Dagcafé 2011
+22
Jules
aniet
IndianRose
Julia
Zwoesj
_Lacey_
Cheesegirl
Lynn_
Try
Silver
Toet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Elin
Suus
Lotus
Jeanette
girli
May
Lejow
Qiara
Jordana
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Ik meld mij ook, 3 kilo zwaarder dan eerder vandaag.
Lekker gegeten?
@ Isabella Half uurtje is goed te doen! Mijn oma woont op 2,5 uur reizen, ongeveer...
Laatst aangepast door Qiara op vr 25 feb 2011 - 10:50; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo meiden!!
Heerlijk... weekend! En jullie?
En net een geweldige wagen gekocht voor mijn ukkies, heel klein in te klappen, lichtgewicht en ziet er geweldig uit. Rijd prima, lekker wendbaar... it.
Heerlijk... weekend! En jullie?
En net een geweldige wagen gekocht voor mijn ukkies, heel klein in te klappen, lichtgewicht en ziet er geweldig uit. Rijd prima, lekker wendbaar... it.
Gast- Gast
@ Reva Wokkels ?
Qiara- Ratel
Alex167 schreef:Ik meld mij ook, 3 kilo zwaarder dan eerder vandaag.
Misschien moet je wel gewoon poepen!
Gast- Gast
Ik heb toch best zin in morgen
BA: Ziet er goed uit die kinderwagen.
BA: Ziet er goed uit die kinderwagen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Nee, een hele zak Lays naturel. Geen light
Ook lekker! Net zoals Shabu shabu !
Qiara- Ratel
Klinkt als een goede wagen, BA, waar je veel plezier van gaat hebben!
Qiara- Ratel
Loempia's, biefstukjes, kip (3 verschillende varianten), eendenborst, aardappelkaaskoekjes (gefrituurd), gamba's, witvis, ehhh volgens mij was dit het wel ongeveer. Oh ja en een vies zielig sneu bolletje vanilleijs en toen ik bij de Mac een McFlurry wilde halen was de Mac dicht. Zo jammer.
Gast- Gast
Isabella schreef:Wat ga je morgen doen Jordana?
Mijn vader wordt morgen 65 en we hebben een verrassingsfeestje voor hem. Zijn zussen komen allemaal langs en dat hebben we stiekem voor hem geregeld. Want mijn vader is echt een top vent.
Jordana- Ratel
's Avonds ben je altijd zwaarder Lexie. Je hebt gegeten, je hebt kleren aan, meer vocht en ontlasting 'in' je enz enz
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ow wat leuk Jordana! Ik kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Zij zijn ook op de hoogte van de situatie, toch?
Sowieso moet je je in de avond nooit wegen, dan ben je altijd stuk zwaarder dan in de ochtend.
Sowieso moet je je in de avond nooit wegen, dan ben je altijd stuk zwaarder dan in de ochtend.
Gast- Gast
Isabella schreef:Ow wat leuk Jordana! Ik kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Zij zijn ook op de hoogte van de situatie, toch?
Ja klopt maar toch zie ik er tegenop om er met hem naar toe te gaan. Hij is niet lekker dus nou zielig.
Jordana- Ratel
Noooo way dat ik straks op de weegschaal ga staan. Ik denk dat ik volgende week pas weer durf.
Gast- Gast
Ik bent slaaaaaaaaaapen!
Wederom: Ajuusjes!
Wederom: Ajuusjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Leuk Jordana, veel plezier!
Ik ben benieuwd of ik afgelopen dagen wat ben afgevallen. Ik heb zo veel kilometers gelopen! En elke dag maar 3 maaltijden gegeten, geen tussendoortjes. Maar wel hamburgers en patatjes enzo. Dus waarschijnlijk gewoon hetzelfde gewicht nog haha.
Ik ben benieuwd of ik afgelopen dagen wat ben afgevallen. Ik heb zo veel kilometers gelopen! En elke dag maar 3 maaltijden gegeten, geen tussendoortjes. Maar wel hamburgers en patatjes enzo. Dus waarschijnlijk gewoon hetzelfde gewicht nog haha.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Loempia's, biefstukjes, kip (3 verschillende varianten), eendenborst, aardappelkaaskoekjes (gefrituurd), gamba's, witvis, ehhh volgens mij was dit het wel ongeveer. Oh ja en een vies zielig sneu bolletje vanilleijs en toen ik bij de Mac een McFlurry wilde halen was de Mac dicht. Zo jammer.
Nou, nu is heel mijn vloer nat van het kwijlen, doe dat eens niet!
Gast- Gast
Dolores schreef:Alex167 schreef:Loempia's, biefstukjes, kip (3 verschillende varianten), eendenborst, aardappelkaaskoekjes (gefrituurd), gamba's, witvis, ehhh volgens mij was dit het wel ongeveer. Oh ja en een vies zielig sneu bolletje vanilleijs en toen ik bij de Mac een McFlurry wilde halen was de Mac dicht. Zo jammer.
Nou, nu is heel mijn vloer nat van het kwijlen, doe dat eens niet!
Ik lust alleen de aardappelkaaskoekjes
Gast- Gast
Dat is ook al goed toch Marin? Zolang het niet meer is geworden Lopen is altijd goed voor je!
Jordana, lees je jouw eigen verhalen ook wel eens terug? Hoe jij denkt en doet over bepaalde zaken?
Jordana, lees je jouw eigen verhalen ook wel eens terug? Hoe jij denkt en doet over bepaalde zaken?
Gast- Gast
Slaap lekker Lejow!
Qiara- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: