Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Succes, Jordana!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
IndianRose schreef:May schreef:Jordana schreef:Veel dingen gebeurd May?
Ja een cliënt die zachtjes gezegd nogal slecht van huis weer kwam. Mensen die zich melden dus waar vervanging geregeld moest worden, dus wat weer niet ten goede komt van cliënt, waardoor die nog meer negatief gedrag gaat vertonen.
Hectisch dus May! Kun je het als je thuis bent wel van je afzetten?
Ik merk dat ik nogal eens met werk in m'n hoofd blijf zitten, zelfs nu ik vakantie heb, heb ik een paar keer gedroomd over werk/clienten!
Zoals dit kan ik wel van me af zetten, het gebeurd vaker wel dan niet dat ik met agressief gedrag richting mij te maken krijg. Wel neem ik soms andere cliëntenzaken mee naar huis. Maar dan praat ik het even van me af en dan is het ook weer klaar. Wel heb ik als bijvoorbeeld een cliënt heel ziek was, en ik ben een paar dagen vrij dat ik er soms toch even aan denk.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex167 schreef:Ja, spits bij de parkeergarage he ... Echt ongelooflijk.
Hoe lang heb je in de file gestaan
Hoi allemaal trouwens!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hier miezert het al de hele dag.
Lotus- Ratel
Hier wordt het minder, maar het sneeuwt nog wel..SuperGrover schreef:Nu sneeuwt het hier ook :o
Gast- Gast
Lotus schreef:Dat ging wel goed. Het was wel even lekker. Heb daarna ook nog een lesje zumba gedaan. Was toch al bezig.
Lotus- Ratel
Hier giet het, het lijkt wel herfst..._Donnaa schreef:Hier wordt het minder, maar het sneeuwt nog wel..SuperGrover schreef:Nu sneeuwt het hier ook :o
Ik wil voorjaar!!!
Gast- Gast
Lotus schreef:Lotus schreef:Dat ging wel goed. Het was wel even lekker. Heb daarna ook nog een lesje zumba gedaan. Was toch al bezig.
Goed bezig!! Ik moet vandaag ook nog sporten met de Kinect, buikspieroefeningen heb ik al wel braaf gedaan :-)
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Ah, Indian Rose, je brengt me op een idee. Denk dat ik de wii fit zo ga opstarten (als ik klaar ben met het bewerken/verkleinen van de foto's..)
Gast- Gast
Jade schreef:De lente komt eraaaaan....
Daar is nu nog weinig van te merken
IndianRose- Fluisteraar
IndianRose schreef:Jade schreef:De lente komt eraaaaan....
Daar is nu nog weinig van te merken
Nou idd..
Gast- Gast
ja helaas.. maar optimistisch blijven!!
Als er bij theaterplaatsen voor een musical staat dat er alleen nog individuele plaatsen beschikbaar zijn dan betekend dat dat er dus geen plaatsen meer bij elkaar beschikbaar zijn?
Waarschijnlijk een domme vraag.. maar had nog graag voor Soldaat van Oranje willen boeken.Het lijkt me alleen niet leuk om apart te zitten.
Als er bij theaterplaatsen voor een musical staat dat er alleen nog individuele plaatsen beschikbaar zijn dan betekend dat dat er dus geen plaatsen meer bij elkaar beschikbaar zijn?
Waarschijnlijk een domme vraag.. maar had nog graag voor Soldaat van Oranje willen boeken.Het lijkt me alleen niet leuk om apart te zitten.
Gast- Gast
YepJade schreef:ja helaas.. maar optimistisch blijven!!
Gast- Gast
helaas.. dat dacht ik al.. dan maar even overleggen of mijn vriendin ook verder in de zomer nogtijd heeft. Dan is er nog wel plek.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik ben misselijk van mn koekjes..
Brennus jij was toch bezig met afvallen? God straft meteen
Ik geef mijn koekjes altijd weg :-)
IndianRose- Fluisteraar
IndianRose schreef:Brennuss schreef:Ik ben misselijk van mn koekjes..
Haha, ik heb ze ook net voor mijn ouders in een bakje gedaan. Dus ze zijn nu weg. Heb er nog twee zelf
Gast- Gast
Reva schreef:IndianRose schreef:Brennuss schreef:Ik ben misselijk van mn koekjes..
Haha, ik heb ze ook net voor mijn ouders in een bakje gedaan. Dus ze zijn nu weg. Heb er nog twee zelf
Ik neem er zelf altijd 1, ik moet natuurlijk wel weten wat ik weggeef! Maar daar hou ik het bij aangezien ik over een paar maand weer strak in m'n velletje wil zitten!
IndianRose- Fluisteraar
ooopsss...
Ik heb mijn dekbed in de wasmachine gedaan.. met de gedachte dat ik daarna maar eens een 95 graden wasje(lege trommel) met azijn zou gaan draaien..
nu heb ik mijn dekbed per ongeluk op 95 graden gewassen .. t programma is al bijna afgelopen.. Zou mijn dekbed nu overleden zijn?
Ik heb mijn dekbed in de wasmachine gedaan.. met de gedachte dat ik daarna maar eens een 95 graden wasje(lege trommel) met azijn zou gaan draaien..
nu heb ik mijn dekbed per ongeluk op 95 graden gewassen .. t programma is al bijna afgelopen.. Zou mijn dekbed nu overleden zijn?
Gast- Gast
IndianRose schreef:Brennuss schreef:Ik ben misselijk van mn koekjes..
Goed dat je het zegt, ik was het helemaal vergeten!
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: