uur of zeven. Als ik dan op school ben, rond half 9/negen uur eet ik er vaak nog eentje. Voor lunchtijd is alles meestal op Embarassed. Vaak heb ik nog een koekje of een stuk fruit voor de terug weg, en als ik dan thuis ben eet ik vaak nog een broodje. Daarna avondeten, en rond een uur of 10/half 11 eet ik er gerust nog eentje om de volgende ochtend met een knorrende maag wakker te worden :P
Moet ik ook zeggen dat je je aan mij ook zeker niet moet spiegelen hoor. Ik heb net als Donnaa al moeite met 2 maar ik eet dan ook al jaren structueel veel te weinig. Moet ik zeggen; het gaat wat beter de laatste weken. smile
Same here.. Ik ben volgens mij zo ongezond als het maar kan. Wat ik eet is wel gezond, maar ik krijg veel te weinig groente en fruit binnen..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:01

Zo ik ben even sporten.

Gast
Gast

Marin schreef:Klopt, weet ik zelf ook. Maar ik ben het gewoon echt zo zat en ik voel me zo kut en ik ben mezelf gewoon helemaal kwijt, al dat positieve ben ik kwijt en ik weet het gewoon niet meer Sad
Ja, en dat merken wij natuurlijk ook. Ze willen je alleen maar helpen, omdat ze respect voor je hebben en zien dat je jezelf niet meer bent. Niet te negatief opvatten, geef het tijd en het (ook al is het een f*cking dooddoener) komt zeker goed!

Gast
Gast

_Donnaa schreef:
Beauty Addict schreef:
_Donnaa schreef:
Purple schreef:
Brennuss schreef:

Ik at er ook altijd maar 2, maar nu... 6 boterhammen voor het 14.00 uur is is tegenwoordig normaal. Moet gewoon eerder opstaan om mijn ontbijt en lunch te maken Embarassed

Hahaha ja he?

Ik ontbijt niet en soms presteer ik het om tot 1 uur helemaal niets te eten, maar meestal neem ik wel een plak ontbijtkoek.. En dan 1 uur lunchpauze met een krentenbol en 1 of 2 sneetjes brood of 1 bolletje.. En daarna eet ik tot het avondeten niks.. En `s avonds eet ik ook niets meer..

Als ik dat doe, ga ik echt van m'n stokje in de loop van de middag. Ik heb gewoon veel nodig. smile

Gast
Gast

_Donnaa schreef:
Beauty Addict schreef:
_Donnaa schreef:
Purple schreef:
Brennuss schreef:

Hahaha ja he?

Ik werk vaak van 7.15 tot 13.00/13.30 en kwam dan thuis en bedacht me dat ik dan alleen 2 koppen koffie op had.
Nu sta ik 's nachts soms een boterham te smeren omdat ik rammel van de honger...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:02

Sportze, TD!

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 27 feb 2011 - 8:02

Marin schreef:Sorry, excuses voor mij outrage, maar ik ben het echt zat om de hele tijd mezelf te moeten lopen verdedigen bij de dingen die ik plaats. Ik heb al dat zogenaamde goede advies niet nodig. Ik wilde gewoon even wat leuks delen. Het hoogtepunt van de dag is nu direct alweer omgegaan in het dieptepunt en daar baal ik van.

Ik heb jou juist in je andre topic ook geadviseerd je niet maar te moeten verontschuldigen. Dat hoeft ook niet, die behoefte komt uit jezelf. Ik heb het niet slecht met je voor, volgens mij Do ook niet, maar we zien iets en we signaleren iets en als jij vindt dat we ernaast zitten dan is dat zo. Dan is dat goed en dan kun je dde reactie vergeten en verder gaan.

Niemand zegt dat je een slechte lerares bent, dat haal je er zelf uit. Je leest nu wat je diepste angst is en wat iemand anders in je leven over je denkt. Dat haal je eruit, maar dat is níet wat ik erin heb gestopt.

En nu moet jij verder gaan, je niet meer verdedigen, dat mailtje nog een keer lezen om dat gevoel terug te krijgen en vergeet dan wat wij hier zeggen daarover.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:02

Beauty Addict schreef:Ik werk vaak van 7.15 tot 13.00/13.30 en kwam dan thuis en bedacht me dat ik dan alleen 2 koppen koffie op had.
Nu sta ik 's nachts soms een boterham te smeren omdat ik rammel van de honger...
In het weekend kan ik soms de hele dag wel door eten.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:03

Ja sorry ik kan op dit moment gewoon echt even niks aan.

Gast
Gast

PrinsesBo schreef:Sportze, TD!

Dank je Very Happy

Gast
Gast

_Donnaa schreef:
Beauty Addict schreef:Ik werk vaak van 7.15 tot 13.00/13.30 en kwam dan thuis en bedacht me dat ik dan alleen 2 koppen koffie op had.
Aaahhh... dan moeten wij een keer meeten voor een eet-dag hahaha Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:04

Marin, ga aub dan gewoon op de bank hangen en tv kijken ipv hier te lezen.
Volgens mij heb je ook enorm veel medelijden met jezelf op dit moment.
En dat is ook niet echt goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:06

Ik vind het jammer dat je het zo oppakt Marin en zo reageert.
Ik vind niet dat ik het verdiend heb, en ik vind het niet echt respectvol. Ik geef iets aan, val jou niet als persoon aan. Ik leg alleen een verband wat jou niet bevalt.

Ik snap dat je niet goed in je vel zit, maar bij mijn weten heb ik geen deel aan jouw problematiek, ik heb nooit van 'jouw hoogtepunt' een 'dieptepunt' willen maken.
En ik vind dan schrijven 'ik heb al dat zogenaamde goede advies niet nodig' evenals 'als jij het denigrerend wil oppakken doe dat dan vooral' echt nergens voor nodig.

Ik heb niks tegen je, ik ken je nauwelijks en als jij het zo wilt doen prima. Maar dit is een forum, dus dan kán er wel eens iemand iets schrijven wat niet in jouw straatje past.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:06

Marin...laat het gewoon even gaan...'t is niks ergs en ook niet zo bedoeld.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:07

Beauty Addict schreef:
_Donnaa schreef:
Ja, maar jij kan eten voor 3, dat is oneerlijk, haha! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:08

Marin schreef:Ja sorry ik kan op dit moment gewoon echt even niks aan.

Ik moet 't dan toch 's vragen..

Waarom kan je zoveel in Amerika wel aan (zoveel indrukken, zoveel lopen, dingen zien, ervaren etc), maar een paar reacties op een forum niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:09

_Donnaa schreef:
Beauty Addict schreef:
_Donnaa schreef:
Ja, maar jij kan eten voor 3, dat is oneerlijk, haha! Very Happy
Onbeperkt eten en dan in 4 weken tijd 600 gram aankomen (vlg de weegschaal van de gyn). Zwanger zijn heeft ook voordelen!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: