Waarom nog wakker?
+31
Nyx
Rose
May
Océane
Flip Fluitketel
ShallY
Pompoen
Zwerver
Lonely Goatherd
girli
PeperMunt
strawberry
Parisienne
Antibes
SuperGrover
Toet
RioolSpook
Capt'n Zero
Oasis
Purpleflower
La Senza
Sushi
Shisha
Evalynn
M@niek
Sarah1985
CCC
Gympie
Tania
sonly
Slakje
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waarom nog wakker?
Ik ben nog wakker omdat ik nog een interview moet uittypen en ik moet nog wat dingen voor school doen..
Ben al de hele avond bezig en opeens zit ik in zo'n flow dat ik ook door wil gaan.
Dus nu nog 2 dingen die ik van mijzelf af moet maken voordat ik kan slapen..
En dan ben ik morgen na mijn werk ook echt een avondje vrij
Ben al de hele avond bezig en opeens zit ik in zo'n flow dat ik ook door wil gaan.
Dus nu nog 2 dingen die ik van mijzelf af moet maken voordat ik kan slapen..
En dan ben ik morgen na mijn werk ook echt een avondje vrij
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Ik heb wat gedronken met een vriendin en ik heb nog geen zin om naar bed te gaan. Bovendien "negeer" ik alle zooi in huis omdat ik nu geen zin meer heb om op te ruimen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Omdat er blijkbaar weer een tandje doorkomt...
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik ben nog wakker omdat ik nog visite had. Visite is net 5 minuten weg, ik ga zo afsluiten en lekker op bed. Trusten ladies!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
SuperGrover schreef:Ik gebruik mijn nachten tegenwoordig voor chatten met mijn buitenlandse lover. Maar ik ga nu wel slapen, gisteravond was het 3 uur, ik moet echt weer wat slaap inhalen.
Aiai, je hebt het lekker te pakken he!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Heb een tentamen morgen. Wat ik weeeeer ga verknallen, wat serieus de derde onvoldoende op rij zal zijn. Ik ben weer bijna naar geen één college geweest, weer veel te laat begonnen met leren.. Echt, WAAROM kan dit jaar niet gewoon over zijn en kan ik een maand op vakantie en mijn hoofd leegmaken en HEEL misschien volgend jaar weer wat meer energie voor nare én leuke dingen vinden.. ;(
Waarom duurt de zomervakantie nog ZO lang...
Balen Antibes! Hoe komt dat allemaal zo? Niks voor jou toch?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Antibes schreef:Heb een tentamen morgen. Wat ik weeeeer ga verknallen, wat serieus de derde onvoldoende op rij zal zijn. Ik ben weer bijna naar geen één college geweest, weer veel te laat begonnen met leren.. Echt, WAAROM kan dit jaar niet gewoon over zijn en kan ik een maand op vakantie en mijn hoofd leegmaken en HEEL misschien volgend jaar weer wat meer energie voor nare én leuke dingen vinden.. ;(
Nee, is ook niets voor mij, maar dit is echt absoluut mijn jaar. Ik heb mezelf de afgelopen jaren voorbij gelopen en deze master is enerzijds heel goed te doen, maar anderzijds vereist het wel heel veel aanwezigheid en participatie en dat is precies waar ik minder in ben. Ik ben beter in pieken op mijn toppen en nietsdoen tijdens mijn dalen. Nu heb ik momenteel veel dalen en qua pieken werkt deze opleiding niet echt, omdat je het van colleges en lessen en eindeloos stampen moet hebben. En ik zie bij andere mensen dat ze ook op hun eindje lopen nu (en ik heb nog ZO'N ontiegelijk drukke periode voor de boek deze laatste 5 weken ) en als ik dan bedenk dat ik al uitgeput begonnen ben dit jaar is het niet zo gek.
Ik houd mezelf echt voor dat ik de zomervakantie moet halen en dan minstens een maand goed moet ontspannen en mijn hoofd leeg moet maken en dan hoop ik volgend jaar wat hernieuwde moed te kunnen vinden. Want het frustreert, ik vind mijn master namelijk wel leuk en ik kan dit ook niet meer goedmaken. Ik houd maar vast aan het idee dat cijfers even minder uitmaken en mijn praktijkdingen gaan wel gewoon goed, maar het feit dat het ook steeds zo nét niet lukt (5.1, 5.4) en het niet gewoon EEEEEVEN een keertje meezit helpt me ook niet echt uit mijn dalen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik lig al sinds half 11 op bed en ben nog wakker. Ik lig de hele tijd te malen en piekeren en kan gewoon niet slapen. Over 3 uur en 45 min gaat mn wekkertje al. Zal een lekker dagje worden op t werk vrees ik.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Omdat ik aan het werk ben.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Omdat ik onderweg ben naar het vliegveld. Ik ga (met 16 meiden) naar Barcelona
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik ben er net weer uit de kroeg. Nu nog even wat drinken en wat eten, heel even tv kijken en dan lekker slapen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik lig net op bed na een avondje werken.
Hoop wel dat ik vrij snel slaap want kwart voor 8 gaat de wekker alweer...
Hoop wel dat ik vrij snel slaap want kwart voor 8 gaat de wekker alweer...
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Antibes schreef:Pompoen schreef:Antibes schreef:Heb een tentamen morgen. Wat ik weeeeer ga verknallen, wat serieus de derde onvoldoende op rij zal zijn. Ik ben weer bijna naar geen één college geweest, weer veel te laat begonnen met leren.. Echt, WAAROM kan dit jaar niet gewoon over zijn en kan ik een maand op vakantie en mijn hoofd leegmaken en HEEL misschien volgend jaar weer wat meer energie voor nare én leuke dingen vinden.. ;(
Nee, is ook niets voor mij, maar dit is echt absoluut mijn jaar. Ik heb mezelf de afgelopen jaren voorbij gelopen en deze master is enerzijds heel goed te doen, maar anderzijds vereist het wel heel veel aanwezigheid en participatie en dat is precies waar ik minder in ben. Ik ben beter in pieken op mijn toppen en nietsdoen tijdens mijn dalen. Nu heb ik momenteel veel dalen en qua pieken werkt deze opleiding niet echt, omdat je het van colleges en lessen en eindeloos stampen moet hebben. En ik zie bij andere mensen dat ze ook op hun eindje lopen nu (en ik heb nog ZO'N ontiegelijk drukke periode voor de boek deze laatste 5 weken ) en als ik dan bedenk dat ik al uitgeput begonnen ben dit jaar is het niet zo gek.
Ik houd mezelf echt voor dat ik de zomervakantie moet halen en dan minstens een maand goed moet ontspannen en mijn hoofd leeg moet maken en dan hoop ik volgend jaar wat hernieuwde moed te kunnen vinden. Want het frustreert, ik vind mijn master namelijk wel leuk en ik kan dit ook niet meer goedmaken. Ik houd maar vast aan het idee dat cijfers even minder uitmaken en mijn praktijkdingen gaan wel gewoon goed, maar het feit dat het ook steeds zo nét niet lukt (5.1, 5.4) en het niet gewoon EEEEEVEN een keertje meezit helpt me ook niet echt uit mijn dalen.
Klinkt alsof je inderdaad gewoon op bent! Ik weet ook nog hoe beroerd je je aan het begin van het jaar voelde en vind het eigenlijk nog bijzonder dat je zo overeind staat. Had je niet ook pfeifer in het begin? Ik herken trouwens je probleem dat je op een bepaalde manier in je studie kunt functioneren en het daar heel goed op doet en als dat dan niet kan doorde studie word het vele malen pittiger. Ik functioneerde op de kunstacademie doordat ik op de pieken produceerden en op de dalen zelfs doordocebten naar huis gestuurd werd om even een week niks te doen. Mijn werk had ik altijd af en ik haalde in het zomersemester hoge cijfers. In de winter vaak wat minder door de jaarlijks terugkerende winterdepressie (mild).
Dat werkte daar wel, maar op de pabo totaal niet!
Wees maar lief voor jezelf he! Maar ik begrijp goed dat zulke cijfers frustreren!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik lag er redelijk vroeg in en ben nu alweer wakker. Niet dat ik eruit blijf. Want ik wil weten hoe mijn droom afloopt. Ik was op de vlucht geslagen voor vuur aangestoken door de allerheerser en ik was op pad met Thor. Geen idee wat ik aan het doen was en waarom ik erover droomde, maar ik vond de droom wel interessant.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Goedemorgen! Ik ben een avondje/nachtje op stap geweest. Door de fietstocht terug naar huis ben ik aardig 'nuchter' geworden. Kan dus moeilijk in slaap komen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nyx schreef:Ik lag er redelijk vroeg in en ben nu alweer wakker. Niet dat ik eruit blijf. Want ik wil weten hoe mijn droom afloopt. Ik was op de vlucht geslagen voor vuur aangestoken door de allerheerser en ik was op pad met Thor. Geen idee wat ik aan het doen was en waarom ik erover droomde, maar ik vond de droom wel interessant.
en hoe liep die af?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Nyx schreef:Ik lag er redelijk vroeg in en ben nu alweer wakker. Niet dat ik eruit blijf. Want ik wil weten hoe mijn droom afloopt. Ik was op de vlucht geslagen voor vuur aangestoken door de allerheerser en ik was op pad met Thor. Geen idee wat ik aan het doen was en waarom ik erover droomde, maar ik vond de droom wel interessant.
en hoe liep die af?!
Geen idee. Ik heb geprobeerd de film verder af te spelen, maar kennelijk zat de band vast.
Het begon als een nachtmerrie, maar ik schijn me tegenwoordig bewust te zijn van mijn dromen en boog hem zo om naar een slechte actiefilm. Wie wil daar het einde nou niet van weten?
Nyx- Kletskop
Haha dat is wel herkenbaar, dat je terug wil naar die droom om te zien wat er verder gebeurd .
Ik ben net thuis van de verjaardag van mijn zusje. Ik ben snipverkouden en ga nog even lekker in bed een aflevering van SATC kijken. Hopen dat de poes gezellig bij me komt liggen maar ze is hier voor de eerste dag dus ze zal wel niet onder de tafel vandaan komen, haar kennende...
Ik ben net thuis van de verjaardag van mijn zusje. Ik ben snipverkouden en ga nog even lekker in bed een aflevering van SATC kijken. Hopen dat de poes gezellig bij me komt liggen maar ze is hier voor de eerste dag dus ze zal wel niet onder de tafel vandaan komen, haar kennende...
Gast- Gast
Dat lukt mij nooit meer Nyx om terug te gaan naar die ene fijne droom die ik had hahaha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
We hebben film gekeken en die is net pas klaar.
Ben helemaal niet moe nu....
Ben helemaal niet moe nu....
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Er was vanavond maar weinig op televisie. Heb een telefilm gekeken en wat Jeff Dunham. Als je een karakter kent, heb je ze ook allemaal wel gezien. Ik wil wel weer slapen, maar voor het gevoel ben ik er nog maar net uit.
Toch straks maar eens kijken of ik deel twee van mijn actiefilm kan kijken aan de binnenkant van mijn ogen. Blijf benieuwd.
Toch straks maar eens kijken of ik deel twee van mijn actiefilm kan kijken aan de binnenkant van mijn ogen. Blijf benieuwd.
Nyx- Kletskop
Ik ben net terug van het werk op een bruiloft. Heb de bediening gedaan, nu is er nog feest, maar ik was niet meer nodig. Vind ik niet zo erg, want ik heb gisteren en eergisteren ook al gewerkt.
Van werk naar huis moet ik door een park/bos en toen ik daaruit kwam riep ik recht op een jongen af die stond te plassen. Ik kon er niet goed langs omdat het pad niet zo breed was en hij stond middenop, dus we kregen een supergek gesprek:
Hij: Ik sta te plassen. Waar kom jij vandaan?
Ik: Van mn werk.
Hij: Sorry, ik kan niet stoppen met plassen.
Ik: Ok...
Hij: Nou ja, aangenaam.
En het hele gesprekje had hij dus zn piemel vast en ik kon m natuurlijk niet in zn ogen kijken
Van werk naar huis moet ik door een park/bos en toen ik daaruit kwam riep ik recht op een jongen af die stond te plassen. Ik kon er niet goed langs omdat het pad niet zo breed was en hij stond middenop, dus we kregen een supergek gesprek:
Hij: Ik sta te plassen. Waar kom jij vandaan?
Ik: Van mn werk.
Hij: Sorry, ik kan niet stoppen met plassen.
Ik: Ok...
Hij: Nou ja, aangenaam.
En het hele gesprekje had hij dus zn piemel vast en ik kon m natuurlijk niet in zn ogen kijken
Gast- Gast
Whahaha, Jente!
Maar goed dat hij niets anders kon doen dan zijn piemel vasthouden. Vind dat 's nachts wel super creepy situaties.
Maar goed dat hij niets anders kon doen dan zijn piemel vasthouden. Vind dat 's nachts wel super creepy situaties.
Nyx- Kletskop
T was echt raar. Ik ben echt nooit bang hier, er gebeurt hier echt nooit iets. En ik hoorde al muziek uit een huis, dus het was duidelijk dat er een feestje was daar en de wc zal wel bezet geweest zijn
Gast- Gast
Ik heb een nachtdienst vanwege calamiteit met een cliënt maar die ligt heerlijk te slapen dus gaat denk ken lange nacht worden!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom ben jij nog wakker?
» Wie is er nog wakker?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Wie is er nog wakker?