Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lejow schreef:Jade, jouw onderschrift is irritant hahaha, ik dacht dat er wat op mijn beeldscherm zat
Ik zal hem wel even veranderen.. het voegt niet echt veel toe.
Gast- Gast
Lejow schreef:Jade, jouw onderschrift is irritant hahaha, ik dacht dat er wat op mijn beeldscherm zat
Gast- Gast
Helleu.. Ik ben ziek buikgriep. Moest eigenlijk werken vandaag. Maar kan echt niet werken heb dus moeten af bellen. Durfde helemaal niet. Er zijn al zoveel collega's ziek, en in het verzorgingshuis gaat ook een buikgriepgolf rond. 40% van de mensen hebben buikgriep.. Dus het is dan ook al extra druk en dan moet er ook nog vervanging voor mij geregeld worden.. Voel me er vreselijk schuldig over
Gast- Gast
Ik zou me schuldiger voelen als ik buikgriep in een verzorgingshuis verder zou helpen verspreiden door ermee te gaan werken, lieve Dolcis....
En Jade, wilde jij zelf je onderschrift veranderen?
En Jade, wilde jij zelf je onderschrift veranderen?
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik zou me schuldiger voelen als ik buikgriep in een verzorgingshuis verder zou helpen verspreiden door ermee te gaan werken, lieve Dolcis....
Ja idd. Dat is ook wel een goeie. We werkten al met schorten, handschoenen en kapjes om de griep niet verder te verspreiden..
Gast- Gast
Ik had vannacht al honger en nu m`n moeder aan het koken is wordt het alleen maar erger!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben net gewekt met een ontbijtje op bed Hoe lief van mijn vriend!
Vandaag laatste dagje van de vakantie. Ik hoef er lekker niet meer uit, en ik hoef ook niet te koken!
Vandaag laatste dagje van de vakantie. Ik hoef er lekker niet meer uit, en ik hoef ook niet te koken!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Goedemorgen!
Doe je goed
Ik ben net pas ietsvanwakker Heb broodje gegeten en ga zo genieten van mijn Mangoooo Ik hou van mango's! Echt heel veel.... Wat sneu...
Gast- Gast
@Dolores.. ja ik wilde het zelf al veranderen.. en dit leek me een goed moment.
Gast- Gast
Beterschap Dolcis!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet nog stééds niet wat ik aan zal trekken.
Maar om jullie lekker jaloers te maken: Theedoosje komt bij mij op bezoek!!!
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik weet nog stééds niet wat ik aan zal trekken.
Oh wat leuk dat ze komt
hahah ik ga nu afsluiten, koffie zetten voor mijn vriend en mijn haren doen en zo en dan vertekken Heb er zin in!
Gast- Gast
Goeiemiddag!!
Nog plannen voor vandaag?
Ik ga nog wat huishouden doen en verder lekker niksen.
Nog plannen voor vandaag?
Ik ga nog wat huishouden doen en verder lekker niksen.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Dolores, wat leuk dat Theedoosje komt vandaag! Ik ga je trouwens _vandaag_ mailen, beloofd!
Trishaa, slaapkop! Leuke dag gehad? Zal je even de foto van jou en leaf mailen, straks
Dolcis, beterschap! Goed dat je thuis blijft! Buikgriep is heel vervelend maar beter dat je nu thuis blijft en niet iedereen gaat herbesmetten enzo. Sterkte!
Anoush, leuke foto joh! Erg mooi!
ik ben helemaal happy, Doedell heeft gister heeeeel mooie foto's van mij gemaakt (en ik van haar ) en daar ben ik erg blij mee. Maar er zijn er zooooooo veel te bewerken, pfft!
Dolores, wat leuk dat Theedoosje komt vandaag! Ik ga je trouwens _vandaag_ mailen, beloofd!
Trishaa, slaapkop! Leuke dag gehad? Zal je even de foto van jou en leaf mailen, straks
Dolcis, beterschap! Goed dat je thuis blijft! Buikgriep is heel vervelend maar beter dat je nu thuis blijft en niet iedereen gaat herbesmetten enzo. Sterkte!
Anoush, leuke foto joh! Erg mooi!
ik ben helemaal happy, Doedell heeft gister heeeeel mooie foto's van mij gemaakt (en ik van haar ) en daar ben ik erg blij mee. Maar er zijn er zooooooo veel te bewerken, pfft!
Gast- Gast
Ik was al eerder wakker hoor! Vriend Frits is 's ochtends heeeerrrlijk in de weer... Maar ben gewoon weer lekker gaan slapen
Ik ben heel benieuwd naar die foto's van jou en Doedell, ga je ze nog ergens uploaden? De foto die Doedell maakte heb ik al, ben nu ook benieuwd naar die jij had gemaakt van Leaf en mij Was 't wel leuk gister? Ik was op de Zwarte Markt geweest, maar is niet zoveel meer aan tegenwoordig. Vind ik tenminste, misschien van de zomer weer..
Ik ben heel benieuwd naar die foto's van jou en Doedell, ga je ze nog ergens uploaden? De foto die Doedell maakte heb ik al, ben nu ook benieuwd naar die jij had gemaakt van Leaf en mij Was 't wel leuk gister? Ik was op de Zwarte Markt geweest, maar is niet zoveel meer aan tegenwoordig. Vind ik tenminste, misschien van de zomer weer..
Gast- Gast
Dolores, thx! Ben er erg blij mee!
Trish, ja, ze komen op de kwf site te staan. Zal je de link wel mailen als de foto's er op staan!
En de foto's van gister staan op mijn flickr en hyves!
Trish, ja, ze komen op de kwf site te staan. Zal je de link wel mailen als de foto's er op staan!
En de foto's van gister staan op mijn flickr en hyves!
Gast- Gast
Haha lieve schat, ik bedoelde de foto's die jullie gister hebben gemaakt
Van de KWF foto's wist ik al dat ze uiteindelijk op de site komen
Van de KWF foto's wist ik al dat ze uiteindelijk op de site komen
Gast- Gast
Goede morgen allemaal! Al vanaf tien uur wakker maar lekker tot een half uurtje geleden blijven liggen om tv te kijken. Vriend is bezig met de broodjes dus zometeen heerlijk eten. Vandaag niet veel plannen... vooral een beetje opruimen!
Ik heb trouwens al vanaf vrijdag een zeurende pijn bij mijn kies maar ook hoofdpijn. Zou het vanzelf over gaan, die kiespijn? Heb écht geen zin om naar de tandarts te gaan. De pijn is niet onuitstaanbaar maar wel constant aanwezig.
Ik heb trouwens al vanaf vrijdag een zeurende pijn bij mijn kies maar ook hoofdpijn. Zou het vanzelf over gaan, die kiespijn? Heb écht geen zin om naar de tandarts te gaan. De pijn is niet onuitstaanbaar maar wel constant aanwezig.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: