Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Isabella schreef:
Jordana, lees je jouw eigen verhalen ook wel eens terug? Hoe jij denkt en doet over bepaalde zaken?
Dan kom ik over als een kreng.
Wat ga jij morgen doen?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Aaahhh... . Wel lekkere vakantie gehad?Brennuss schreef:Mijn vakantie is alweer bijna voorbij
Gast- Gast
Jordana schreef:Isabella schreef:
Jordana, lees je jouw eigen verhalen ook wel eens terug? Hoe jij denkt en doet over bepaalde zaken?
Wat ga jij morgen doen?
Excuus, maar dan ben je echt niet wijs.
Gast- Gast
Reva schreef:Jordana schreef:Isabella schreef:
Wat ga jij morgen doen?
+1
+2
+3
Gast- Gast
Dolores schreef:Reva schreef:Jordana schreef:Isabella schreef:
Wat ga jij morgen doen?
+1
+2
+3
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
\Beauty Addict schreef:Aaahhh... . Wel lekkere vakantie gehad?Brennuss schreef:Mijn vakantie is alweer bijna voorbij
Jaa, maar had nog wel een weekje langer gemogen
Gast- Gast
Kreng is niet het goede woord. Maar ik zet hem voor mijn gevoel in kwade daglicht (waardoor ik me een kreng vind)
Maar ik zou beter af zijn zonder hem. Ik moet een stap nemen die ik nog niet durf te nemen.
Maar ik zou beter af zijn zonder hem. Ik moet een stap nemen die ik nog niet durf te nemen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Kreng is niet het goede woord. Maar ik zet hem voor mijn gevoel in kwade daglicht (waardoor ik me een kreng vind)
Je zet je relatie in kwaad daglicht, omdat er niet heel veel positiefs aan is momenteel, maar dat maakt jou toch geen kreng? En dat laatste, waarom durf je het niet. Wat houdt jou tegen en maakt jou bang? Het moeten verkopen van je huis, het alleen achterblijven?
Gast- Gast
Ik ga morgen Sintekerstpasen vieren met vrienden, en ik heb ze erg gemist, dus kijk er erg naar uit! Ik heb de hele middag eten staan maken in de keuken, verse pasta-salade, tomaten/groente-soep vers gemaakt & rocky roads staat in de koelkast (maar is niet echt gelukt). En heb een berg cadeautjes staan voor het dobbelspel En vriend is er ook, die vindt iedereen ook lief & doet waarschijnlijk ook mee, dus dan heb ik allemaal lieve mensen om mij heen!
Gast- Gast
Sintekerstpasen klinkt leuk! Volgens mij wordt dat hartstikke gezellig, Isabella! Aan jouw inspanningen kan het niet liggen in ieder geval!
Gast- Gast
Ja we zouden het begin december vieren, maar dat ging niet door ivm met de sneeuw, en toen duurde het even voordat we allemaal konden
Gast- Gast
Isabella schreef:Jordana schreef:Kreng is niet het goede woord. Maar ik zet hem voor mijn gevoel in kwade daglicht (waardoor ik me een kreng vind)
Je zet je relatie in kwaad daglicht, omdat er niet heel veel positiefs aan is momenteel, maar dat maakt jou toch geen kreng? En dat laatste, waarom durf je het niet. Wat houdt jou tegen en maakt jou bang? Het moeten verkopen van je huis, het alleen achterblijven?
Ik ben voor mijzelf toch wel aan het geloven dat ik niet alleen ga achterblijven dan ik er toch wel sterkt uit ga komen. En ja ik ben bang voor mijn huis te verkopen met het idee hoe lang het gaat duren maar ik begin toch meer aan zelf te merken dat ik toch langzaam aan een beslissing begin te nemen.
Jordana- Ratel
Dolores schreef:Ik wou mijn persoonlijkheden ook laten meestemmen......
Hebben ze ook namen?
Gast- Gast
Klinkt heel erg goed, Isabella! Volgens mij ga jij morgen een hele fijne dag hebben!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jordana schreef:Isabella schreef:Jordana schreef:Kreng is niet het goede woord. Maar ik zet hem voor mijn gevoel in kwade daglicht (waardoor ik me een kreng vind)
Ik ben voor mijzelf toch wel aan het geloven dat ik niet alleen ga achterblijven dan ik er toch wel sterkt uit ga komen. En ja ik ben bang voor mijn huis te verkopen met het idee hoe lang het gaat duren maar ik begin toch meer aan zelf te merken dat ik toch langzaam aan een beslissing begin te nemen.
Vooral niks overhaasten ook, het is 'goed' van jezelf dat je toegeeft dat er iets moet veranderen en dat je aan de veranderingen begint te denken. Het zijn geen leuke dingen, maar wel dingen voor JOUW toekomst, JOUW leven, en die is het allerbelangrijkste.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: